چگونه بهترین سئو را در بین رقبا داشته باشید

بهترین روش های سئو

آیا تا به حال فکر کرده‌ اید که چه کاری می‌ توانید برای افزایش ترافیک آنلاین و یا رتبه بهتر در نتایج جستجو انجام دهید ، پس حقیقت این است که احتمالا به سئو نیاز دارید .
بهینه‌ سازی موتور جستجو ( SEO ) یک استراتژی بلند مدت برای افزایش ترافیک آنلاین به وب سایت شما است . این یک راه‌ حل سریع نیست و ریشه در نحوه طراحی وب سایت تان و استراتژی بازاریابی دیجیتال دارد .
اغلب به عنوان یک روش آزاد و راحت برای ایجاد قابلیت دید استفاده می‌شود . با این حال ، بیشتر شبیه به مجموعه‌ ای از بهترین روش‌ ها است که شما باید برای به حداکثر رساندن قابلیت دید در حال تمرین باشید . بهترین تجارب سئو باید تبدیل به ماهیت دوم و بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باشد .
کمی تحقیقات لازم است که به این نتیجه برسیم که اهداف تان چه هستند .
آیا می‌ خواهید رتبه خوبی در صفحه نتایج موتور جستجو داشته باشید ؟
آیا می‌ خواهید تبدیلات را در وب سایت خود به حداکثر برسانید ؟
آیا می‌ خواهید بیش‌ ترین ترافیک را به وب سایت خود ایجاد کنید ؟
این‌ ها همه مهم هستند که هنگام طراحی بهترین استراتژی سئو برای کسب‌ و کار شما انجام می‌شود .
البته هم پوشانی وجود خواهد داشت ، اما شما باید تصمیم بگیرید که اهداف تان چه هستند . سئو ترکیبی از قابلیت اعتماد و کیفیت سایت شما و عملکرد فنی آن بین کاربر و موتور جستجو است .
وظیفه شما ایجاد یک متریال با کیفیت است که نیاز های کاربر را تامین کند در حالی که بهینه‌ سازی آن را باید به طور موثر انجام داد . شما و رقبای شما هر دو یک هدف دارید .
بیایید نگاهی به این بیندازیم که چطور شروع کنیم .

چگونه بهترین سئو را در بین رقبا داشته باشید

چک سئو سایت

بهترین تاکتیک‌ های سئو یک وب سایتی که خوب بهینه‌ سازی‌ نشده باشد را سریع درمان نمی کند ، راه‌ حل‌ های کلیدی وجود دارد که در آن‌ ها می‌توانید مشکلات را شناسایی کنید . این‌ ها معمولا به جنبه فنی وب سایت شما می‌ رسند .
بیایید یک حسابرسی سریع از وب سایت خود انجام دهیم تا ببینید آیا سئو به اجرا گذاشته شده‌ است یا خیر .

زمان لود صفحه

الگوریتم Google از سنگ ساخته نشده است، اما مشخص است که سرعت بارگذاری صفحه بر رتبه‌ بندی وب سایت شما تاثیر می‌ گذارد . به طور خاص ، یک بازدید کننده چقدر باید منتظر کل صفحه بماند تا لود شود .

یک راه بسیار سریع برای فهمیدن اینکه آیا وب سایت شما از نظر بهینه‌ سازی موتور جستجو ضعیف است اگر صفحات ( به خصوص صفحه نخست شما ) به موقع بار نشوند .
به طور متوسط اگر صفحه فرود بیش از ۳ ثانیه طول بکشد ، حدود ۴۰ % از کاربران سایت را ترک خواهند کرد . به طور شگفت آوری، به گفته گوگل ، میانگین زمان برای لود یک صفحه به طور کامل ، ۲۲ ثانیه نامعقول است .
اگر وب سایت شما از این مشکل رنج می‌ برد ، این عوامل را بررسی کنید تا مساله را شناسایی کنید:
استفاده بیش از حد از ابزارک ها . تعداد زیادی از قسمت‌ های متحرک به سرور شما وارد خواهند شد .
تم سایت ، یک تم کاملا طراحی‌ شده با سرعت داشته باشید .
بسیاری از تبلیغات و یا عکس‌ های پاپ آپ با یک حجم فایل بزرگ . به JPEG برای عکس و PNG برای لوگو و غیره .
میزبان شما . زمانی که به ارائه‌ دهنده سرویس شما می‌ رسیم ، آنچه را که برای آن می‌ پردازید ، به دست می‌ آورید . اگر قصد دارید در آینده تلاش کنید ، یا انتظار هجوم ترافیک را داشته باشید ، باید برنامه خود را ارتقا دهید .
این یک پیشرفت سریع برای بهترین بازی SEO است .

موبایل فرندلی

این شاید یکی از مهم‌ ترین عوامل سئو باشد . تقریبا نیمی از ترافیک اینترنت از طریق دستگاه تلفن همراه می آید. به این معنی است که اگر وب سایت شما موبایل فرندلی نباشد پس شما از مشکل بزرگی رنج می‌ برید . اگر به google analytics خود وارد شوید و مقدار زیادی از کاربران دسکتاپ در مقابل کاربران موبایل داشته باشید ، می‌توانید حدس بزنید که یک چیزی اشتباه است .
وب سایت شما احتمالا برای موبایل بهینه‌ سازی نشده است . حتی اگر تم وب سایت شما می‌گوید که موبایل فرندلی است ، شما به احتمال زیاد می‌ توانید عملکرد بهتری داشته باشید در نتیجه کلمه بهینه‌ سازی شده .
صفحات دسکتاپ و موبایل به طور جداگانه ایندکس می‌ شوند , بنابراین باید به طور جداگانه طراحی شوند .
اطمینان حاصل کنید که سایت روی همه دستگاه‌ ها بارگذاری شود . کاربران موبایل نباید از قلم افتاده باشند .

محتوا

زمانی که وب سایت شما خوب ساختار بندی شده، هنوز باید بهترین روش‌ های سئو را حفظ کنید . این اغلب با محتوایی که به طور مداوم منتشر می‌کنید وارد بازی می‌شود .
در حالی که کلمات کلیدی را انتخاب کرده‌ اید ، باید محتوای با کیفیتی تولید کنید که به شدت به جستجو مربوط است . گوگل همچنین در مورد چگونگی ترکیب کلمات کلیدی ، باهوش است .
شما باید درک کنید که مردم چه زمانی به دنبال چه چیزی می‌ گردند . شما سعی دارید مطالبی را ارائه دهید که هم در عمق وجود داشته باشد و هم بر آورده کردن نیاز های آن‌ ها .

سئو Off-Page

اکنون در حالی که ما بسیاری از بهترین روش‌ های سئو را مورد بحث قرار دادیم , چیزهای زیادی وجود دارند که می‌توانند برای بهبود رتبه‌ بندی استفاده کنید .
در اینجا چند روش آورده شده‌ است :

سئو محلی

شبکه های اجتماعی

بک لینکها

سئو محلی

اگر شما یک کسب‌ و کار فردی هستید و اکثر مشتریان شما محلی هستند ، پس باید توجه خود را به تاکتیک‌ های سئو محلی معطوف کنید .
اگر چه این مهم است که در بین نتایج جستجوی ارگانیک به شدت رتبه‌ بندی شود ،
ایده اصلی در پشت سئو محلی ، حفظ حضور دیجیتال با کیفیت است ، به طوری که شما در صدر لیست محلی قرار می‌گیرید .
گام بعدی مرتبط کردن کسب‌ و کار با موقعیت خود است .
شهر خود را در کلمات کلیدی مورد نظر قرار دهید تا مطمئن شوید که آدرس تان با تمام پلتفرم ها همخوانی دارد .
مشخص کردن کیفیت ، بازبینی‌ های درجه بالا .

شبکه های اجتماعی

راه دیگر برای افزایش سئو در وب سایت‌ های ارتباط جمعی است . داشتن حساب‌ ها در میان سکو های متعدد اعتبار آنلاین کسب‌ و کار شما را افزایش خواهد داد .
وب سایت‌ های ارتباط جمعی نیز یک راه عالی برای ایجاد ترافیک ارگانیک برای ارسال به وب سایت شما هستند . به دنبال آن توزیع محتوا و لینک‌ ها .

بک لینک ها

بک لینک ها بیش‌ ترین کمک را به رتبه سئو دارد . اگر شخص ثالث بخواهد لینک‌ های ورودی شما را میزبانی کند ، گوگل به عنوان یک نشانه از اعتبار بررسی می کند .
به این معنی است که لینک‌ های مربوط باید قابل‌ اعتماد باشند و اسپم نباشند .

سئو فراتر از یک جعبه‌ ابزار ساده است .
الگوریتم ‌های گوگل بسیار پیچیده هستند و تنها آن‌ ها می‌دانند که چه چیزی ارزشمند ترین صفحات را تشکیل می‌ دهد .
بهترین راه برای انجام این کار درک آنچه که گوگل به دنبال آن است و مهم‌ تر آن چیزی است که کاربر به دنبال آن است .
این الگوریتم هوشمند است و در حال هوشمندتر شدن است .
بهترین محتوا را برای مخاطبین خود ایجاد کنید , لینک‌ های با کیفیت را از منابع معتبر ایجاد کنید و در پایان سئو داخلی سایت موارد فنی بیشتری دارد که باید رعایت شود می توانید در پست های قبلی نکات بهینه سازی سئو داخلی سایت را مشاهده بفرمایید.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید