لینک سازی کلاه سفید چگونه انجام می شود؟

لینک سازی کلاه سفید

چقدر برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه خوبی دارید . و هرچه جلوتر بروید , احتمال بیشتری وجود دارد که سهمی از کلیک را دریافت کنید . ( این آمار در سال‌ های اخیر بسیار متفاوت است , اما رتبه‌ بندی عددی برای کلمه کلیدی شما است که این امکان را می‌دهد که شما مثلا از ۲۲ درصد دریافت کلیک ها به ۳۰ درصد تبدیل شوید . ساخت لینک هنوز مهم است و  لینک سازی کلاه سفید مسیر درستی در این راه است .
اکنون , سئو و فاکتورهای تکنیکی بخشی از راه‌ حل برای رسیدن به صدر رده‌ بندی تان هستند . با این حال , آن‌ ها تمام بازاریابی آنلاین شما نیستند .
و در واقع , اگر شما برای کلمات کلیدی رقابت بسیار پایین رقابت کنید , باید ساخت لینک را در برخی نقاط اجرا کنید . پس بخوانید این مطلب را اگر می‌خواهید از مسیر کلاه سفید بروید .

چرا نیاز به لینک سازی دارید؟

من فکر می‌کنم که اصول سئو را می‌دانید , این کار را انجام دهید . آن‌ها بعنوان سیگنال‌ هایی برای گوگل عمل می‌کنند که نشان می‌دهند شما باید رتبه‌ بندی شوید . با این حال , لینک‌ ها یک عامل بسیار مهم هستند . و دلیل نیاز به ایجاد لینک ها :
آن‌ها تقریبا مانند ” رای ” برای سایت عمل می‌کنند . هر چه بیشتر این آرا را یک موتور جستجو ببیند , احتمال بیشتری وجود دارد که آن‌ ها در رتبه بالاتری در رتبه‌ بندی کلمات کلیدی به شما پاداش دهند .
ترافیک ارجاع مستقیم . نباید نادیده گرفته شود ! حتی اگر رتبه بندی موتورهای جستجو را کنار بگذاریم , وقتی که لینک های با کیفیت دیگری دارید که به سایت شما مرتبط می‌شوند , برخی ترافیک از این طریق دیده می‌شود . و شما ادامه ترافیک را تا زمانی که باقی می‌ماند ادامه می‌دهید .
آگاهی از برند . این به ویژه زمانی مهم است که شما ” دوباره با وب سایت‌ هایی که به صنعت یا موقعیت شما مرتبط هستند ارتباط پیدا کنید .

لینک سازی کلاه سفید چیست؟

اکنون ، زمانی که لینک سازی می‌شود ، تکنیک‌ های متفاوتی وجود دارد . ساختار لینک سازی کلاه سفید ( که من بر روی این مقاله تمرکز می‌کنم ) شامل استفاده از دسترسی دستی برای یافتن کیفیت بالا ، وب سایت‌ های مرتبط و درخواست از آن‌ها برای لینک به سایت شما ، که ممکن است مربوط به آن‌ها یا بازدیدکنندگان باشد .
ما در تمام روز می‌ توانیم در مورد این موضوع بحث کنیم ، چه از کسی بخواهید که این کلاه سفید باشد یا نه ، اما من می‌گویم که این یک روش ساخت لینک است که شما می‌توانید آن را به دست آورید . گزینه دیگر این است که منتظر بمانید تا مردم به طور طبیعی با شما ارتباط برقرار کنند – که اصلا تکنیکی نیست .
جایی که لینک سازی کلاه خاکستری یا کلاه سیاه متفاوت است ، این است که شما اساسا به دنبال داشتن ارتباط با دسترسی دستی نیستید . آن ها معمولا شامل ایجاد ارتباط ( یا خرید ) لینک‌ های وب سایت است ، که یک وب سایت با کیفیت بالا را تقلید می‌کنند . تکنیک‌ های مختلفی را می‌توان برای ایجاد این شبکه‌ های سایت به کار برد ، چه یک سری بلاگ web 2.0 یا PBN و حتی ممکن است در برخی از دستکاری CTR دست به دست هم دهند .
نکته این است که بخش لینک بیشتر در مورد ایجاد توهم است که در ارتباط با وب سایت‌ های مرتبط با ترافیک واقعی ایجاد می‌کنید . بله ، احتمالا تا حدودی کار می‌کند . با این حال ، خطرات ویژه‌ ای را نیز همراه دارد و از این رو من شخصا از آن طرفداری نمی‌کنم .

کلید ایجاد لینک های با کیفیت عالی

لینک سازی کلاه سفید آسان نیست . اگر این طور بود ، همه آن‌ را انجام می‌دادند .
با این حال ، این حقیقت که آن‌ ها اینقدر مورد احترام هستند به این معنی است که شما باید بدانید که سرمایه‌گذاری زیادی برای گرفتن آن‌ ها یا در زمان یا پول لازم است .
در اینجا چیزهایی هستند که باید بر روی آن‌ها تمرکز کنید ، اگر می‌خواهید کیفیت عالی داشته باشید، با کلاه سفید برای سایت خود ارتباط برقرار کنید .

محتوا محتوا محتوا

محتوای عالی یک گام کلیدی برای ایجاد ارتباط است . و با محتوای بسیار زیاد ، منظورم این است که در حقیقت برای بینندگان و مشتریان بالقوه مفید است – نه فقط به خاطر اینکه برای موتور جستجو مفید باشند .
و این شامل فکر کردن در مورد اینکه مخاطب هدف تان چه کسی است ، خواهد بود . چه چیزی زندگی آن‌ ها را آسان‌ تر می‌کند ؟ آن‌ها به چه چیزی علاقه دارند؟ آیا هیچ نقطه ضعفی در کار هست که بتوانید به آن‌ها رسیدگی کنید ؟
هر ایده یک ضربه خواهد بود ، اما در طول مسیر ، شما می‌خواهید قطعات بزرگی داشته باشید ، که مخاطبین شما نیز آن را دوست خواهند داشت . کلید اصلی حفظ این فرآیند ادامه دادن تولید محتوا برای بازدیدکنندگان است .
روشی که موتورهای جستجو در حال تحول هستند ، باید با این نوع تمرکز ایجاد شوند . درست کردن محتوای مرتبط که کاربران با آن درگیر خواهند شد ، کلید رفتن به سمت جلو است . نه فقط محتوای تولید کلید واژه مناسب را داشته باشد ، یا فقط برچسب عنوان را در اختیار داشته باشد. بله ، این نوع عوامل مهم هستند – اما شما نمی‌توانید به تنهایی بر آن تکیه کنید .
حتی ممکن است ایده‌ای برای برون سپاری ایجاد محتوا به یک متخصص یا حداقل استخدام یک نویسنده با تجربه برای کمک به شما باشد .
حالا ، وقتی همه این مطالب عالی رو ساختید ، مشخصا اونجا متوقف نمی‌شه . سپس باید از آن استفاده کنید تا لینک‌ ها را بسازید .

ساخت لیست هدف برای محتوا

حالا مرحله بعدی ارزیابی هر قطعه از محتوا است که شما انجام داده‌ اید , و ببینید چه کسی به آن‌ ها علاقه‌ مند است .
بسته به آنچه که سوژه شما پوشش می‌دهد , می‌توانید کلمات کلیدی را که در بخش محتوای شما ظاهر می‌شوند به صورت طبیعی و لیست‌ های کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید . سپس این صفحات را به گوگل وصل کنید تا سایر صفحات وب را به آن‌ ها نشان دهید .
من لیستی از کلمات کلیدی را که احساس می‌کردم می‌توانم اهداف مربوط به آن را ایجاد کنم , در جایی که برای من قابل‌ درک باشد , ایجاد می‌کنم .
به این معنی که نباید تمام کلمات کلیدی را در قطعه خود ذکر کنیم , اما ارتباط زمینه‌ ای از نظر اهداف جستجو وجود دارد .
اهدافی را که مرتبط هستند انتخاب کنید ( به یاد داشته باشید که برخی از اهداف نا مربوط را به دست خواهید آورد ( شامل نشانی‌ های اینترنتی و غیره ) و سپس اطلاعات را در یک صفحه گسترده ثبت کنید .
سپس برای بهترین فرد در هر سایت جستجو کنید . معمولا این همان مولف صفحه‌ای خواهد بود که می‌خواهید با آن در ارتباط باشید . می‌توانید آن را در وب سایت صفحه تماس با ما و رسانه‌ های اجتماعی پیدا کنید . یا حتی می‌توانید از ابزار مشابه استفاده کنید که به دنبال ایمیل معتبر برای آن وب سایت است .

تماس برای لینک ها

پس زمانی که اطلاعات ثبت‌ شده از بخش بالا را دارید , مرحله بعدی درخواست از هر فردی است که می‌پرسد آیا آن‌ ها می‌خواهند به آن قطعه از محتوا متصل شوند .
نکات کلیدی زیر را در ذهن داشته باشید :
شما باید اهدافی را که ثبت کرده‌ اید اطمینان حاصل کنید , در غیر این صورت آن‌ ها اتلاف وقت خواهند بود .
برای رسیدن به نتایج عالی , این است که ارتباط شخصی و واقعی با هر کسی که تبلیغ می‌کنید , ایجاد شود .
شخصی سازی بیشتر در ایمیل اولیه و ورودی دستی بهتر است . هر چیزی که واضح و خودکار باشد , نرخ نتیجه پایین‌ تری دارد , با این حال , استفاده از یک اسکلت اصلی برای هر ایمیل خوب است . دقت کنید که شخصی شده با نام و / یا نام سایت شخصی شده باشد .
با این حال , هر کسی به شما ارتباط نخواهد داد , با این حال , هرچه میزان شما بیشتر باشد و فهرست هدف شما بیشتر باشد , درصد افرادی که پیوند خواهند داشت بیشتر است .
شما ممکن است کنترل متن لنگر را کنترل نکنید ( که می‌تواند خوب باشد ) . مهم‌ترین چیز این است که پیوند , طبیعی به نظر برسد.
هیچ‌ کس واقعا نمی‌تواند این بخش را آموزش دهد , شما باید سبک طبیعی خود را برای پیوستن به لینک‌ ها پیدا کنید , الگوهای خود را توسعه دهید و روابط خود را ایجاد کنید .

صبر داشته باشید – نظرتان درباره پست مهمان چیست؟

حالا ، قبل از اینکه به اندازه کافی محتوای خود را خلق کنید ، یا این روش را تکمیل کنید ، می‌توانید وب سایت‌ های مرتبط را به پست خود نیز تبلیغ کنید . این کمی متفاوت است ، که در آن شما می‌خواهید بفهمید که کدام وب سایت‌ ها با هم همپوشانی بازدید کننده دارند .
این به شما این امکان را می‌دهد که لیست هدف نسبتا بزرگ و بسیار سریع‌ تر را بسازید. این مقاله تنها به سطح ایجاد لینک کلاه سفید بستگی دارد . بسیاری از استراتژی‌ ها ، روش‌ ها و حتی خدمات ساخت لینک برای کمک به ساخت آن‌ها وجود دارد . با این حال ، این یک استراتژی پایه خوب به شما می‌دهد .

 

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید