برای این ۵ مورد ممکن است به یک متخصص سئو نیاز داشته باشید

مواردی که به متخصص سئو نیاز دارید

اگر برای این پنج سناریو از یک حرفه ای واقعی کمک نگیرید، رتبه بندی، ترافیک و درآمد را در سال ۲۰۲۳ به خطر می اندازید.

 

بارها در طول چرخه عمر وب سایت خود به یک شرکت خدمات سئو نیاز دارید.

 

اگر از یک حرفه ای واقعی برای این پنج مورد که توضیح خواهیم داد کمک نگیرید، رتبه بندی وب سایتتون را به خطر می اندازید.

 

۱ . طراحی مجدد سایت

 

در سال جدید، بسیاری در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی وب سایت خود هستند. مشکل این است که سئو در طول طراحی مجدد سایت یا هرگز وارد بحث نمی شود یا به درستی مدیریت نمی شود. این یک مشکل است.

 

انتقال سایت زمانی است که یک وب سایت دچار تغییرات عمده می شود، مانند به روز رسانی URL، طراحی مجدد، یا تغییرات سیستم مدیریت محتوا یا ارائه دهنده هاست.

 

هر یک از این تغییرات می تواند بر عملکرد وب سایت در نتایج جستجو تاثیر منفی بگذارد، در صورتی که به خوبی مدیریت نشود.

 

و اشتباه نکنید – چیز های زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. به طوری که ما معمولا در هنگام انتقال سایت، چک لیست سئو خود را به فعالیت های قبل از راه اندازی، راه اندازی و پس از راه اندازی تقسیم می کنیم.

 

حتی زمانی که این کار به درستی انجام شود، برای سایت‌ ها معمول است که کاهش موقتی در ترافیک ارگانیک مشاهده می‌ کنند (۸۰ درصد از سئوکاران انتظار آن را دارند) اما باید بهبود یابد و حتی از معیار های قبلی برتری داشته باشد.

 

با این حال، وقتی اینطور نیست، چیزی به طرز وحشتناکی اشتباه پیش رفته است. وب سایت ممکن است هرگز بهبود نیابد و در دراز مدت افت ترافیک را تجربه کند.

 

اگر می خواهید تغییرات قابل توجهی در وب سایت خود ایجاد کنید، مطمئن شوید که در طول کل فرآیند از راهنمایی یک سئوکار متخصص برخوردار هستید. یک آژانس طراحی سایت ممکن است تخصص لازم را نداشته باشد.

 

۲ . تحلیل عمیق

 

حتی اگر تمام کادر های چک لیست سئو را علامت بزنید، ممکن است چیزی شوم در پشت صحنه وب سایت شما پنهان شده باشد که باعث کاهش ترافیک شود. فقط یک تحلیل سئو سایت می تواند چیزی شبیه به این را کشف کند.

 

برای صاحبان سایت معمول است که فقط بر روی صفحات با عملکرد برتر تمرکز کنند. اما این تنها نمایش کوچکی از کیفیت وب سایت شما است. ۸۰ درصد دیگر صفحات وب سایت شما می تواند به کیفیت کلی و ارتباط آن آسیب برساند و در نتیجه بر ترافیک شما تاثیر بگذارد.

 

یک مثال ؟ به روز رسانی محتوای مفید گوگل، که به کل وب سایت از نظر کیفیت محتوا نگاه می کند. اگر برخی از صفحات بد در نظر گرفته شوند، می تواند بر کل وب سایت تاثیر بگذارد.

 

بیایید همچنین تاثیری که محتوای خوبه سازمان‌ یافته و با کیفیت که در ارتباط با کل سایت است را فراموش نکنیم. طبق راهنمای بهینه سازی موتور جستجوی گوگل:

 

“ناوبری یک وب سایت برای کمک به بازدید کنندگان برای یافتن سریع محتوای مورد نظر مهم است. همچنین می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا بفهمند صاحب وب سایت چه محتوایی را مهم می داند. اگرچه نتایج جستجوی گوگل در سطح صفحه ارائه می شود، اما گوگل همچنین دوست دارد این احساس را داشته باشد که یک صفحه در تصویر بزرگتر سایت چه نقشی ایفا می کند.”

 

به عبارت دیگر، صفحات وب در خلا وجود ندارند. موارد زیادی وجود دارد که گوگل هنگام رتبه بندی سایت را به عنوان یک کل در نظر می گیرد.

 

مسائل پنهان دیگری در یک وب سایت وجود دارد که بدون بررسی فنی سئو به راحتی می توان آنها را از دست داد. به همه این دلایل، بسیار مهم است که ناشران وب سایت از طریق تحلیل و گزارش مناسب، درک بهتری از سایت خود داشته باشند.

 

۳ . رتبه بندی برای شرایط بسیار رقابتی

 

بیایید صادق باشیم، چه کلمات کلیدی این روز ها رقابتی نیستند ؟ هر کلمه کلیدی را جستجو کنید، کلی نتیجه پیدا خواهید کرد. با این حال، صفحه ۱ تنها چیزی است که اهمیت دارد.

 

رتبه بندی برخی از کلمات کلیدی آسان تر از دیگر موارد است. برای مثال، ممکن است رتبه‌ بندی برای چیزی مانند «فهرست برترین بازی‌ های ویدئویی در سال ۲۰۲۲» در مقایسه با «بازی‌» آسان‌ تر باشد.

 

باید بدانیم. سالها طول کشید تا به یک مشتری کمک کنیم تا در رتبه اول برای اصطلاح بسیار رقابتی: “بازی” قرار گیرد. اما ما این کار را کردیم.

 

رتبه بندی برای کلمات کلیدی با ارزش پولی بالا فقط با دنبال کردن یک چک لیست اتفاق نمی افتد. این امر با تخصص عمیق SEO از متخصصان با دهه‌ ها تجربه اتفاق می‌ افتد – کسانی که در سئو فنی زندگی می‌ کنند و نفس می‌ کشند و درک می‌ کنند که در حال حاضر در جستجو چه اتفاقی می‌ افتد.

 

مطمئنا، شما می‌ توانید از هر جایی راهنمایی سئو دریافت کنید، اما اگر می‌ خواهید برای شرایط بسیار رقابتی رتبه‌ بندی کنید، قانع نشوید. یک سئوکار متخصص پیدا کنید.

 

۴ . ناوبری تغییرات در گوگل

 

صفحات نتایج موتورهای جستجو به طور مداوم در جریان هستند.

 

تنها در سال ۲۰۲۱، گوگل بیش از ۷۰۰۰۰۰ آزمایش انجام داد که منجر به بیش از ۴۰۰۰ تغییر در جستجو شد. این تقریبا ۱۱ تغییر در روز است. آیا وقت دارید که تمام به روز رسانی های الگوریتم و نحوه اعمال آنها در وب سایت خود را دنبال و تجزیه و تحلیل کنید ؟

 

به روز رسانی الگوریتم منجر به تغییر صفحه اول و جلو رفتن رقبا می شود. شاید آنها منابع بیشتر و بودجه بیشتری داشته باشند، شاید آنها فقط کمی بهتر از شما عمل کردند. اکنون باید متوجه بشید چه چیزی تغییر کرده است و چگونه می توانید دوباره جلو بروید.

 

عوامل بی شماری بر رتبه شما در نتایج جستجو تاثیر می گذارد. تلاش برای کشف آن باید به یک متخصص سئو واگذار شود.

 

۵ . سئو تکنیکال

 

هر کسی می‌ تواند به راحتی سئوی درون صفحه را انجام دهد، اما برای درست کردن بخش فنی به دانش و تجربه نیاز دارد. مواردی مانند قابلیت استفاده از تلفن همراه، سرعت سایت، structured data markup و robots.txt، نگهداری سرور، page experience و بسیاری موارد دیگر.

 

سئو تکنیکال نیاز به تخصص یک حرفه ای دارد که در کنار یک توسعه دهنده یا مدیر وب سایت کار می کند تا اطمینان حاصل شود که تغییرات صحیح به خوبی انجام می شود. یک اشتباه می تواند نتایج سئو را از بین ببرد.

 

هر وب سایتی باید اطمینان حاصل کند که بخش فنی برای رتبه بندی مناسب است. چرا ؟ زیرا اگر سایتی قابل خزیدن نباشد، رتبه بندی نمی شود.

 

Gary Illyes از گوگل یک بار در تاپیک Reddit گفت:

 

“[من] واقعا آرزو می‌ کنم سئوکار ها به جای تمرکز بر به‌ روز رسانی‌ ها و اصطلاحات ساخته شده توسط rank trackers، به اصول اولیه بازگردند (یعنی سایت را قابل خزیدن کنند)، و زمانی که این کار را انجام دادند، بیشتر با توسعه‌ دهندگان وب‌ سایت صحبت می‌کنند. قسمت اول این جمله.”

 

بازی سئوی خود را در سال ۲۰۲۳ ارتقا دهید

 

سال جدید امکانات جدیدی را برای وب سایت شما به ارمغان می آورد.

 

وقت آن است که به طور جدی در نظر بگیرید که چگونه استراتژی های متخصص SEO را ادغام خواهید کرد تا فرصتی برای رقابت در صفحه ۱ داشته باشید.

 

 

 

منبع: searchengineland

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید