آخرین به‌ روز رسانی برای دستور العمل‌ های ارزیابی کیفیت: E-A-T

بسیاری از تولید کنندگان محتوا با مفهوم E-A-T آشنا هستند، که در ارزیابی ما از آن استفاده می شود که آیا سیستم های رتبه بندی جستجوی ما اطلاعات مفید و مرتبطی را ارائه می دهند. آیا مردم عادی نتایجی را که به دست می‌ آورند، E-A-T را نشان می‌ دهند، یعنی: تخصص، اقتدار، و قابل اعتماد بودن ؟

 

اکنون برای ارزیابی بهتر نتایج، E-A-T در حال کسب تجربه یک E دیگر است. آیا محتوا همچنین نشان می‌ دهد که با درجاتی از تجربه تولید شده است، مانند استفاده واقعی از یک محصول، بازدید واقعی از یک مکان یا انتقال آنچه که یک شخص تجربه کرده است ؟ برخی موقعیت‌ ها وجود دارد که در آن چیزی است که بیش از همه برای شما ارزش دارد، محتوایی است که توسط شخصی تولید شده است که تجربه زندگی دست اولی در مورد موضوع مورد نظر دارد.

 

به عنوان مثال، اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه تکمیل صحیح اظهارنامه مالیاتی خود هستید، احتمالا می خواهید محتوای تولید شده توسط یک متخصص در زمینه حسابداری را مشاهده کنید. اما اگر به دنبال بررسی یک نرم‌ افزار تهیه مالیات هستید، ممکن است به دنبال نوع دیگری از اطلاعات باشید—شاید این بحث در انجمن افرادی باشد که تجربه خدمات مختلف را دارند.

 

E-E-A-T — یا «Double-E-A-T»، اگر ترجیح می دهید، اکنون بخشی از دستور العمل های ارزیابی به روز شده جستجو است که به تازگی منتشر کرده ایم. همچنین راهنمایی واضح‌ تری را در سراسر دستور العمل‌ ها مشاهده خواهید کرد که بر اهمیت محتوای ایجاد شده برای اصیل و مفید بودن تاکید می‌ کند و توضیح می‌ دهد که اطلاعات مفید می‌ تواند در قالب‌ های مختلف و از منابع مختلف ارائه شود.

 

اینها اساسا ایده های جدیدی نیستند. و ما به هیچ وجه از این اصل اساسی که جستجو به دنبال یافتن اطلاعات قابل اعتماد است، به ویژه در موضوعاتی که کیفیت اطلاعات بسیار مهم است، دست نمی کشیم. در عوض، امیدواریم این به‌ روز رسانی‌ ها، تفاوت‌ های ظریف نحوه جستجوی افراد برای اطلاعات و تنوع اطلاعات با کیفیت موجود در جهان را بهتر نشان دهد.

 

به عنوان یاد آوری، این دستور العمل‌ ها همان چیزی است که توسط ارزیاب‌ های جستجوی ما برای کمک به ارزیابی عملکرد سیستم‌ های رتبه‌ بندی جستجوی مختلف ما استفاده می‌ شود، و مستقیما بر رتبه‌ بندی تاثیر نمی‌ گذارند. آنها همچنین می توانند برای تولید کنندگان محتوایی که به دنبال درک نحوه ارزیابی محتوای خود برای موفقیت در جستجوی Google هستند مفید باشند. صفحه ما در مورد نحوه ایجاد محتوای مفید و مردمی دارای بخشی است که این را بیشتر توضیح می دهد.

 

 

 

منبع: Google

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید