۸ راه اصلی دستیابی به رتبه های برتر گوگل

رتبه های برتر گوگل

هر وب سایتی می‌خواهد رتبه بالاتر برای گوگل داشته باشد ، به طوری که کسب‌ و کار آن در اولین نتایج جستجو باشد شما جستجو های خود را انجام می‌ دهید و آن سایت را می بینید . البته رتبه‌ بندی بالاتر یک رقابت مداوم در دنیای بهینه‌ سازی موتور جستجو است . همه تیم‌ های بازاریابی در مسابقه ثابتی قرار دارند تا رتبه وب سایت خود را بالاتر ببرند .
باید تحقیقات دقیقی وجود داشته باشد که در پشت آن وب سایت‌ ها بالاتر باشند ، آن ها از چه نوع تکنیک‌ های بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند .
همچنین باید آنالیز کنید که سیستم رتبه‌ بندی الگوریتم گوگل چگونه کار می‌کند و بهترین مسیر برای صعود بیشتر را تعیین کنید .
خبر خوب : ما تحقیقات را برای شما انجام داده‌ ایم . حالا شما فقط به چند نکته اساسی نیاز دارید تا وب سایت شما بالاتر برود .

نکاتی برای بالا بردن رتبه در گوگل

سئو فرندلی

SEO احتمالا مهم‌ ترین نقش در زمانی است که از گوگل استفاده می‌شود . اول باید بر روی عنوان محتوا تمرکز کنید . شما باید خلاق باشید و باید توجه را جلب کنید .
علاوه بر این شما باید کلمات کلیدی مورد نظر را تحقیق کنید و به طور خردمندانه آن‌ ها را در محتوای خود وارد کنید . این کلمات کلیدی به برجسته‌ سازی محتوا برای رتبه‌ بندی بالاتر موتور جستجو کمک خواهند کرد .

کیفیت محتوا

شما نمی‌ توانید محتویات را با چیزهای تصادفی پر کنید . باید منطقی به نظر برسد . کلمات کلیدی وارد شده در محتوا نباید غیر طبیعی ظاهر شوند .
کیفیت محتوا باید حفظ شود و زبان باید به طور قابل فهم مورد استفاده قرار گیرد . مهم است که این عوامل را در ذهن داشته باشید ، زیرا محتوای بد شما را به هیچ جا نمی‌ رساند .
یک عنوان جذاب می‌تواند به شما کمک کند ، اما خوانندگان علاقه خود را از دست خواهند داد به محض دیدن محتوای مصنوعی و بی کیفیت . همچنین ترافیک کمتری دارید و به این معنی است که محتوای شما ارزش رتبه‌ بندی بالاتر را در نظر نخواهد گرفت .

کار کردن بر روی سایت

وب سایت شما باید خیلی سریع باشد . بله , برای رتبه‌ بندی بالاتر باید سریع کار کرد . هر چه سرعت و عملکرد بهتر باشد رتبه بالاتری دارد.
مردم بی‌ طرف و خیلی سریع هستند و شما باید تا حد ممکن توجه آن ها را حفظ کنید تا بتوانید برداشت و ترافیک بیشتری داشته باشید .
برای انجام این کار , وب سایت شما باید به اندازه کافی سریع باشد تا بتوانید به سرعت از آن عبور کنید . در غیر اینصورت , اگر زمان زیادی طول بکشد , احتمالا خارج می‌ شوند.

وب سایت ریسپانسیو

وب سایت شما باید در تمام وسایل از جمله تلفن‌ های همراه در دسترس باشد . هر صفحه دستگاه متفاوت است و با این فن‌ آوری ، انواع مختلفی از وسایل وجود دارد .
ساختن وب سایت تان باید به گونه‌ ای باشد که با صفحه روی هر دستگاه مطابقت داشته باشد و برای همه بسیار مهم است ، بنابراین نیمی از ترافیک خود را به همین دلیل از دست نمی‌دهید .
اگر وب سایت شما نمی‌تواند در دستگاه‌ هایی به غیر از رایانه خوب باز شود ، رتبه‌ بندی بالاتر غیر ممکن است .

اضافه کردن عکس ها

وب سایت شما نمی‌تواند فقط کلمات باشد و نه سرگرمی . تصاویر خاصی مربوط به کلمات کلیدی خاص وجود دارد ، و اگر آن‌ها به وب سایت شما اضافه شوند ، به طور خودکار رتبه شما را افزایش خواهند داد .
این تصاویر همچنین به وب سایت شما یک نگاه بهتر و در نتیجه تجربه کاربری بهتری خواهند داد .

بلاگ

بلاگ یکی از الزامات مورد نیاز برای ارتقا رتبه سئو است . شما می‌ توانید یک نویسنده مطالب حرفه‌ ای برای بلاگ خود استخدام کنید یا خودتان انجام دهید .
هر چه کیفیت مطالب بیشتر باشد شانس بیشتری برای رتبه بالاتر SEO دارید . افراد علاقه مند به خواندن بیشتر در مورد موضوعات خاص و بلاگ های خلاق و جالب هستند که به شما کمک می‌ کنند ترافیک بیشتری را در وب سایت خود به دست آورید .
همچنین فضا را برای گنجاندن کلمات کلیدی بیشتر به شیوه‌ ای معقول به شما می‌دهد تا رتبه شما بتواند پیشرفت کند.

ثبت وب سایت در موتورهای جستجو

وب سایت خود را در موتورهای جستجوی محبوب ثبت کنید . معروف‌ ترین آن‌ ها گوگل است و این بسیار مهم است ، اما برخی دیگر عبارتند از Yahoo ، بینگ و غیره .

شبکه های اجتماعی

رسانه‌ های اجتماعی نقش مهمی در هر کسب‌ و کار ایفا می‌کنند . اکثریت جمعیت از رسانه‌ های اجتماعی استفاده می کنند و این یک زیان بازاریابی عظیم است اگر از چنین ابزاری استفاده نمی‌کنید .
هر چه فعال‌ تر باشید شانس شما بیشتر خواهد بود . شهرت و شناخت برند اهمیت زیادی دارد .
اگر شما در یک کسب‌ و کار خاص پیشرو هستید , باید به صورت آنلاین نیز پیشروی کنید , بنابراین می‌توانید حضوری مناسب داشته باشید و افراد می‌توانند با شما تماس داشته باشند یا بیشتر در مورد شما بدانند .
شما می‌توانید وب سایت خود را در وب سایت‌ های ارتباط جمعی به اشتراک بگذارید و شانس گسترش آن افزایش یابد زیرا اگر فردی پست شما را دوست داشته باشد , آن را با دیگران شریک خواهد شد .
مهم است که به طور مرتب با محتوای خلاقانه بالا بیایید تا دنبال کنندگان به صفحه رسانه اجتماعی شما علاقه‌ مند شوند , به دنبال شما باشند و به دیگران بگویند .

کسب رتبه بالاتر در گوگل یک کار آسان نیست و همچنین به طور منظم با محتوای خوب و جدید به چالش کشیده می‌شود . با این حال محتوا کلیدی است که به شما امکان می‌دهد در گوگل برتری داشته باشید . دقت کنید که از نکات بالا برای بهبود رتبه در گوگل استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید