به روز رسانی محتوای مفید گوگل در دسامبر ۲۰۲۲ منتشر شد

آپدیت محتوای مفید گوگل در دسامبر 2022

گوگل یک به‌ روزرسانی محتوای دیگر را منتشر کرده است. در ۵ دسامبر ۲۰۲۲، غول فناوری اعلام کرد که به‌ روز رسانی محتوای مفید دسامبر آغاز شده است و تقریبا دو هفته طول می‌ کشد تا تکمیل شود.

 

هدف این به‌ روز رسانی محتوا، بهبود اولین سیستم محتوای مفید یا HCS (که قبلا به‌ روز رسانی محتوای مفید یا HCU نامیده میشد)، یک الگوریتم Google برای تقویت سیستم رتبه‌ بندی است که در اوایل سال جاری در ماه اوت عرضه شد.

 

HCS به سمت ارتقای محتوای منحصربه‌ فرد است که به کاربران ارزش می‌ افزاید و دیدگاه منحصر به‌ فردی را در مورد موضوع ارائه می‌ کند – اساسا محتوای ایجاد شده برای انسان‌ ها، به جای موتورهای جستجو، آن را به بالاترین رتبه‌ ها سوق می‌ دهد.

 

بر اساس گزارش موتور جستجو، انتظار می‌ رود به‌ روز رسانی محتوای مفید دسامبر در سیگنال‌ های جدید بهبود یابد و به طور بالقوه سیگنال‌ های جدیدی را به سیستم اضافه کند و در همه زبان‌ ها منتشر شود.

 

در حال حاضر، هیچ نشانه روشنی از آنچه که باید با توجه به اثرات این به روز رسانی انتظار داشت، وجود ندارد. با این حال، اگر وب‌ سایت شما توسط به‌ روز رسانی محتوای مفید آگوست تحت تاثیر قرار گرفته باشد، احتمالا سایت شما بهبود هایی را شاهد خواهد بود. صرف نظر از مثبت یا منفی بودن تاثیرات، باید شاهد تغییر در نتایج خود باشید.

 

بسیاری از به‌ روز رسانی محتوای مفید انتقاد کرده‌ اند که تاثیری کم یا بی‌ تاثیر دارد، و ما را متعجب می‌ کند که آیا نتیجه این به‌ روز رسانی به‌ طور چشمگیری احساس خواهد شد.

 

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

 

Google ویژگی جدیدی را برای کمک به کاربران در یافتن نتایج مفید تر منتشر می کند: گوگل ویژگی جدیدی را منتشر کرده است که می تواند به کاربران کمک کند نتایج مرتبط تری را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) پیدا کنند. ویژگی جدید اصلاح جستجو/موضوعات مرتبط را می توان در نوار جستجوی Google بالای فیلتر نوار پیدا کرد. این چند ماه پیش در Search On پیش‌ نمایش شد و اکنون در نهایت آماده عرضه است. این چگونه به نظر میرسد ؟ به طور خلاصه، پس از تایپ جستجو، کاربران علامت + را در مقابل موضوعات مرتبط زیر نوار جستجو خواهند دید. این موضوعات با کلیک بر روی آنها تغییر می کنند تا به اصلاح بیشتر عبارت های جستجو و نتایج شما کمک کنند. این به معنای تایپ کمتر برای کاربران و، امیدواریم، نتایج سریعتر و مفید تر است. این ویژگی برای کاربران انگلیسی در ایالات متحده در دسترس خواهد بود، این می تواند بر ترافیک ارگانیک شما تاثیر بگذارد – بسته به نحوه نمایش نتایج وب سایت شما، چه مثبت یا منفی. اگرچه نامشخص است، اما می توانید افزایش حجم جستجو را برای کلمات کلیدی طولانی یا جستجو های دقیق تر مشاهده کنید. با این حال، مهم است که هنگام نظارت بر تغییرات در رتبه‌ بندی و ترافیک، به‌ روز رسانی محتوای مفید ۵ دسامبر را در نظر داشته باشید. برای اطلاعات ارزشمند تر، Search Engine Journal را بررسی کنید.

 

Google اسکرول مداوم را برای کاربران دسکتاپ به ارمغان می‌ آورد: گوگل یک ویژگی جدید قابل اسکرول پیوسته را برای دسکتاپ اضافه کرده است که در دسترس کاربران آمریکایی/انگلیسی است. این ویژگی برای اولین بار در اکتبر ۲۰۲۱ به موبایل معرفی شد و در نهایت به نتایج جستجوی دسکتاپ معرفی شد. اسکرول پیوسته شبیه اسکرول بی نهایت است، با این تفاوت که پس از چند صفحه (حدود چهار تا شش) متوقف می شود. این ویژگی در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۲ فقط به زبان انگلیسی برای کاربران ایالات متحده عرضه شد. هنوز اعلام نشده است که چه زمانی در سطح جهانی یا به زبان های دیگر در ایالات متحده عرضه می شود. این ویژگی ممکن است بر نتایج کنسول جستجوی Google و تبلیغات Google شما تاثیر بگذارد زیرا کاربران ممکن است کمتر اسکرول کنند اکنون تبلیغات متنی بین بالا و پایین صفحات نتایج جستجو (SERP) توزیع می شود. در نتیجه، ممکن است انتظار رفتار های متفاوتی از کاربر، مانند تعداد بیشتر نمایش‌ ها و در عین حال نرخ کلیک کمتر (CTR) داشته باشید.

 

گوگل ۳ ویژگی جدید میانبر جستجوی سایت را به کروم اضافه می کند: گوگل سه ویژگی جدید جستجوی سایت را برای کروم اعلام کرده است. این ویژگی‌ ها به شما این امکان را می‌ دهند که برگه‌ ها، بوکمارک ها و تاریخچه خود را با استفاده از میانبر های تعبیه شده در نوار آدرس با استفاده از tabs، @bookmarks@ و history@ جستجو کنید. این به ویژه در صورتی مفید است که نتایج جستجو/نشانه های زیادی در پوشه های مختلف برای غربال کردن داشته باشید. علاوه بر این، می توانید میانبرهای جستجوی خود را نیز سفارشی کنید. این ویژگی جدید به افزایش سرعت جستجو کمک می کند، به خصوص اگر شغل شما مستلزم جستجوی آنلاین زیادی باشد. با تایپ bookmarks، @history@ یا tab@ در نوار جستجو، ضربه زدن به Space و وارد کردن عبارت جستجو، بوکمارک یا عنوان برگه، مجموعه‌ ای از پیشنهادات را در نوار جستجو مشاهده خواهید کرد. به گفته Search Engine Land، این ویژگی در Google Chrome 108 برای دسکتاپ عرضه شده است، بنابراین مطمئن شوید که آخرین به روز رسانی را برای این ویژگی فوق العاده مفید دریافت کرده اید.

 

به‌ روز رسانی هرزنامه اکتبر Google می‌ تواند دلیل De-Index شدن صفحات لوکیشن باشد: اگر صفحات وب‌ سایت کسب‌ و کار منطقه خدماتی شما (SAB) در رتبه‌ بندی افت کرده‌ اند یا صفحات De-Index را تجربه کرده‌ اید، احتمالا تاثیرات به‌ روز رسانی هرزنامه اکتبر را تجربه می‌ کنید. این در اواخر آگوست/اکتبر شروع شد، زیرا همزمان به‌ روز رسانی محتوای مفید و به‌ روز رسانی هرزنامه، باعث نوساناتی در نتایج رتبه‌ بندی شد. با توجه به گفته Search Engine Land، اکثر سایت‌ ها مشکلات مربوط به محتوای تکراری را تجربه کردند، عمدتا در صفحات مکان یا ورود. این سایت‌ ها از De-Index می‌ شدند، که باعث تاثیر غیر مستقیم بر رتبه‌ بندی میشد. به گفته Schieler Mew، مدیر گروه Google SEO Mastermind در فیس بوک، این عمدتا مربوط به سایت هایی با اعتبار کم یا کمبود محتوای مفید است. Scheiler ویدئویی را منتشر کرد که در آن نتایج گرد آوری شده پس از تجزیه و تحلیل بیش از ۲۰۰ وب سایت SAB را توضیح داد. از آنجایی که صفحات ورودی ممکن است دیگر وجود نداشته باشند، راه های مختلفی برای بهینه سازی موتور جستجوی محلی وجود دارد. این شامل استفاده از تگ H1 و عناوین صفحه برای هدف قرار دادن مناطق خاص، یک صفحه منطقه خدمات عمومی، پروژه ها، صفحات و بیانیه های مطبوعاتی روزنامه های محلی یا پیوستن به اتاق های بازرگانی محلی است.

 

اکنون می توانید کلمات کلیدی را بر اساس گروه های تبلیغاتی در Google Keyword Planner سازماندهی کنید: در آگوست ۲۰۲۲، گوگل ویژگی جدیدی را به نام Keyword Planner tool پیاده سازی کرد. از این ابزار می توان برای مرتب کردن کلمات کلیدی توسط گروه های تبلیغاتی استفاده کرد. ماه‌ ها بعد، Ginny Marvin، رابط تبلیغات گوگل، اعلام کرد که این ابزار بالاخره به صورت زنده و به زبان انگلیسی در دسترس است. به گفته ماروین، طبق میزگرد موتور جستجو، انتظار می رود این ابزار در آینده نزدیک به زبان های بیشتری منتشر شود. این ابزار کلمات کلیدی را بر اساس کمپین های تبلیغاتی مرتبط سازماندهی می کند. اینها را می توان بررسی، تنظیم یا دانلود کرد. کاربران همچنین می توانند پیشنهاداتی را اضافه کنند. همچنین می توانید کلمات کلیدی جدید را کشف کنید، جستجو های ماهانه را مشاهده کنید، هزینه های مربوط به جستجوی کلمات کلیدی را تعیین کنید و کمپین های جدیدی ایجاد کنید. این می تواند به بهبود هدف گذاری کلمات کلیدی و عملکرد کمپین کمک کند. بهترین بخش این است که رایگان است.

 

 

 

منبع: seoblog

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید