۵ تکنیک بازاریابی محتوا برای رشد یک کسب و کار جدید

تکنیک های بازاریابی محتوا

بخشی از راه اندازی یک کسب و کار جدید، رساندن نام آن به مشتریان بالقوه از طریق کانال های بازاریابی مختلف است. بازاریابی محتوا یکی از آن کانال‌ ها است و راه ایده‌ آلی برای افزایش آگاهی در حین ساختن تاریخچه کسب‌ و کار و پایگاه دانشی است که موتورهای جستجو از آن استفاده می‌ کنند. شما همچنین به رشد ارگانیک خواهید رسید، منبعی برای اطلاعات خواهید بود و به کسب و کار خود هویتی خواهید داد که مشتریان با آن آشنا شوند.

 

تکنیک های بازاریابی محتوای زیر برای کمک به رشد کسب و کار جدید و ارائه چارچوبی برای استراتژی تبلیغات رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده است. وقت خود را صرف تلاش کنید، اما مطمئن شوید که محتوای جدید را به موقع قرار دهید تا هم موتورهای جستجو و هم الگوریتم های رسانه های اجتماعی را خشنود کند. متوجه خواهید شد که تلاش مداوم با تکنیک های بازاریابی محتوایی با رشد و فروش مخاطب پاداش داده می شود.

 

۱ . مخاطبان خود را هدف قرار دهید

 

بخشی از راه اندازی یک کسب و کار این است که بدانید به چه کسی می فروشید. به این معنا که شما یک محصول را به یک جمعیت خاص می فروشید، زیرا به ندرت محصولی وجود دارد که برای همه افراد در هر سنی جذاب باشد. موقعیت‌ یابی محصول را آسان‌ تر می‌ کند، از زبانی استفاده می‌ کند که برای خریدار جذاب باشد و رضایت خریدار را افزایش دهد. خریدار مورد نظر برای محصول شما این احساس را ایجاد می کند که چیزی مناسب برای او و سبک زندگی آنها می خرد.

 

به خاطر داشته باشید که می‌ خواهید تا حد امکان مخاطبان گسترده‌ ای را برای فروش هر چه بیشتر محصول خود جذب کنید. این به معنای جذابیت برای مخاطبانی است که ممکن است به چیزی که شما می فروشید علاقه مند باشند اما با مسابقه نهایی متفاوت است. شما باید به بازاریابی برای مخاطبان حاشیه ای توجه کنید. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که تلاش های شما به حساب می آید. هدف قرار دادن شدید جمعیت شناختی اصلی شما باید تمرکز اصلی شما باشد، اما اضافه کردن مخاطبانی که در غیر این صورت ممکن است نادیده بگیرید، ضرری ندارد.

 

۲ . یک پادکست بسازید

 

پادکست ها به شما این امکان را می دهند که در مورد کسب و کار، پیشنهادات و امید ها و رویاها برای محصول خود صحبت کنید. این به شما بستری می دهد تا در مورد نحوه عملکرد محصول بحث کنید و در عین حال اطلاعاتی را که برای شنونده ارزشمند خواهد بود، ارائه می دهد.

 

می توانید موضوعات خود را از چیزی که می فروشید دور نگه دارید، زیرا می توانید مسائل مربوط به کسب و کار را بررسی کنید، با افرادی که به نوعی با شرکت مرتبط هستند مصاحبه کنید و در مورد چیزی که اتفاقا در ذهن شماست صحبت کنید.

 

یک مثال خوب از یک پادکست تجاری، “Slack Variety Pack” توسط Slack است. این یک پادکست چند موضوعی در مورد چگونگی کار برای Slack، نحوه کار تیم ها و موارد دیگر است. این پادکست در چندین پلتفرم پادکست برای به حداکثر رساندن دسترسی آن موجود است.

 

نترسید: بسیاری از سایت های پادکست به شما امکان می دهند فایل های خود را به راحتی ضبط و ویرایش کنید. می توانید از Audacity برای ضبط و ویرایش فایل های خود به راحتی استفاده کنید، از تلفن خود برای ضبط استفاده کنید یا از برنامه وب سایت پادکست در تلفن خود استفاده کنید. ساخت پادکست آسان است و شما می توانید آن را با شیوه خود انجام دهید.

 

۳ . سیلو های محتوا را در وبلاگ خود بسازید

 

سیلوهای محتوا به شما امکان می دهند بخش ها یا دسته بندی های خاصی را در بخش وبلاگ وب سایت خود ایجاد کنید. سیلو کردن محتوای شما، خواندن وبلاگ شما را از طریق طرح بندی پست سنتی دارای مهر تاریخ آسان تر می کند. به عبارت دیگر، صرف نظر از موضوع، آخرین پست وبلاگ اولین چیزی است که مردم می خوانند زیرا جدید ترین مطلب است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیلو های محتوا و نحوه استفاده از آنها، وبلاگ Tailor Brands را بررسی کنید. این وبلاگ دارای سیلوهای مختلف در بالای صفحه برای نویگیشن سریع است. وبلاگ ها بیشتر در سیلو های جداگانه در زیر منوی بالا طبقه بندی می شوند تا به راحتی آخرین پست را در آن سیلو خاص پیدا کنید. خوانندگان می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند با اسکرول چرخ ماوس بیابند یا هر بخش را در اوقات فراغت خود مطالعه کنند. ایجاد سیلو های محتوا به روشی مشابه با وبلاگ Tailor Brands استفاده موثری از زمان شما و خواننده شما در هنگام ایجاد تعامل با کاربر است.

 

۴ . از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

 

رسانه‌ های اجتماعی اینجا هستند تا به هر شکلی باقی بمانند، و شما نمی‌ توانید در هنگام ایجاد پایگاه مشتری‌ تان از گستردگی آن غافل شوید. تبلیغات بخشی از تجربه کاربر است، همانطور که تاثیر گذار است. مردم احتمالا در حین گشتن روی یک تبلیغ کلیک می کنند و تمایل بیشتری به بررسی محصولی دارند که یک شخصیت تاثیر گذار و مورد علاقه آنها درباره آن محصول صحبت می کند. کاربران همچنین پست‌ هایی را با دوستان خود در پلتفرم به اشتراک می‌ گذارند و در مورد محصولات شما با افرادی که نیستند صحبت می‌ کنند. آنها به گسترش تلاش های بازاریابی شما از طریق تبلیغات دهان به دهان و سایر روش های ارگانیک کمک می کنند.

 

همچنین می‌ توانید تلاش‌ های بازاریابی خود را با پلتفرم رسانه‌ های اجتماعی که اتفاقا برای تبلیغات از آن استفاده می‌ کنید، تنظیم کنید. سایت هایی مانند اینستاگرام با عکس های دقیق و مقدار کمی متن برای جلب توجه بیننده بهترین هستند.

 

یکی دیگر از مزایای شناخت مخاطب این است که پلتفرم های رسانه های اجتماعی گزینه های تبلیغاتی هدفمند را ارائه می دهند. این باعث می‌ شود که تلاش‌ های تبلیغاتی شما با مخاطبان هدف شما هماهنگ باشد. شما می توانید زمان بیشتری را صرف سایر جنبه های رشد کسب و کار خود کنید و زمان کمتری را به این فکر کنید که آیا تبلیغات شما به مخاطبان مورد نظر شما می رسد یا خیر.

 

۵ . بازاریابی ویدئویی انجام دهید

 

بازاریابی ویدئویی شبیه به پادکست است، اما بیشتر دارای متن نمایشنامه است و شما از یک نمایشنامه برای ارائه خود استفاده می کنید. ساخت یک ویدئو نیز آسان است. می‌ توانید فایل کامل‌ شده را روی یک رایانه یا تلفن هوشمند در YouTube یا پلتفرم اشتراک‌ گذاری ویدئو دیگری فیلم‌ برداری، ویرایش و آپلود کنید. نیازی نیست که یک کارگردان عالی باشید یا سعی کنید از بهترین ارزش های تولید برای ساختن یک ویدئوی خوب استفاده کنید، بلکه باید قبل از فیلمبرداری خود را با موارد زیر آماده کنید.

 

دوربین هایی به شکل گوشی هوشمند، DSLR یا سایر دوربین های قابل حمل با لرزشگیر تصویر

 

سه پایه

 

متن نمایشنامه

 

روشنایی یا فضای خوب

 

محیط تمیز برای فیلمبرداری

 

ویدئوی شما حول محتوای موجود در نمایشنامه شما متمرکز خواهد شد. این به شما امکان می‌ دهد اطلاعات را مستقیما ارائه دهید. ایجاد یک تبلیغ ویدئویی، ابزار مهمی در زمینه بازاریابی است.

 

اگر به اعتماد بیشتری در مهارت های نوشتاری خود نیاز دارید، از برنامه Grammarly استفاده کنید تا به شما کمک کند از تکرار جلوگیری کنید، جملاتی با ساختار مناسب ایجاد کنید و به شما امکان می دهد گفتگو های جذاب ایجاد کنید.

 

سخن پایانی

 

هنر بازاریابی برای مصرف کنندگان در طول دهه ها تغییر بسیار کمی داشته است، اما روش هایی که با آن انجام می شود تکامل یافته است. قبلا بازاریابی از طریق پست، روزنامه و تلویزیون انجام می شد. بلوغ اینترنت نحوه ارائه تبلیغات به مخاطبان هدف را برای افزایش آگاهی از یک محصول یا خدمات گسترش داده است.

 

استفاده از این تکنیک های بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید، آنها را به مشتری تبدیل کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که بازاریابی محتوا به بخش ارزشمندی از استراتژی بازاریابی شما تبدیل می شود و فرصتی را برای سرگرمی در حین فروش محصول خودتون را ارائه می دهد.

 

 

 

منبع: seoblog

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید