تاکتیک های سئو که به محتوای جدید نیاز ندارند

تاکتیک های سئو

ممکن است در مورد تاکتیک سئو شنیده باشید که در آن شما “فقط محتوای عالی می نویسید” و آنها (کاربران) خواهند آمد. اما اگر نمی‌ خواهید فقط محتوا بنویسید، یا روی وب‌ سایتی کار می‌ کنید که محتوای نسبتا سنگینی دارد، چه ؟

 

برای یک چیز، می توانید مطمئن شوید که ساختار وب سایت شما برای یافتن و رتبه بندی توسط موتورهای جستجو مناسب است. این به معنای استفاده از سلسله مراتب تگ مناسب، اطمینان از اینکه سایت شما به راحتی قابل پیمایش است و استفاده از عناوین و توضیحات غنی از کلمات کلیدی است.

 

تاکتیک دیگر تمرکز بر عوامل خارجی مانند لینک بیلدینگ است. این به معنای تلاش فعالانه برای دریافت بک لینک های با کیفیت بالا از وب سایت های دیگر است. این را می توان از طریق وبلاگ نویسی مهمان، اطلاع رسانی در رسانه های اجتماعی، و حتی با تماس با سایر صاحبان وب سایت در حوزه کاری خود و دیدن اینکه آیا آنها علاقه مند به لینک دادن به محتوای شما هستند انجام می شود.

 

در نهایت، شما همچنین می توانید از پلتفرم های شبکه های اجتماعی به عنوان راهی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایت خود استفاده کنید. با ایجاد محتوای قابل اشتراک‌ گذاری و تعامل با کاربران در شبکه های اجتماعی، این امکان وجود دارد که به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و محتوای خود را تقویت کنید. این به هدایت کاربران واقعی (و حتی ترافیک بیشتر) به وب سایت شما کمک می کند.

 

موارد زیر شامل تاکتیک های SEO است که می توانید در سایت خود انجام دهید (که نیازی به تولید مداوم محتوای جدید ندارد).

 

حذف محتوای با کیفیت پایین

 

اگر مدت زمان زیادی در بازی سئو بوده اید، می دانید که یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که محتوای وب سایت خود را تازه نگه دارید. اما وقتی محتوایی دارید که دیگر مفید یا مرتبط نیست چه کار می کنید؟

 

به محتوایی که مفید یا مرتبط نباشد، محتوای کم کیفیت گفته می شود. این نوع محتوا را می توان از وب سایت شما حذف کرد تا آن را تمیزتر کند و سئوی کلی شما را بهبود بخشد.

 

حذف محتوای بی کیفیت از وب سایت شما یک بخش ضروری برای تمیز و مرتب نگه داشتن سایت شما است. این فرآیند به عنوان “برداشتن چربی” شناخته می شود و می توان آن را با شناسایی صفحاتی که دیگر مفید نیستند و حذف آنها یا با هدایت آنها به صفحات مرتبط تر انجام داد.

 

در برخی موارد، ممکن است بخواهید محتوای قدیمی را نیز به روز کنید تا آن را به روزتر و مرتبط تر کنید. این امر به ویژه در صورتی مهم است که وب سایت شما دارای محتوای همیشه سبز زیادی باشد که همیشه در دسترس است، مانند راهنما های نحوه کار یا توضیحات محصول.

 

صرف نظر از نوع محتوای بی کیفیتی که با آن سروکار دارید، مهم است که برای بهبود سئوی سایت خود و اجرای روان وب سایت خود اقدام کنید.

 

علاوه بر این، می توانید از ابزارهایی مانند شبکه های اجتماعی و لینک بیلدینگ برای افزایش دید وب سایت خود در موتورهای جستجو استفاده کنید. با انجام این کار می توانید بدون ایجاد محتوای جدید از ابتدا به مخاطبان بیشتری دست پیدا کنید و ترافیک ایجاد کنید.

 

ساختار کلی سایت خود را بهبود بخشید

 

اطمینان از منطقی بودن ساختار وب سایت شما راه خوبی برای کمک به سئو است. این به معنای سازماندهی صفحات خود با استفاده از لینک داخلی مناسب است.

 

این همچنین به معنای استفاده از برچسب های مناسب و اطمینان از اینکه سایت شما برای پیمایش آسان است. همچنین باید روی بهینه سازی عناوین و توضیحات خود با کلمات کلیدی تمرکز کنید.

 

هنگامی که ساختار سایت خود را بهینه می کنید، باید از صفحه ای به صفحه دیگر بروید تا پرس و جوهای خاص را هدف قرار داده و برای آنها بهینه سازی کنید.

 

محتوای قدیمی را دوباره بهینه کنید

 

حذف محتوای بی کیفیت از وب سایت شما یک بخش ضروری برای تمیز و مرتب نگه داشتن سایت شما است و همچنین می تواند به بهبود سئوی کلی شما کمک کند.

 

علاوه بر این، امکان بهینه سازی مجدد محتوای خود با ساختار مجدد صفحات شما وجود دارد.

 

برای مثال، می‌ توانید فهرست‌ هایی را اضافه کنید که در مورد موضوعات خاصی در مواردی که مرتبط هستند، گسترش می‌ یابند. می‌ توانید ویدئو ها را به‌ عنوان اشیا تعامل اضافه کنید (برای اینکه افراد را در صفحه خود نگه دارید).

 

می توانید محتوای موجود را گسترش دهید (اگر چنین گسترشی امکان پذیر باشد و منطقی باشد). همچنین می‌ توانید اطلاعات جامع اضافی اضافه کنید، اگر این در زمینه محتوای موجود شما منطقی باشد.

 

راه‌ های زیادی برای بهینه‌ سازی مجدد محتوای قدیمی وجود دارد که به تازگی و هیجان‌ انگیز نگه داشتن محتوای شما کمک می‌ کند.

 

تقویت صفحات با لینک سازی داخلی جدید

 

لینک سازی داخلی بخش ضروری سئو داخلی سایت است و می توان از آن برای بهبود محتوا و ساختار وب سایت استفاده کرد. با قرار دادن استراتژیک لینک ها در محتوای خود، می توانید به کاربران کمک کنید تا در وب سایت شما حرکت کنند و اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

علاوه بر این، لینک داخلی می تواند با تقویت صفحات با کلمات کلیدی مرتبط، به بهبود سئوی وب سایت شما کمک کند. با انجام این کار، می توانید به صفحات وب سایت خود کمک کنید تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند و ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت کنند.

 

به منظور بهبود سئوی خود از طریق لینک سازی داخلی، باید در مورد مکان و نحوه لینک دادن در محتوای خود استراتژیک باشید. این به این معنی است که لینک ها را در مکان های مناسب قرار دهید در حالی که کلمات کلیدی مرتبط را با هر یک هدف قرار دهید. و با استفاده از انکر تکست مناسب، می توانید سئوی خود را بیشتر بهبود بخشید.

 

Anchor text متنی است که برای لینک دادن به صفحات دیگر در وب سایت خود استفاده می کنید. وقتی لینکی را اضافه می کنید، می توانید متنی را که به عنوان لینک نمایش داده می شود انتخاب کنید. شما می توانید از این متن برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص استفاده کنید، که می تواند به صفحات وب سایت شما کمک کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

 

شما با استفاده از انکر تکست در لینک های داخلی وب سایت خود کار اشتباهی انجام نمی دهید تا زمانی که انکر تکست شما منطقی باشد.

 

تعمیر لینک های شکسته خارجی

 

لینک های شکسته می توانند بر سئوی وب سایت شما تاثیر منفی بگذارند و تعمیر آنها برای اجرای روان سایت شما ضروری است.

 

لینک های شکسته خارجی لینک هایی هستند که به صفحاتی در وب سایت های دیگر منتهی می شوند که دیگر وجود ندارند. این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که یک وب سایت دوباره طراحی شود، به یک دامنه جدید منتقل شود یا به طور کامل آفلاین شود. وقتی روی این لینک ها کلیک می شود، کاربران با پیام های خطا یا صفحات مرده باقی می مانند.

 

برای تعمیر لینک های خارجی خراب، می توانید از ابزاری مانند Screaming Frog استفاده کنید تا بفهمید کدام لینک ها در وب سایت شما خراب هستند. سپس، می توانید این لینک ها را به صفحات جدید هدایت کنید یا آنها را به طور کامل حذف کنید.

 

هدف گذاری کلمات کلیدی را برای صفحاتی که به آن نیاز دارند تنظیم کنید

 

اگر مدتی است که روی سئوی وب سایت خود کار می کنید، ممکن است متوجه شده باشید که همه صفحات شما رتبه یکسانی ندارند. این به این دلیل است که همه صفحات شما کلمات کلیدی یکسانی را هدف قرار نمی دهند.

 

برای اطمینان از اینکه هر صفحه در وب سایت شما کلمات کلیدی مناسبی را هدف قرار می دهد، باید هدف گذاری کلمات کلیدی خود را برای هر صفحه تنظیم کنید. این می تواند به شما کمک کند تا برای کلمات کلیدی مرتبط با هر صفحه رتبه بالاتری کسب کنید و می تواند به شما در بهبود رتبه کلی وب سایت کمک کند.

 

برای اینکه هدف گذاری کلمات کلیدی خود را برای صفحات تنظیم کنید، باید با شناسایی کلمات کلیدی در حال حاضر برای هر صفحه شروع کنید. سپس، می توانید محتوای خود را با آن کلمات کلیدی بهینه کنید یا محتوای موجود خود را مجددا بهینه کنید تا آن کلمات کلیدی را بهتر هدف قرار دهید.

 

هنگامی که کلمات کلیدی مناسب برای هر صفحه را شناسایی و هدف قرار دادید، می توانید از ابزاری مانند کنسول جستجوی گوگل برای پیگیری پیشرفت خود استفاده کنید. این ابزار به شما کمک می کند تا ببینید صفحات شما چقدر برای کلمات کلیدی مربوطه خود رتبه بندی می کنند و همچنین به شما کمک می کند کلمات کلیدی جدیدی را که باید هدف قرار دهید شناسایی کنید.

 

یک سیلو استراتژیک با هدف قرار دادن صفحات ضعیف اضافه کنید

 

افزودن سیلو های استراتژیک می تواند به بهبود سئوی وب سایت شما کمک کند.

 

اما سیلو چیست و چگونه می تواند به شما کمک کند ؟ سیلو ها راهی برای سازماندهی محتوای وب سایت شما در دسته بندی های خاص هستند. این کار باعث می شود که موتورهای جستجو درک و ایندکس شدن محتوای شما را آسان تر کنند، که می تواند منجر به بهبود رتبه و ترافیک بیشتر به سایت شما شود.

 

علاوه بر این، سیلوها می توانند به بهبود سئوی صفحات ضعیف وب سایت شما کمک کنند. این به این دلیل است که سیلو ها می توانند به قیف پیوند juice و autority به صفحات ضعیف تر شما کمک کنند، که می تواند به آنها کمک کند تا در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

 

برای افزودن سیلو ها به وب سایت خود، باید با شناسایی دسته های اصلی محتوای وب سایت خود شروع کنید. سپس، باید برای هر دسته یک صفحه جداگانه ایجاد کنید. در نهایت، باید صفحات خود را با استفاده از لینک های داخلی به یکدیگر پیوند دهید.

 

ممکن است کار زیادی به نظر برسد، اما اگر می خواهید سئوی وب سایت خود را بهبود ببخشید ارزشش را دارد. و هنگامی که سیلو های خود را ایجاد کردید، نگهداری از آنها آسان خواهد بود، به این معنی که می توانید سئوی وب سایت خود را بدون تلاش زیاد به روز نگه دارید.

 

برای سرعت صفحه و Core Web Vitals بهینه سازی کنید

 

تقریبا همه می دانند که سرعت وب سایت مهم است.

 

اما بسیاری از مردم نمی دانند که واقعا چقدر مهم است. در واقع سرعت وب سایت می تواند تاثیر زیادی بر کسب و کار شما داشته باشد.

 

به عنوان مثال، وب سایت های کند می توانند منجر به نرخ تبدیل کمتر و فروش کمتر شوند. آنها همچنین می توانند باعث شوند که مشتریان قبل از اینکه فرصتی برای مشاهده محصولات یا خدمات شما داشته باشند، سایت شما را ترک کنند، که در نهایت می تواند به تعداد فروش شما آسیب برساند.

 

برای جلوگیری از این مشکلات، باید وب سایت خود را برای سرعت صفحه و Core Web Vitals بهینه کنید. این به معنای به حداقل رساندن تعداد درخواست‌ هایی است که سایت شما ایجاد می کند، حجم فایل‌ های تصاویر و سایر فایل‌ های موجود در سایت خود را کاهش داده و مطمئن شوید که محتوای خود را به ترتیب صحیح بارگذاری می‌ کنید.

 

خوشبختانه، تعدادی ابزار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را برای سرعت صفحه و Core Web Vitals بهینه کنید. این ابزارها شامل ابزار PageSpeed ​​Insights گوگل و تست سرعت وب سایت Pingdom است.

 

هر دوی این ابزارها به شما کمک می کنند تا مناطقی را که وب سایت شما نیاز به بهبود دارد شناسایی کنید، و همچنین نکات و ترفند های خاصی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید برای بهبود سرعت وب سایت خود از آنها استفاده کنید.

 

شما همیشه مجبور نیستید محتوای جدیدی برای سئو ایجاد کنید

 

اگر چه محتوای جدید و هدفمند می تواند به رشد قابل توجهی برای سایت شما کمک کند، صرف نظر از جایگاه شما، در سایت های شناخته شده ای که دارای کشش و محتوای کافی هستند، همیشه لازم نیست برای بهبود سئو محتوای جدید ایجاد کنید.

 

کلید انجام سئو بدون ایجاد محتوای جدید این است که در انواع محتوایی که در حال حاضر تولید می کنید خلاق باشید. این می تواند به معنای استفاده از مواردی مانند نظرات، نظرات و پست های شبکه های اجتماعی باشد. همچنین، به سایر عناصر سئو که ممکن است در حال حاضر چندان بهینه سازی آنها را توجه نداشته اید، نگاه کنید.

 

مواردی مانند سرعت صفحه، Core Web Vitals، siloing، بهبود لینک های شکسته شما و سایر وظایف سئو می توانند با تلاش اندک تاثیر زیادی داشته باشند.

 

 

 

منبع: iloveseo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید