روش های نه چندان سخت سئو که نتایج بزرگ کسب می کنند

روش های سئو

سه مرحله برای دیده شدن در بالای نتایج گوگل

زمانی که شما درک می‌ کنید چه چیزی یک صفحه وب سایت را در بالای نتایج جستجو نشان می‌دهد ، ایجاد یک برنامه سئو موثر برای وب سایت خودتان چندان سخت نیست . و شما می‌توانید آن را به تنها سه بخش تقسیم کنید ، اما قبل از این که به آن‌ ها برسیم ، اجازه دهید ابتدا SEO را درک کنیم .
پس بیایید برای لحظه‌ ای عقب‌ نشینی کنیم و در نظر بگیرید که وب در اصل به مهم‌ ترین شکل خود است . وب چیزی بیش از تریلیون صفحات دیجیتالی مرتبط با لینک‌ های ارتباطی هست . اول ، صفحات …

همه صفحات در اینترنت باید با موتورهای جستجو مانند گوگل دسته‌ بندی شوند تا فردی که با جستجوی آن‌ ها وارد می شود تمام صفحات مربوطه در آن دسته نمایش داده شوند . گوگل آن صفحات را به ترتیب اهمیت و ارتباط فهرست می‌کند . صفحات برای نشان دادن به کاربران مناسب سئو و یا بهینه‌ سازی موتور جستجو است .

وب صفحات شما را از طریق لینک‌ هایی به هم متصل می‌کند . به عنوان مثال ، اگر شما به دنبال یک موضوع در گوگل جستجو کنید ، صفحه نتایج جستجوی شما لیستی از لینک‌ هایی به صفحات دیگر که مربوط به جستجوی شما هستند را ارائه می‌ دهد . همچنین می‌توانید لینک‌ ها را تقریبا در هر صفحه وب پیدا کنید . صفحات و لینک ها ، صفحات و لینک ها ……

موتورهای جستجو مانند Google ربات‌ هایی می فرستند که با استفاده از لینک‌ های بین آن‌ ها برای یافتن صفحات بیشتر کاوش کنند . این ربات‌ ها همه نوع اطلاعات را به گوگل ارسال می‌کنند بنابراین الگوریتم می‌ تواند نحوه دسته‌ بندی صفحات را تشخیص دهد و گوگل در تطبیق با صفحات صحیح برای هر کاربر بسیار خوب عمل کرده‌ است .

گوگل می‌خواهد که موتور جستجو موثر باشد و به شدت مرتبط باشد تا مشتریان بیشتر و بیشتر به آن برگردند ; بنابراین , این بهترین علاقه گوگل برای نشان دادن مرتبط‌ ترین صفحات به مشتریان است ( دسته‌ بندی ) و سپس آن‌ ها را به ترتیب اهمیت ( اولویت‌ بندی ) رتبه‌ بندی می‌کند .
وظیفه شما این است که گوگل را متقاعد کنید که صفحات شما در واقع ارزشمند ترین مشتریان شما هستند . اینگونه است !

سئو فنی

زمانی که یک وب سایت ساخته می شود ، صدها ویژگی سئو تکنیکی را اجرا می‌کنیم که وب سایت شما را در موتورهای جستجو قادر می‌سازد به راحتی در نتایج جستجو طبقه‌ بندی شوند . این ویژگی‌ ها شامل همه چیز از امنیت ، بهینه‌ سازی کد ، استفاده صحیح از برچسب‌ ها ، بارگذاری سریع صفحات و خیلی چیزهای دیگر ، که همه آن‌ ها را گوگل دوست دارد .
من قصد ندارم زیاد وارد سئو فنی شوم ، چون این چیزی است که توسعه دهنده وب شما باید آن را اجرا کند، نه شما . وقتی این ویژگی‌ ها تنظیم می‌ شوند ، اغلب آن‌ ها نیازی به بازبینی مکرر ندارند . اما اجازه بدهید به آنچه که می‌توانید انجام دهید اشاره کنیم .

مرحله اول: نوشتن مطالب عمیق و جامع

افزودن محتوای خوب را حفظ کنید . محتوایی که با نوع بازدید کنندگانی که می‌ خواهید آن‌ ها را جذب کنید ، مرتبط باشد . در مورد چگالی کلمه کلیدی و دیگر تاکتیک‌ های قدیمی نگران نباشید . فقط محتوا را اضافه کنید تا که کاربرانتان آن ها را مفید بدانند .
گوگل به محتوای غنی ، مرتبط و منحصر به فرد علاقه دارد . منظورم چیست ؟ هر چیزی که می‌خواهید به بازدید کنندگان بدهید تا درباره یک موضوع خاص بدانند . مثلا  …

این یک راه خوب برای نگاه کردن به آن است : اگر بازدید کننده شما در حال جستجوی وب برای اطلاعات در مورد یک موضوع خاص است ، به این فکر کنید که چه اطلاعاتی لازم است به آن‌ ها بدهید که به جستجوی آن‌ ها پایان دهد . آن‌ ها باید به صفحه شما برسند و تصمیم بگیرند ،

این کار را انجام دهید و اساسا به جستجوی کاربر پایان داده‌ اید .
روبات‌ ها را به یاد می آورید؟ خوب ، دارند متوجه می‌شوند . اگر وب سایت شما به طور مرتب جستجو را دنبال می‌کند ، ” به گوگل می‌گوید که بازدید کنندگان محتوای شما را ارزشمند می‌یابند . آن‌ ها هر چیزی که نیاز دارند را دریافت می‌کنند و نیازی ندارند که به جستجو ادامه دهند .
اگر آن‌ ها مدتی روی صفحه شما می مانند و با شما درگیر می‌شوند ، پس آن‌ ها نشانه‌ هایی هستند که شما محتوای ارزشمندی ارائه کرده‌ اید . و این کلید است : هرچه بیشتر بدانید ، گوگل صفحه شما را قابل‌ رویت خواهد کرد تا دیگران بتوانند آن را به راحتی پیدا کنند . به عبارت دیگر ، صفحه با ارزش مرتبط شما باعث برتری در نتایج جستجو خواهد شد .

از محتوای خسته کننده و بی معنی جلوگیری کنید

اگر شما در حال پیدا کردن صفحه خود هستید ، اما دکمه پشتی را کلیک کردید یعنی باید رقبای خود را برای ارائه پیشنهاد ها و یا اطلاعات بهتر جستجو کنید ، بسیاری از مردم نمی‌دانند چه چیزی را در صفحات خود قرار دهند . یا بدتر ، آن‌ ها محتوا را از وب سایت‌ های دیگر کپی می‌کنند . این کارو نکن . گوگل از محتوای کپی متنفر است .

مرحله دوم: لینک های ورودی

خب ، برگردیم به لینک‌ های ورودی. لینک‌ های ورودی یک لینک از یک وب سایت دیگر به وب سایت شما هستند . چرا این موضوع مهم است ؟ زمانی که یک وب سایت با شما ارتباط دارد ، به گوگل می‌گوید که صاحبان وب سایت ارتباط جمعی معتقدند وب سایت شما بسیار مهم است و آن‌ ها مایلند بازدید کنندگان را برای شما بفرستند . به هر حال چرا کسی به صفحه وب شما لینک می‌دهد اگر آن‌ ها باور نکنند که برای بازدید کنندگان آن‌ ها مهم است .
برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو ، این یک معامله بزرگ است . مثل رای اعتماد است . لینک‌ های کافی پیدا کنید و گوگل وب سایت شما را در بالای جستجو ظاهر خواهد کرد تا هر کسی بتواند محتوای مهم شما را پیدا کند .
آیا شما یک موضوع در حال توسعه در اینجا می‌بینید ؟ گوگل قصد دارد محتویات مهم را به راحتی در دسترس کاربران قرار دهد ، بنابراین آن چیزی است که به نظر می‌رسد: مهم‌ترین ، مرتبط و مفید در بالای جستجو است . وظیفه شما این است که آن محتوا را ایجاد کرده و آن را برای هر کاربر و روبات‌ ها در دسترس قرار دهید .

لینک های مرتبط و معتبری کسب کنید

مراقب باش . بازاریابان مدتهاست که دریافته‌ اند پیوندهای مهم چگونه هستند , بنابراین آن‌ ها هر کاری را که می‌توانند انجام دهند انجام داده‌اند . تنها پیوندهای معتبر برای seo مفید هستند .
اجازه دهید از یک مثال استفاده کنیم . فرض می کنیم صاحب یک سایت فروش محصولات دیجیتال هستید . لینک‌ های وب سایت‌ های اینترنتی مربوط به سفارش غذا ربطی به کار محصولات دیجیتال ندارد و احتمالا قدرت زیادی ندارد .
چند لینک مانند این خوب هستند و می‌ توانند کمی کمک کنند , اما ده‌ ها لینک غیر مرتبط را دریافت می کنید در حالی که هیچ ارتباطی با سایت شما ندارند و موقعیت شما در نتایج جستجو واقعا کاهش می‌یابد .

محتوای خوب را به اشتراک بگذارید

خودت می‌دونی که قراره محتوای خوب بنویسی . شما باید آن را در رسانه‌ های اجتماعی مثل توییتر ، اینستاگرام و هر جای دیگری که مشتریان شما احتمالا در آن هستند ، به اشتراک بگذارید .
گوگل محتوای خوب و به اشتراک گذاشته شده توسط دیگران را به عنوان نشانه‌ ای از این که وب سایت شما چقدر مهم است ، می بیند .

مرحله سوم: ترافیک هدفمند تری بگیرید

به بیان ساده ، هر چه ترافیک بیشتری به دست آورید ، وب سایت شما در نتایج جستجو بهتر عمل خواهد کرد . بازدید کنندگان شما باید هدف قرار بگیرند و شما باید یک تجربه کاربر خوب در صفحات خود داشته باشید . طراح وب شما باید از این روش استفاده کند .
افزودن محتوای مرتبط را حفظ کنید . شما می‌ توانید این کار را به شکل پست‌ های وبلاگ انجام دهید . و آن را را از طریق رسانه‌ های اجتماعی به اشتراک بگذارید .
یا حتی می‌توانید تبلیغات را خریداری کنید . تبلیغات دیجیتال مانند تبلیغ گوگل یک راه عالی برای دریافت ترافیک فوری و فروش است . با اینکه ترافیک از طریق تبلیغات پولی به رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک چندان کمک نمی کند .

نوشتن مطالب خوب، جامع (عمیق) و لینک های ورودی ، ترافیک مربوطه را به وب سایت خود می آورید، به طور مداوم بر روی این سه حوزه کاری که در بالا ذکر شد کار کنید تا به بالای گوگل راه پیدا کنید.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید