سئوی مدرن: برند و مارکتینگ

سئوی مدرن

سئوی مدرن در مورد توسعه هویت یک برند منسجم و اجرای یک استراتژی محتوایی است که واقعا به مخاطبان هدف شما در سراسر وب خدمت می کند.

 

این مقاله به بررسی یک الگوی جدید برای سئو می‌ پردازد که ریشه در ساخت برند موثر دارد. یاد خواهید گرفت:

 

چرا ایجاد اعتبار و آگاهی برند باید در اولویت باشد، چرا که رتبه بندی گوگل محصول جانبی ارائه محتوای قابل توجه است.

 

چگونه می توان از سئوی تکنیکال به یک استراتژی یکپارچه تغییر جهت داد که برند شما به گونه ای باشد که موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آن را درک کنند.

 

راه هایی برای انتقال ارزش منحصر به فرد خود به طور واضح به کاربران و موتورهای جستجو که جایگاه شما را به عنوان بهترین راه حل برای نیازهای جستجوگران تثبیت می کند.

 

چرا برند در ارتباط با مخاطبان اهمیت دارد ؟

 

اگر هنوز سئو را به عنوان یک استراتژی ساده یا اصلی در نظر می گیرید، زمان تغییر فرا رسیده است.

 

سئوی مدرن تلاش‌ های بازاریابی و حضور آنلاین یک برند را برای همسویی با چارچوب Google ایجاد می‌ کند.

 

گوگل درک خود را از یک نام تجاری در کل اکوسیستم دیجیتال خود ایجاد می کند، نه فقط در وب سایت خود. تلاش‌ های سئوی شما بیش از ساختن یک وب‌ سایت «گوگل پسند» باید شامل توسعه یک استراتژی برند سازی و بازاریابی در سطح وب و ایجاد قطعات مرتبط برای Google باشد.

 

یک برند برای یک کسب و کار حیاتی است و ارتباطات را امکان پذیر می کند و هویت، صدا، شخصیت و ارتباط عاطفی منحصر به فردی را به مخاطب ارائه می دهد. بدون آن، یک تجارت فاقد حضور معنادار است.

 

یک نام تجاری سنگ بنای بازاریابی است که نحوه کسب و کار را شکل می دهد:

 

با مشتریان ارتباط برقرار می کند.

 

خود را در بازار قرار می دهد.

 

از نظر ارزش درک می شود.

 

مدیریت ماهرانه و انتقال پیام برند قوی به کسب و کار شما قدرت می دهد تا بر رفتار مشتری تاثیر بگذارد، اعتماد و اعتبار را تقویت می کند و در نهایت مشتریان را به سمت انتخاب شما نسبت به رقبا سوق می دهد.

 

بدون ستون مرکزی برند، کسب و کار شما فاقد جهت و هدف در ارتباط است، که منجر به پیام‌ رسانی از هم گسیخته می‌ شود که نمی‌ تواند مشتریان را مجذوب خود کند.

 

سرمایه گذاری زمان برای درک و توسعه یک برند منحصر به فرد – از ارزش ها گرفته تا فرهنگ شرکت، صدا و پیام – برای ارتباط معنی دار مخاطبان بسیار مهم است.

 

برند سازی مداوم در نقاط تماس مشتری باعث شناخت و وفاداری می شود. هر یک از اعضای تیم باید برند را در نقش خود، اعم از ایجاد محتوای مارکتینگ یا تعامل با مشتریان، تجسم کند تا یک نمایندگی منسجم از نام تجاری داشته باشد.

 

یک روایت برند ثابت در هر نقطه تماس در هر پلت فرم مربوطه، قیف جذب مشتری را افزایش می دهد. این یک پیام نام تجاری واضح را به موتورهای جستجو مانند گوگل و مایکروسافت بینگ منتقل می کند تا آنها بتوانند با اطمینان درک کنند:

 

تو کی هستی

 

به چه مخاطبانی خدمت می کنید.

 

چرا آن مخاطب شما را بالاتر از رقبا انتخاب می کند.

 

مارکتینگ: خود را در جایی قرار دهید که مخاطبان شما به آن نگاه می کنند

 

نام تجاری اول است و مارکتینگ در درجه دوم.

 

بدون یک نام تجاری قوی، یک تجارت چیزی برای بازاریابی ندارد. یک برند عالی می تواند مطالب بازاریابی را به صورت آنلاین و آفلاین با پیامی ایجاد کند که به مشکلاتی که مخاطبانش با آن مواجه هستند می پردازد.

 

صدای برند در بین مخاطبان طنین انداز می شود زیرا احساسات آنها را جذب می کند.

 

بازاریابی به طور استراتژیک یک برند را در جایی قرار می دهد که مخاطبان آن به طور فعال به دنبال راه حل هایی با ساخت و انتشار پیام هایی هستند که به مشکلات مخاطبان رسیدگی می کند و برند را به عنوان راه حل مورد نیاز ارائه می دهد.

 

دانستن اینکه مشتریان بالقوه کجا جستجو می‌ کنند – چه YouTube برای آموزش، لینکدین برای مشاوره حرفه‌ ای یا Google برای پاسخ‌ های فوری – به شما امکان می‌ دهد تلاش‌ های بازاریابی را سفارشی کنید و در آن فضا ها با محتوای مرتبط حضور داشته باشید.

 

این حضور هدفمند تضمین می کند که راه حل کسب و کار به آسانی در دسترس است و زمانی که مشتریان بالقوه با چالشی روبرو می شوند، در ذهن شماست.

 

بازاریابی چیزی فراتر از دیده شدن است. این به وضوح گام های بعدی را که مخاطبان شما باید بردارند، بیان می کند. بازاریابی موثر آنها را از آگاهی به سمت تصمیم گیری هدایت می کند و رابطه با برند را مستحکم می کند.

 

ارائه این جهت به این معنی است که کسب‌ و کار شما مشکلی را حل می‌ کند، وفاداری ایجاد می‌ کند و باعث جذب مشتری می‌ شود.

 

محتوای بازاریابی شما باید بدون توجه به پلتفرمی که در آن قرار دارد، مخاطبان هدف را درگیر کرده و به آنها خدمت کند. از انواع محتوا استفاده کنید، از جمله:

 

متن
ویدئو ها.
تصاویر (تصاویر و اینفوگرافیک).
ضبط کردن صدا.
صفحات فرود.
صفحات محصول یا خدمات
وب سایت شخص اول متعلق به شما (یعنی وب سایت کسب و کار) طرح اولیه است.

 

آن را با صفحات محصول، صفحات فرود و صفحه درباره ما بسازید که به طور واضح و جذاب بیان می کند که شما چه کسی هستید، مخاطبان هدف شما و چرا باید شما را بالاتر از رقبا انتخاب کنند.

 

همچنین شامل:

 

صفحه پرسش‌ های متداول جامعی که پاسخ‌ های ساده‌ ای به سوالات و نگرانی‌ های رایج مخاطبان ارائه می‌ دهد.

 

دانلود ها (به عنوان مثال، راهنما های PDF یا کاغذ های سفید) که تجزیه و تحلیل و توضیحات عمیقی را ارائه می دهند که در خدمت کاربرانی هستند که به دنبال دانش یا راه حل های جامع هستند.

 

وبلاگ برای محتوایی که در بین این دو حالت قرار می گیرد (و همچنین می تواند فرصتی برای سرگرمی و تعامل باشد).

 

وب سایت های شخص ثانویه (نیمه مالکیت)، مانند صفحات رسانه های اجتماعی برند، جز یک استراتژی محتوا هستند. پلتفرم هایی مانند فیس بوک، ایکس، لینکدین، اینستاگرام، پینترست و تیک تاک فرمت ها و انتظارات کاربر منحصر به فردی دارند که برای تعامل موثر با بخش های مختلف مخاطب نیاز به محتوای متناسب دارند.

 

سایت‌ های شخص ثالث مانند پلتفرم‌ های بررسی (مانند Trustpilot)، انجمن‌ ها (Reddit و Quora) و رسانه‌ هایی که پست‌ های مهمان، مقالات برجسته و اخبار منتشر می‌ شوند نیز ضروری هستند.

 

محتوای بازاریابی شما باید:

 

مربوط به پلت فرم.
با مخاطبان مورد نظر در آن پلتفرم ها طنین انداز شوید.
مشکلات و نیازهای واقعی را برطرف کنید.
حفظ ثبات در پیام های برند.

 

برند ها از چه نوع محتوایی می توانند برای بازاریابی استفاده کنند ؟

 

محتوای بازاریابی سود آوری ایجاد کنید که مستقل از ترافیک گوگل باشد.

 

این رویکرد تجارت را منطقی می‌ کند زیرا محتوا به مخاطبان آموزش می‌ دهد، مشتریان بالقوه را به سمت پایین حرکت می‌ دهد و قبل از در نظر گرفتن Google درآمد ایجاد می‌ کند.

 

سئو به یک افزونه طبیعی تبدیل می شود و درآمد حاصل از ترافیک گوگل یک امتیاز برای کسب و کار است.

 

در زیر انواع محتوایی که می توانید در بازاریابی برای Google استفاده کنید آورده شده است:

 

متن

 

پست های وبلاگ اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند.
پست های مبتنی بر متن ویروسی که برای تشویق به اشتراک گذاری طراحی شده اند.
مقالات آموزشی ارائه تخصص.
اطلاعیه های رویداد
اخبار شرکت.
از مواردی استفاده کنید که داستان موفقیت مشتری را نشان می دهد.
خبرنامه های ایمیل با پیشنهاد ارزشی که خواندن آنها لذت بخش است.

 

صفحات فرود و صفحات خدمات

 

صفحاتی که با فراخوان‌ های اقدام واضح (CTA) ساخته شده‌ اند، مشارکت کاربر را تشویق می‌ کنند، چه ثبت‌ نام در خبرنامه‌ ها یا خرید.

 

دانلود ها

 

منابع مانند کتاب‌ های الکترونیکی یا راهنما ها در ازای اطلاعات تماس به ایجاد فهرست ایمیل کمک می‌ کنند و در عین حال اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند.

وبلاگ

 

محتوای آموزنده و سرگرم کننده ​​​​که مخاطبان شما می خواهند به اشتراک بگذارند.

استفاده مجدد در رسانه های اجتماعی و خبرنامه ها برای شما آسان است.

 

سوالات متداول

 

سوالات متداول به حل پیشگیرانه مشکلات مشتری و کاهش هزینه های پشتیبانی مشتری کمک می کند.

 

ویدئو ها

 

ویدئو های بلند و کلیپ های کوتاه برای مصرف سریع در پلتفرم های رسانه های اجتماعی (از جمله YouTube).

 

تصاویر

 

اینفوگرافیک ها داده های پیچیده را به گرافیک های قابل هضم متراکم می کنند که ایده ها را با یکدیگر ارتباط می دهند و هویت برند را منعکس می کنند.

 

صوتی

 

قسمت های پادکست به مخاطبانی می رسد که گوش دادن را به خواندن ترجیح می دهند.

 

رسانه های اجتماعی

 

هر پلتفرم به رویکرد متفاوتی نیاز دارد – و هدف ایجاد یک جامعه وفادار در اطراف برند از طریق پست‌ ها و تعاملات جذاب است.

 

۲ یا ۳ مورد مرتبط ترین را انتخاب کنید زیرا مخاطبان اصلی شما در هر کانالی پاتوق نمی کنند.

 

محتوای انجمن

 

با مخاطبان خود درگیر شوید، چه کسانی که در مورد شما صحبت می کنند و چه مشکلاتی که کسب و کار شما حل می کند.

 

پست های انجمن اغلب فاقد زمینه هستند و این مانع از عملکرد جستجو می شود. در پست های انجمن خود، از فرصت استفاده کنید و زمینه ای را که به موتورها کمک می کند ارائه دهید.

 

ایجاد دارایی های بازاریابی منسجم در کانال های مختلف، برند شما را قابل مشاهده می کند و ارزش پیشنهادی خود را در جایی که مشتریان بالقوه زمان خود را به صورت آنلاین سپری می کنند، به اشتراک می گذارد.

 

بازاریابی ارزش های اصلی برند شما را با ارائه پیامی واضح و هدفمند به مخاطبان مناسب در زمانی که به آن نیاز دارند، افزایش می دهد.

 

برند و بازاریابی را با سئو ادغام کنید

 

ایجاد پیام های بازاریابی هدفمند و به اشتراک گذاری آن ها در پلتفرم هایی که مخاطبان شما به آن مراجعه می کنند، کار درستی است.

 

بهینه سازی محتوای خود برای گوگل و مایکروسافت بینگ شامل الگوریتم پسند کردن آن، افزایش اعتبار و دستیابی به مشتریان بالقوه در زیر مجموعه کاربران موتورهای جستجو است.

 

از منظر جستجوی جهانی به آن نگاه کنید. گوگل محتوای متنوعی را در قالب های مختلف برای رفع نیازهای مشتری ارائه می دهد.

 

محتوای نام تجاری هم در سایت (پلتفرم های متعلق به کسب و کار) و هم در خارج از سایت (سکو های خارجی) وجود دارد. گوگل کل اکوسیستم دیجیتال و تلاش های بازاریابی اینترنتی یک کسب و کار را تجزیه و تحلیل می کند.

 

هنگام ایجاد محتوا، موارد زیر را به دقت در نظر بگیرید:

 

برای چه کسی است: جمعیت شناسی یا شخصیت هدفی که محتوا را مصرف می کند را شناسایی کنید.

 

چه هدفی را دنبال می کند: تعیین کنید که محتوای مورد نظر به چه مشکل یا نیازی می پردازد.

 

بهترین قالب: تصمیم بگیرید که آیا محتوا به عنوان یک پست وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک، قسمت پادکست و غیره بهتر است یا خیر، بر اساس آنچه به طور موثر پیام را منتقل می کند.

 

محل قرار دادن آن: انتخاب کنید که آیا محتوا عمدتا به سایت شما تعلق دارد یا اینکه پلتفرم دیگری نمایش یا تعامل بهتری را ارائه می دهد.

 

نحوه بسته‌ بندی آن برای Google: از تکنیک‌ های سنتی SEO مانند بهینه‌ سازی کلمات کلیدی، نشانه‌ گذاری داده‌ های ساختار یافته (شما)، زیرنویس‌ های ویدئویی، HTML5 معنایی و غیره استفاده کنید، تا موتورهای جستجو بتوانند به راحتی محتوای شما را درک کرده و از آن استفاده کنند.

 

هنگام ایجاد محتوای بازاریابی، این عوامل را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که محتوا با مخاطب هدف ارتباط دارد.

 

بسته‌ بندی برای Google و مایکروسافت بینگ به محتوا این شانس را می‌ دهد که توسط موتورهای جستجو به‌ عنوان ماده‌ ای ارزشمند برای ارائه زمانی که شخصی سوالات مرتبط با پیشنهاد تجاری را جستجو می‌ کند، شناخته شود.

 

به یاد داشته باشید: هدف سئو فقط دیده شدن یا کلیک کردن نیست. هدف شما برقراری ارتباط موثر با مخاطبان از طریق مشاهده در موتورهای جستجو است.

 

سئوی مدرن: بسته بندی پیام خود برای وضوح و تاثیر

 

سئو یک استراتژی بازاریابی مستقل نیست. زمانی که از استراتژی بازاریابی دیجیتال در سراسر وب شما پشتیبانی می کند و به آن متکی است بهترین کار را انجام می دهد.

 

فقط بروی موتورهای جستجو تمرکز نکنید در عوض، روی موارد زیر تمرکز کنید:

 

ایجاد محتوایی که با مخاطب هدف طنین انداز شود.

برند سازی محتوا به طور موثر

 

قرار دادن محتوا به صورت استراتژیک در جایی که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند و در قالبی که آنها ترجیح می دهند.

 

سئوی مدرن محتوای بازاریابی یک برند را برای درک آسان توسط گوگل فشرده می کند.

 

هنگامی که کاربران جستجو می کنند، به دلیل اعتماد گوگل به درک نام تجاری شما در سراسر وب، کسب و کار شما باید بهترین پاسخ باشد.

 

سئوی مدرن در مورد ارتباط واضح با مخاطبان و موتورهای جستجو، تبدیل گوگل و مایکروسافت بینگ به کانال های مهمی برای دستیابی به بازار هدف شما است.

 

 

 

منبع: searchengineland

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید