به‌ روز رسانی سیستم محتوای مفید Google در سپتامبر ۲۰۲۳ در حال انتشار است

به‌روزرسانی سیستم محتوای مفید Google در سپتامبر 2023

گوگل شروع به ارائه به روز رسانی برای سیستم محتوای مفید خود کرده است. این به روز رسانی از امروز آغاز شد و حدود دو هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود.

 

آخرین به‌ روز رسانی سیستم محتوای مفید، به‌ روز رسانی محتوای مفید دسامبر ۲۰۲۲ بود.

 

چه چیزی جدید است. گوگل گفت: «به‌ روز رسانی محتوای مفید سپتامبر ۲۰۲۳ با یک طبقه‌ بندی بهبود یافته منتشر می‌ شود. حدود دو هفته طول می کشد تا تکمیل شود. وقتی عرضه کامل شد، صفحه تاریخچه انتشار رتبه بندی خود را به روز می کنیم.

 

گوگل جزئیات جدیدی در مورد محتوای مفید اضافه کرد، به ویژه:

 

راهنمایی جدید در مورد میزبانی محتوای شخص ثالث و توضیح بیشتر در مورد اینکه پس از به‌ روز رسانی سیستم محتوای مفید چه کاری باید انجام دهید (شاید نیازی به انجام کاری نداشته باشید یا شاید محتوای خود را ارزیابی کنید) اضافه شد.

 

نکات جدیدی در مورد حذف محتوا یا تغییر تاریخ به صفحه راهنما در مورد نحوه ایجاد محتوای مفید و قابل اعتماد برای افراد اول اضافه شده است.

 

گوگل همچنین کلمات “نوشته شده توسط افراد” را حذف کرد و فقط نوشت “محتوای مفید ایجاد شده برای افراد در نتایج جستجو”. من گمان می کنم که این بدان معناست که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وقتی مفید باشد خوب است. در اینجا یک اسکرین شات از قبل و بعد است.

 

helpful content screenshot

 

ما منتظر این به روز رسانی بودیم. در ماه May، گوگل به ما گفت که به‌ روز رسانی سیستم محتوای مفیدی در سال جاری ارائه خواهد شد. گوگل گفت این به‌ روز رسانی سیستم محتوای مفید را قادر می‌ سازد تا محتوای ایجاد شده از دیدگاه شخصی یا تخصصی را عمیق‌ تر درک کند. همچنین:

 

چند ماه پیش گوگل گفت: «همچنین در حال بهبود نحوه رتبه بندی نتایج در جستجو به طور کلی، با تمرکز بیشتر بر محتوای دارای تخصص و تجربه منحصر به فرد هستیم.

 

اما گوگل گفت این به روز رسانی امروز نیست:

 

“این کار هنوز ادامه دارد و بخشی از این به روز رسانی خاص نیست. گوگل نوشت: ما در آینده بیشتر در مورد کار خود در این زمینه به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

لطفا توجه داشته باشید که اگر این به‌ روز رسانی به شما ضربه زده است، اگر همه کار ها را درست انجام دهید و در طول زمان تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید، ممکن است چند ماه طول بکشد تا بازیابی شود.

 

به‌ رو زرسانی محتوای مفید Google به طور خاص «محتوای را هدف قرار می‌ دهد که به نظر می‌ رسد در درجه اول برای رتبه‌ بندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شده است تا کمک یا اطلاع‌ رسانی به مردم».

 

گوگل به ما گفت که هدف این به روز رسانی الگوریتم کمک به جستجوگران برای یافتن محتوای با کیفیت بالا است. گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفید تری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.

 

جستجوگران وقتی به صفحات وب غیر مفیدی می‌ رسند که رتبه خوبی در جستجو دارند، زیرا برای رتبه‌ بندی در موتورهای جستجو نوشته شده‌ اند، نا امید می‌ شوند. این نوع محتوایی است که ممکن است آن را «محتوای موتور جستجو» یا «محتوای سئو» بنامید.

 

هدف الگوریتم محتوای مفید Google کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها در حالی که وب سایت های مفید تری را که برای انسان ها طراحی شده اند بالاتر از موتورهای جستجو تبلیغ می کند.

 

گوگل گفت این تلاشی مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسان‌ تر کردن یافتن محتوایی است که در جستجو معتبر و مفید باشد.

 

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی دو هفته آینده متوجه هر گونه تغییر رتبه و دید در جستجوی Google شدید، به خصوص اگر این تغییرات بزرگ بود، احتمالا می توانید آن را به این به روز رسانی نسبت دهید. توصیه های Google را بخوانید، تغییرات لازم را انجام دهید و امیدوار باشید در ماه های آینده بهبودی حاصل شود.

 

امیدواریم همه شما پس از این به روز رسانی روند مثبتی را در رتبه بندی و دیده شدن خود در جستجوی گوگل مشاهده کنید.

 

 

 

منبع: searchengineland

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید