محتوای سایت فروشگاهی: نحوه نشان دادن هدف و تخصص مفید

محتوای سایت فروشگاهی

برقراری ارتباط با ارزش پیشنهادی شما هدف اصلی وب سایت شما است. اما در سطح URL، پیام رسانی باید بیشتر اصلاح شود.

 

این معمولا به این معنی است که کلمات کلیدی و موضوعات خاصی را در صفحات هدف قرار دهید و به وضوح تخصص و هدف مفید خود را در محتوای خود به اشتراک بگذارید.

 

افزودن یک E توسط Google به E-A-T برای «experience» در دستور العمل‌ های ارزیابی کیفیت جستجوی به‌ روز شده، نیاز به اطمینان از برجسته بودن هدف سودمند در محتوای اصلی شما را تقویت می‌ کند. من همچنین معتقدم که این یکی دیگر از عوامل موثر در آستانه کیفیت ایندکس سازی است.

 

بنابراین چگونه می‌ توانید محتوای «experience» را به صورت مقیاس‌ پذیر در صفحات خود معرفی کنید بدون اینکه پیام‌ رسانی یا هدف مفید صفحه را کمرنگ کنید ؟

 

در این مقاله، نکاتی را برای ترکیب محتوای «experience» برای سایت‌ های فروشگاهی و نشان دادن تخصص در سطح نویسنده یا سایت به اشتراک می‌ گذاریم.

 

تعریف هدف مفید و کیفیت صفحه

 

برای جمع بندی، گوگل هدف سودمند را اینگونه تعریف می کند: «نیت کلی صفحه، همانطور که توسط سازنده صفحه تعیین می شود».

 

به عبارت دیگر:

 

هدف از ایجاد صفحه چیست ؟

 

آیا برای فروش محصول یا خدمات است ؟

 

آیا برای ارائه اطلاعات است ؟

 

از سوی دیگر، تعریف گوگل از کیفیت صفحه «ارزیابی کلی نگر از عناصر تشکیل دهنده یک صفحه، از جمله طراحی، عملکرد، تجربه کاربری و محتوا» است.

 

در اینجا، تعیین حیاتی است:

 

صفحه چقدر به هدف مورد نظر خود می رسد ؟

 

استفاده از آن آسان است ؟

 

آیا محتوا مرتبط و دقیق است ؟

 

نمایش تجربه و تخصص محصول در سایت فروشگاهی

 

نشان دادن تجربه و تخصص محصول در جدا کردن سایت فروشگاهی شما از خرده‌ فروشان غیر متخصص و وب‌ سایت‌ هایی که محصولی را با هر کیفیتی برای بدست آوردن سریع پول میفروشند ضروری است.

 

از لحاظ تاریخی، وب‌ سایت‌ های فروشگاهی نظرات محصول و شرکت را در محتوا و قالب‌ های خود به‌ عنوان راهی برای ایجاد اعتماد و تا حدودی نشان دادن تجربه خود در ارائه خدمات با کیفیت در هم می‌ آمیزند.

 

از آنجایی که موتورهای جستجو به دنبال سیگنال‌ های تمایز بیشتر و بیشتری هستند، سرمایه‌ گذاری در محتوای «experience» که لزوما عبارات جستجوی هدف یا هدف نهایی رتبه‌ بندی در نتایج جستجو را ندارد، ضروری است.

 

مقالات حاوی تجربه محصول که حاوی لینک های داخلی خوبی به محصولات مرتبط و موارد استفاده از محصول هستند را منتشر کنید. جعل آنها بدون تجربه محصول دشوار است، زیرا در بین مشتریان هدف شما برجسته می شوند.

 

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر و کارکنان در سطح محصول

 

نشان دادن تجربه در سطح برند یا دامنه عالی هستند، اما نشان دادن تجربه در سطح محصول نیز می تواند مهم باشد.

 

این می تواند به عنوان تلاش مستقیم وب سایت برای فروش محصول یا از طریق مجموعه ای از محتوای تولید شده توسط کاربر انجام شود.

 

به عنوان مثال، آمازون سال‌ هاست که این کار را با قرار دادن تجربیات مشتری در صفحات تک محصولی، صرف نظر از مثبت بودن یا نبودن آنها انجام می‌ دهد. آنها این کار را از طریق بخش «پرسش‌ ها و پاسخ‌ های مشتریان» خود انجام داده‌ اند.

 

پاسخ‌ ها، که می‌ تواند شامل ویدئو ها و تصاویر باشد، محتوای مرتبط منحصر به‌ فردی ایجاد می‌ کند تا به مصرف‌ کنندگان بالقوه کمک کند تا تجربه‌ شان را بهتر از محصول پیش‌ بینی کنند.

 

در دستور العمل های ارزیابی کیفیت جستجو، به اشتراک گذاری تجربیات دست اول به عنوان سیگنالی از کیفیت بالای صفحه برجسته شده است.

 

بسیاری از وب سایت های فروشگاهی در حال حاضر این کار را با جمع آوری نظرات کاربران خاص محصول در صفحات برای ایجاد اعتماد انجام می دهند. تکمیل شده با schema markup، این فرصتی را نیز به آنها می دهد تا ستاره های بررسی را در نتایج جستجو ها دریافت کنند.

 

راه دیگر برای انجام این کار، ایجاد محتوای منحصر به فرد و تجربه در سطح صفحه جزئیات محصول (PDP) است.

 

بنابراین، افزودن محتوای منحصر به‌ فرد که دانش محصول (و محتوای مفید برای کاربران) را نشان می‌ دهد، می‌ تواند به‌ عنوان یک سیگنال مثبت و اضافی توسط Google در نظر گرفته شود.

 

این متمایز کننده منحصر به فرد همچنین می تواند به عنوان یک سیگنال کلی کیفیت صفحه برای آستانه ایندکس سازی مفید باشد.

 

توسعه محتوای “experience”

 

اطلاعات و مطالعات زیادی احتمالا در هفته‌ ها و ماه‌ های آینده درباره نحوه ایجاد سیگنال‌ های تجربه بهتر در محتوای خود و بهبود کیفیت صفحه منتشر خواهد شد.

 

با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که Google داده‌ ها را جمع‌ آوری می‌ کند و معیار هایی را برای محتوای «تجربه» تعیین می‌ کند. موتور جستجو از قبل ایده ای دارد که چگونه محتوا می تواند:

 

یک پیشنهاد ارزشمند را به تصویر بکشید.

 

یک هدف سودمند را نشان دهد.

 

“کیفیت صفحه” کافی برای نوع منبع داشته باشد.

 

بنابراین ما چرخ را دوباره اختراع نمی کنیم یا از آنچه قبلا در هنگام هدف قرار دادن E-A-T انجام می دادیم منحرف نمی شویم.

 

در هر صورت، اکنون نظرات و تجربیات کاربر محتوا را «اصیل‌ تر» نشان می دهد.

 

 

 

منبع: searchengineland

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید