۵ تا از بهترین شرکت های سئو در جهان

بهترین شرکت های سئو

اگر به دنبال آشنایی با بهترین شرکت های سئو در جهان  هستید ما امروز در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد.

 

ما این شرکت‌ های برتر خدمات SEO را بر اساس پارامتر های متعدد، از جمله انواع خدمات سئوی ارائه شده، شهرت خدمات به مشتری و سابقه انتخاب کردیم. ما همچنین در نظر گرفتیم که کدام ارائه دهندگان در شرایط مختلف تجاری بهترین کار را داشتند. راهنمای ما را بخوانید تا با بهترین شرکت های سئو در جهان آسنا شوید.

 

بهترین شرکت های سئو در جهان

 

در زیر شرکت‌ های مورد اعتماد سئو بر اساس تخصص، توصیفات مشتری، شهرت صنعت، مدل‌ های قیمت‌گذاری و موارد دیگر ارزیابی شده‌ اند. از دانش تخصصی آنها و دسترسی به ابزار های ممتاز برای رتبه بندی وب سایت در جستجوی بالاتر، هدایت ترافیک ارگانیک و ایجاد سرنخ های با کیفیت استفاده کنید. اگر به دنبال ارائه دهندگان برتر خدمات SEO در جهان هستید با ما همراه باشید.

 

۱ . SmartSites (بهترین در کل)

 

SmartSites یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که می تواند به شما کمک کند ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود ایجاد کنید، رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود بخشد و بازده سرمایه گذاری خود را در سئو بهینه کنید. طبق گفته این شرکت، مشتریانی که با SmartSites برای سئو کار می کنند، اغلب ترافیک سایت ارگانیک خود را در عرض شش ماه پس از راه اندازی کمپین سئو دو برابر می کنند.

 

SmartSites خدمات متنوعی از جمله تجزیه و تحلیل سئو، ممیزی فنی سئو، لینک سازی، سئو موبایل و کپی رایتینگ سئو ارائه می دهد. تمام خدمات سئو بر اساس نیاز ها و اهداف دقیق شما قیمت گذاری شده اند. به مشتریان یک مدیر پروژه اختصاص داده شده و گزارش های بازاریابی در زمان واقعی را برای پیگیری پیشرفت کمپین سئو دریافت می کنند.

 

این آژانس با بسیاری از مشاغل از جمله خدمات خانگی، خرده فروشی، B2B، صنعتی و خودرو کار می کند. بررسی‌ های آنلاین مشتریان بسیار مثبت است و نشان می‌ دهد که شرکت نتایج خوبی را ایجاد می‌ کند و در عین حال پیگیری به موقع کارکنان را ارائه می‌ دهد.

 

۲ . Victorious (بهترین برای وب سایت های جدید)

 

Victorious یک آژانس بازاریابی است که برخلاف اکثر ارائه دهندگان خدمات سئو، منحصرا بر ارائه خدمات سئوی افزایش ترافیک و تبدیل متمرکز تمرکز دارد. این تمرکز تخصصی منحصر به فرد بدون شک یکی از دلایلی است که Victorious جوایز زیادی را برای خدمات سئوی خود کسب کرده است.

 

در حالی که Victorious با انواع مشاغل کار می کند، یکی از زمینه هایی که در آن به خوبی می درخشد، راه اندازی وب سایت های جدید است. به دست آوردن یک وب سایت جدید برای رتبه بندی در گوگل می تواند دشوار باشد، اما Victorious به سایت های جدید تمام مزیت ممکن را می دهد.

 

آژانس سئو از شش حوزه سئو برای ایجاد ترافیک ارگانیک برای سایت شما استفاده می کند: تحقیق کلمات کلیدی، ممیزی SEO، استراتژی و تحلیل سئو، سئو داخلی، سئو خارج از صفحه و خدمات محتوای سئو.

 

Victorious خدمات سئو را برای انواع مشاغل مانند تجارت الکترونیک، SaaS، مد، مسافرت، املاک، شرکت های حقوقی، ناشران لوکس و اخبار ارائه می دهد. خدمات سئو محلی، ملی و بین المللی در دسترس است. Victorious همچنین استراتژی های SEO را برای مشاغل خاص ارائه می دهد که مخاطبان کوچک و فوق العاده خاص را تامین می کند.

 

نظرات مشتریان آنلاین برای Victorious به طور کلی بسیار مطلوب است، بسیاری از مشتریان خدماتی را که از کارکنان ویکتوریوس دریافت کردند افزایش ترافیک تجربه شده را تحسین می کنند.

 

۳ . WebFX (بهترین برای برنامه های ماهانه SEO)

 

WebFX یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که در سئو تخصص دارد، اگرچه خدمات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی رسانه های اجتماعی و خدمات طراحی وب را نیز ارائه می دهد.

 

در حالی که WebFX برنامه های ماهانه سئو را ارائه می دهد، انتظار یک رویکرد یکسان برای سئو را نداشته باشید. در عوض، WebFX برای هر وب سایتی که بهینه سازی می کند، یک استراتژی شخصی ایجاد می کند. WebFX از مخفف “R-O-C-K-E-T” برای توصیف رویکرد شش مرحله ای خود با فناوری فعال برای ایجاد یک نقشه راه سئو سفارشی برای وب سایت شما استفاده می کند. “R” مخفف تحقیق، “O” برای بهینه سازی، “C” برای محتوا، “K” برای کلمات کلیدی، “E” برای رسانه ها و لینک های به دست آمده و “T” برای آزمایش است.

 

طرح نقره ای ۷۷۵۰ دلار پیش پرداخت هزینه دارد و به پرداخت ماهیانه ۲۵۰۰ دلار نیاز دارد. برای شروع با طرح طلایی، ۱۲۷۵۰ دلار پیش پرداخت و هزینه ماهیانه ۵۰۰۰ دلار خواهید داشت. یک طرح الماس نیز وجود دارد که سرمایه گذاری اولیه آن ۱۵۷۵۰ دلار و هزینه ماهانه ۸۰۰۰ دلار است. طرح های سازمانی دارای قیمت سفارشی هستند.

 

طرح Bronze تا ۱۰۰ عبارت کلیدی و ۲۰ صفحه وب، نقره ای تا ۱۵۰ عبارت کلیدی و ۳۰ صفحه و طلایی تا ۲۰۰ عبارت کلیدی و ۴۰ صفحه را بهینه می کند. همه پلن ها دارای ده ها ویژگی هستند، از جمله تجزیه و تحلیل فنی وب سایت و گزارش فرصت، تحقیق کلمات کلیدی، نگاشت کلمات کلیدی به صفحات هدف، برچسب های عنوان و توضیحات متا، بهینه سازی robots.txt و نظارت بر رتبه بندی جستجوی رقبا.

 

نظرات مشتریان آنلاین برای WebFX به قدری مطلوب است که برای یافتن نظر منفی در مورد آژانس با مشکل مواجه خواهید شد. گاهی اوقات، جابجایی کارکنان می تواند بر کیفیت خدمات تاثیر بگذارد، اما تحقیقات ما نشان داد که WebFX اکثر تغییرات مدیر حساب را به طور نسبتا مؤثری مدیریت می کند.

 

۴ . OuterBox (بهترین برای تجارت الکترونیک)

 

OuterBox یک آژانس خدمات طراحی وب، جستجوی پولی و SEO با خدمات کامل است که در کمک به سایت‌ های دارای تجارت الکترونیکی برای گسترش دسترسی ارگانیک خود عالی است. OuterBox می تواند وب سایت های ساخته شده بر روی طیف گسترده ای از پلتفرم های تجارت الکترونیک از جمله Shopify، BigCommerce، WooCommerce، Adobe Commerce، nopCommerce یا WordPress را بهینه کند.

 

برای کسانی که فروشگاهی را در آمازون راه اندازی می کنند، OuterBox خدمات کامل بازاریابی SEO را ارائه می دهد که بر گسترش دسترسی به آنجا نیز متمرکز است. خدمات سئو آمازون با گزارش های ماهانه دقیق و تماس های به روز رسانی هفتگی، راه اندازی حساب و برند، ممیزی حساب، بهینه سازی محصول و تحقیقات رقبا ارائه می شود.

 

OuterBox هر پروژه مشتری جدید را با ارزیابی دید ارگانیک فعلی و بررسی رتبه بندی رقبا آغاز می کند. در مرحله بعد، OuterBox با مشتریان برای تعیین اولویت ها و تعیین اهداف کار می کند، سپس استراتژی های خود را توسعه و اجرا می کند.

 

OuterBox می بالد که می تواند ترافیک ارگانیک به وب سایت تجارت الکترونیک شما را تا بیش از ۲۷۳٪ افزایش دهد. تا به امروز، این آژانس بیش از دو میلیون رتبه بندی صفحه یک گوگل را برای مشتریان خود ارائه کرده است. OuterBox نظرات بسیار مثبتی از مشتریان را به خود جلب می کند و بسیاری از مشتریان خاطر نشان می کنند که این آژانس در ایجاد ترافیک اضافی و بهبود قابل توجه رتبه بندی گوگل نقش بسزایی داشته است.

 

۵ . SEO Brand (بهترین برای ساخت برند)

 

SEO Brand با شرکت‌ های B2C، B2B و SaaS همکاری می‌ کند تا دید آنلاین را برای برند های جدید و در حال رشد افزایش دهد. تخصص این آژانس دیجیتال مارکتینگ SEO است، اگرچه خدمات PPC، رسانه های اجتماعی و توسعه وب را نیز ارائه می دهد.

 

SEO Brand مشتریان جدید را از طریق آنچه که آژانس آن را «فرایند کشف» می‌ نامد، راهنمایی می‌ کند. به هر مشتری یک مدیر حساب اختصاصی و تیم سئو اختصاص داده می شود تا وضعیت سئوی فعلی برند را ارزیابی کند و در مورد جمعیت هدف آن تحقیق کند.

 

رویکرد سئوی جامع این آژانس با تحقیقات رقابتی، تحقیقات کلمات کلیدی، سئوی درون صفحه، سئوی خارج از صفحه، ممیزی های فنی کامل، لینک سازی و خدمات نوشتن محتوا همراه است. SEO Brand با شما همکاری خواهد کرد تا یک برنامه بهینه سازی مناسب ایجاد کنید که بهترین عملکرد را برای نیاز های شما دارد. همه طرح ها با قیمت سفارشی هستند.

 

نرخ حفظ مشتری ۹۰٪ نشان می دهد که میزان رضایت مشتری SEO Brand بالا است. در بررسی‌ های آنلاین، مشتریان اغلب SEO Brand را به دلیل خدمات دقیق به مشتریان تحسین می‌ کنند.

 

نحوه انتخاب بهترین شرکت خدمات سئو

 

هنگام انتخاب یک سرویس سئو، ابتدا باید اهداف سئوی خود را در نظر بگیرید. سپس، با چند ارائه دهنده خدمات سئو وقت بگذرانید تا در مورد این نیاز ها با توجه به آنچه هر آژانس ارائه می دهد، بحث کنید. صحبت با مشتریان فعلی یا گذشته نیز مفید است.

 

ارائه دهندگان خدمات سئو به شما کمک می کنند دید خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید و در نتیجه به شما در ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت کمک می کنند. یک ارائه دهنده خدمات سئو ممکن است وظایف مختلفی را انجام دهد، از جمله ممیزی وب سایت موجود شما برای اثر بخشی سئو، انجام جستجوی کلمات کلیدی، توسعه یک طرح سئو برای برتری رقبا و نوشتن نسخه سئو برای سایت شما.

 

انواع خدمات سئو

 

قبل از انتخاب خدمات سئو، عاقلانه است که انواع مختلف سئوی موجود را بررسی کنید. درک اصول اولیه به شما مزیت قابل توجهی در هنگام ارزیابی آژانس های سئو می دهد.

 

سئوی درون صفحه: سئوی درون صفحه شامل بهینه سازی عناصر محتوای درون صفحه مانند سر فصل ها، محتوای صفحه، تگ های جایگزین تصویر، عنوان صفحه و URL صفحه است. گنجاندن پیوندهای داخلی و خارجی مناسب در محتوای شما نیز سئو داخلی صفحه را افزایش می دهد.

 

سئوی خارج از صفحه: سئوی خارج از صفحه شامل تاکتیک‌ هایی است که رتبه‌ بندی کلی جستجوی شما را بهبود می‌ بخشد، اما به محتوای هر صفحه بی‌ ربط است. ایجاد بک لینک های معتبر برای سایت شما یک سرویس سئوی خارج از صفحه حیاتی است که یک گروه خدمات سئو درجه یک باید ارائه دهد.

 

سئوی فنی: موتورهای جستجو باید محتوا و ساختار سایت شما را درک کنند، بنابراین یک نقشه سایت XML به روز برای سئو فنی موثر بسیار مهم است. سایر نیاز های فنی سئو شامل حذف مشکلات سایت مانند زمان بارگذاری صفحه، مشکلات ریسپانسیو تلفن همراه، محتوای تکراری و کد های خطای HTTP، به عنوان مثال، ۴۰۴ است که نشان می دهد محتوا پیدا نمی شود.

 

سئوی محلی: برخی از ارائه دهندگان خدمات در کمک به رتبه بالاتر سایت شما نسبت به رقبا در بازار محلی شما تخصص دارند. بهینه سازی فهرست پروفایل کسب و کار گوگل شما کلید موفقیت سئوی محلی است. یک ارائه دهنده خدمات سئو محلی معتبر می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

 

سئوی تجارت الکترونیک: وب سایت هایی که برای تجارت الکترونیکی ساخته شده اند باید تا حدودی متفاوت از سایت های غیر تجارت الکترونیکی بهینه شوند. برخی از آژانس های سئو در کمک به وب سایت های دارای فروشگاه های آنلاین برای افزایش ترافیک سایت و بهبود معیار های تبدیل فروش تخصص دارند.

 

سئوی صوتی: کاربران جستجوی صوتی معمولا سوالات محاوره ای می پرسند که حاوی کلمات بیشتری نسبت به جستجوی متنی است. سئوی صوتی به ویژه برای مشاغل خدمات محلی بسیار مهم است که احتمالا فورا از افرادی که به دنبال گزینه‌ هایی برای نیازهای فوری هستند، مانند نزدیک‌ ترین ایستگاه خدمات، نانوایی یا آرایشگر، سود می‌ برند.

 

نمونه کار ها و نتایج

 

هنگام ارزیابی شرکت های خدمات سئو، مطمئن شوید که به نمونه کارها و مطالعات موردی مشتریان آنها نگاه کنید که جزئیات کارهایی که آنها برای دیگران انجام داده اند را نشان می دهد. توجه داشته باشید که آیا خدمات سئو در صنایع یا مخاطبان خاص و اندازه مشتری معمولی آنها تخصص دارد یا خیر.

 

از نتایجی که ممکن است امکان پذیر باشد – بر اساس کارهایی که ارائه دهنده برای دیگران انجام داده است – و همچنین مدت زمانی طول می کشد تا تلاش های جدید SEO شروع به جلب توجه کند، ایده روشنی داشته باشید. اگر با یک آژانس سئو قوی کار می کنید، باید در عرض ۶۰ تا ۹۰ روز پس از اجرای استراتژی اولیه، نتایجی را مشاهده کنید، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است ۱۲۰ روز یا بیشتر طول بکشد تا تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

 

گزارش دهی و شفافیت

 

بهتر است با ارائه‌ دهنده‌ ای کار کنید که شفافیت کاملی را در مورد کارهایی که برای شما انجام خواهند داد و نحوه تولید و گزارش نتایج ارائه می‌ دهد. برخی از آژانس‌ های سئو صرفا از نرم‌ افزار های قدرتمند تحلیل سئو مانند Ahrefs، KWFinder یا Semrush استفاده می‌ کنند و یافته‌ ها را در قالب گزارش‌ های سئو برای مشتریان خود بازیابی می‌ کنند. شما می توانید آن سطح از سئو را به تنهایی انجام دهید و احتمالا با هزینه بسیار کمتری نسبت به استخدام یک آژانس سئو.

 

در حالی که آمار جستجو از برنامه های نرم افزار برتر SEO مفید است، اما آمار به تنهایی کافی نیست. هنگام ارزیابی ارائه‌ دهندگان خدمات سئو، از آنها بخواهید که چگونه به تلاش‌ های سئوی شما ارزش افزوده می‌ دهند، فراتر از آنچه می‌ توانید از طریق نرم‌ افزار سئوی خارج از قفسه برای خود انجام دهید.

 

آژانس سئوی شما باید بینش عملی در مورد مکان و نحوه تنظیم محتوای وب سایت خود برای دستیابی به دید مطلوب جستجو ارائه دهد. ارائه دهنده سئوی شما همچنین باید به شما کمک کند تا رقابت جستجوی خود را بهتر درک کنید و همچنین فرصت های استفاده نشده یا کمتر مورد استفاده را برای ارتقا رتبه جستجوی خود کشف کنید.

 

قبل از اینکه با هر کسی موافقت کنید، بخواهید یک حسابداری کامل از معیار هایی که گزارش می‌ شوند، چه زمانی اعداد گزارش می‌ شوند و چگونه روند های عملکرد در طول زمان پیگیری و گزارش می‌ شوند. ارائه‌ دهنده خدمات سئو شما باید هر ماه گزارش‌ های دقیق پیشرفت ارائه دهد تا بتوانید بازگشت سرمایه (ROI) هزینه‌ های سئوی خود را اندازه‌ گیری کنید.

 

سئو کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه

 

سئو کلاه سفید به تاکتیک هایی اشاره دارد که با بهترین شیوه های موتور جستجو هماهنگ هستند. اگر یک تاکتیک سئو مورد تایید گوگل باشد، می توانید از آن برای وب سایت خود استفاده کنید. سئو کلاه سیاه به تاکتیک هایی اشاره دارد که هدف آنها بهبود دید وب سایت در جستجو با استفاده از روش های دستکاری بیشتر است که واقعیت را تحریف می کند. تاکتیک‌ های کلاه سیاه توسط گوگل ممنوع شده‌ اند و می‌ توانند منجر به کاهش ترافیک گوگل یا مسدود شدن دائم سایت شما توسط موتورهای جستجو شوند.

 

نمونه هایی از سئو کلاه سیاه عبارتند از پر کردن کلمات کلیدی، هرزنامه لینک، تبادل لینک، متن یا لینک های مخفی، خرید بک لینک و تغییر مسیرهای یواشکی. مهم است که شرکت های سئو را به خوبی بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها فقط از تاکتیک های سئو کلاه سفید استفاده می کنند.

 

خدمات مشتری و نظرات

 

شما باید از شریک SEO خود انتظار خدمات استثنایی مشتری داشته باشید. یکی از راه‌ های ارزیابی اعتبار یک ارائه‌ دهنده، جستجوی آنلاین برای نظرات نوشته‌ شده توسط مشتریان واقعی است. اگر با یک کسب‌ و کار محلی کار می‌ کنید، نظرات مشتریان را در پروفایل Google آن‌ ها بررسی کنید.

 

راه دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتظارات شما از نظر کیفیت خدمات این است که از شبکه حرفه ای خود بپرسید که آیا کسی با آژانس خاصی کار کرده است یا خیر. گرفتن بازخورد از کسی که می شناسید و به او اعتماد دارید ایده آل است. همچنین می‌توانید از آژانس سئوی که قصد همکاری با آن را دارید بپرسید و به طور مستقیم با یک مشتری فعال صحبت کنید.

 

 

 

منبع: forbes

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید