مراحل تولید محتوای سئو پسند چگونه است ؟

تولید محتوای سئو پسند

دنبال راهنمایی درباره چگونگی نوشتن محتوایی هستید که شانس شما را برای بالا رفتن در نتایج جستجو افزایش دهد ؟
این راهنما با هدف پاسخ به پرسش‌های شما مانند ” چطور محتوای سئو پسند ایجاد کنم ؟ ” ایجاد شده است .
اما فقط این نیست , ما همچنین شما را از طریق فرآیند گام‌ به‌ گام توسعه یک استراتژی سئو سایت و اینکه چگونه آن استراتژی را به عمل در آورید تا شما خود را نویسندگان سئو بنامید !

نویسندگی سئو چیست ؟

نویسندگی سئو به مهارت نوشتن متن به شیوه‌ ای منطقی اشاره دارد که زمینه و ارزش را برای بازدید کنندگان وب سایت و موتورهای جستجو فراهم می‌کند .
این یک مهارت است . این بدان معنا نیست که نویسندگان فقط یک مقاله یا یک پست وبلاگ ایجاد کنند که به هم ریخته باشد و چندین لغت کلیدی در آن دارد .
این ابزار به معنای ایجاد محتوای کیفی است که بسیار مفید و ارزشمند است که گوگل گزینه دیگری جز آن ندارد زیرا نتایج جستجو را تقویت می‌کند .

چگونه استراتژی محتوای خود را توسعه دهیم ؟

برای اینکه بتوانیم محتوایی را بنویسیم که در گوگل موثرتر است , باید با انجام تحقیقات لازم شروع کنید .
شما می‌توانید انتظار داشته باشید که فقط انواع مختلف محتوا را بنویسید و رتبه آن را داشته باشید . پیش برنامه‌ ریزی وجود دارد که بتوانید اطمینان حاصل کنید که چه چیزی در واقع به گوگل دستور می‌دهد تا شما را رتبه‌ بندی کند .
برای توانایی پیش برنامه‌ ریزی , با پاسخ به پرسش‌های زیر , طرح کلی ایجاد کنید :

۱ . مخاطبان شما چه کسانی هستند ؟

در این مورد فکر کنید , اگر مطمئن نیستید که مخاطب شما کیست , چطور می‌توانید در مورد موضوعی بنویسید .
به Google Analytics بروید تا متوجه شوید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند .

۲ . درباره چه چیزی می‌نویسید ؟

حالا که شما می‌دانید مخاطبان شما چه کسانی هستند , باید بدانید چه می‌خواهید بنویسید .
اساس هر محتوای seo تحقیق کلمات کلیدی است .
تحقیق کلمه کلیدی می‌تواند به شما این امکان را بدهد که چگونه موضوعات مورد جستجو قرار گیرند , خواسته‌ ها و نیازها کدامند و در نهایت شما می‌توانید مخاطبین خود را بهتر درک کنید .

۳ . چه سوالاتی باید پاسخ داده شوند ؟

بنابراین شما یک کلید واژه اولیه دارید که می‌خواهید پوشش دهید . فاز بعدی تحقیق پیش برنامه‌ ریزی شما باید پیرامون درک قصد کاربر متمرکز باشد .
برای درک قصد کاربر باید بدانید که آیا موضوع شما اطلاعاتی است یا تبادلی ؟
اطلاعاتی به این معنی است که کلمه کلیدی گسترده‌ تر است و کاربر تایپ می‌کند که در گوگل به دنبال اطلاعات بیشتر برای کمک به هدایت آنهاست .

مثال ( لینک سازی در سال ۲۰۱۹ چگونه است )

۴ . موضوع من چقدر جامع هست ؟

همان طور که در بالا ذکر شد , هنگام ایجاد محتوایی که می‌خواهید آن را به قدری مفید کنید که گوگل گزینه دیگری ندارد , به این دلیل است که این موضوع را بهتر از هر کس دیگری پوشش داده‌ اید .
بر این اساس باید بدانید که یک موضوع خاص چگونه است . یکی از بهترین راه‌ های تحقیق , تحلیل محتوای صفحات ارگانیک و تعیین طول متن آن‌ ها است .

۵ . ارزش منحصر به فرد محتوای شما چیست ؟

آخرین قدم در توسعه استراتژی محتوا برای بهینه‌ سازی تک صفحه , شناسایی ارزش منحصر به فرد شماست .
کدام سایت های برتر برای پوشش دادن شکست خوردند ؟
آن‌ها به اندازه کافی پوشش داده نشده‌ اند ؟
آیا خواننده می‌تواند از دیدن جلوه‌ های بصری برای درک بهتر بهره ببرد ؟
آیا شما درک ویژه‌ ای از موضوعی دارید که بهتر از چیزهایی است که می‌توانید بینش بیشتری نسبت به یک فرد عادی ارائه دهید ؟
متاسفانه هیچ ابزار جادویی برای شما وجود ندارد . باید با بررسی دستی صفحات رقیب برای پیدا کردن آن فرصت‌ ها یا شکاف‌ ها را تحلیل کرد .

چطور محتوای سئو پسند ایجاد کنیم ؟

اکنون که استراتژی پیش برنامه‌ ریزی محتوای خود را مورد تحقیق و توسعه قرار داده‌ اید , اکنون نوشته‌ های واقعی به دست می‌آید .
مراحلی وجود دارند که شما می‌خواهید آن‌ها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که محتوا با بهینه‌ سازی موتور جستجو نوشته شده‌ است

مرحله ۱ : ایجاد یک عنوان جذاب که کلید واژه ‌های اولیه شما را در خود جای داده است

همه عناوین یکسان نیستند . خارج از محتوای خود , تیتر کیفی بزرگ‌ ترین تفاوت بین تعامل موفق و یک محرک است .
این اولین چیزی است که یک کاربر هنگام انجام جستجو می‌بیند . بهترین کار این است که سعی کنید در صورت امکان کلمه کلیدی اولیه خود را در مقابل عنوان قرار دهید .

مرحله ۲ : توضیحات متا قانع کننده بنویسید

meta description برای به دست آوردن مقادیر کلیک بالا از موتورهای جستجو حیاتی هست .
این بهترین روش برای گنجاندن کلمات کلیدی اولیه شما در توصیف یک روش طبیعی و غیر اسپم است . همیشه از خودتان بپرسید ، آیا این نحوه صحبت یک فرد است ؟ اگر نه ، ممکن است بخواهید آن را به روش غریزی تری در نظر بگیرید .

شما به سادگی به ایده توضیحات خود وارد می‌شوید و ببینید که چگونه آن متناسب با شخصیت است و همچنین در پیش‌ نمایش ظاهر می‌شود .

مرحله ۳ : نوشتن محتوا با استفاده از طرح کلی پیش برنامه‌ ریزی‌ شده خود

این مرحله کاملا خود توضیحی است . این جایی است که شما در واقع محتوا را با استفاده از تمام عناصری که قبلا در آنالیز خود جمع کرده‌ اید ، می نویسید .
به نظر من فقط برای نوشتن مفید است و یک‌ بار احساس می‌کنم که موضوع را به طور کامل پوشش داده‌ ام ، سپس بر میگردم و در صورت لزوم ویرایش می‌کنم .

مرحله ۴ : اطمینان حاصل کنید که محتوای شما پاسخ سوالات را میدهد

شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به سوالات متداول که مخاطب شما ممکن است داشته باشد پاسخ می‌دهد .
خوب ، چطور این را پیدا می‌کنید ؟
گوگل اولین کاری است که من انجام می دهم ، نوع کلمات کلیدی اولیه من است . در پایین نتایج یک بخش با عنوان ” جستجو های مرتبط ” را خواهید دید .

گنجاندن کلمات کلیدی معنایی برای غنی کردن متن شما وقتی که به ” جستجو ” می‌آید , اساسا معنایی مرتبط است . همان طور که مربوط به معنای زمینه‌ ای یک کلمه است .
از دیدگاه سئو , داشتن ارتباط معنایی با کلید واژه اصلی به ارائه درکی کامل‌ تر از موضوع شما کمک می‌کند .

مرحله ۵ : محتوای نهایی را بررسی کنید تا از خوانایی آن اطمینان حاصل کنید

گام نهایی این است که به محتوای خود از دیدگاه نظری نگاه کنید . اگر قرار بود از این موضوع بگذرید ، خواندن آن چقدر آسان است ؟
برای موارد زیر چک کنید :

خطاهای املایی

ساختار جمله

و موارد دیگر شبیه این ها
سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا محتوای شما برای مخاطب هدف شما مناسب است ؟

نتیجه گیری

نوشتن محتوای موثر سئو به طور کامل برنامه‌ ریزی را انجام می‌دهد . اما زمانی که به درستی انجام شود ، نتایج برای خودشان حرف می‌زنند . زمان اضافی را در نظر بگیرید تا این کار را درست انجام دهید چون کیفیت پایین یا محتوای ضعیف به سایت شما در طولانی‌ مدت آسیب می رساند .

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید