نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل اکنون favicon ها و نام های سایت را نمایش می دهد و شناسایی وب سایت های لیست شده در نتایج جستجو و تبلیغات را برای کاربران آسان تر می کند.
این شرکت امروز اعلام کرد که گوگل طراحی به روز نتایج جستجوی موبایل خود را به دسکتاپ ارائه می کند.
طرح جدید به کاربران کمک می کند تا به سرعت وب سایت ها را در نتایج جستجو و تبلیغات شناسایی کنند.
طراحی به روز شده شامل favicon ها و نام های سایت در نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل می شود، مشابه طرحی که در ماه اکتبر برای جستجوی موبایل ارائه شد.
این تغییر بخشی از تلاش های مداوم Google برای بهبود تجربه کاربر از طریق متمایز کردن بیشتر نتایج جستجو و تبلیغات از نظر بصری است.
افزودن نام سایت به نتایج جستجو در دسکتاپ، کاربران را قادر می سازد تا وب سایت مرتبط با هر لینک صفحه وب را شناسایی کنند.
گوگل همچنین اندازه و شکل favicon هایی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند را تنظیم می کند تا آنها بیشتر دیده شوند.
این تغییرات برای تبلیغات جستجو نیز اعمال می شود و وضوح و شفافیت بیشتر تبلیغ کننده را فراهم می کند.
Google متعهد است که بر چسب های واضحی برای تبلیغات ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که کاربران می توانند آنها را از نتایج جستجوی ارگانیک متمایز کنند.
بر چسب تبلیغات جستجو اکنون در خط خودش در گوشه سمت چپ بالای آگهی ظاهر میشود. تبلیغات تلفن همراه با کلمه “Sponsored” در متن سیاه و سفید برجسته می شود تا آنها را بیشتر از سایر انواع محتوا متمایز کند.
Google به طور خودکار نام سایت را در نتایج جستجو با در نظر گرفتن محتوای سایت و ارجاعات به آن که به صورت آنلاین ظاهر می شود ایجاد می کند.
اگرچه تغییر دستی نام سایت برای هر سایت غیر ممکن است، شما می توانید دقت نام نمایش داده شده برای سایت خود را با افزودن داده های ساختار یافته وب سایت بهبود بخشید.
توجه به این نکته مهم است که نام سایت با لینک های عنوان هر صفحه متفاوت است، که برای هر URL منحصر به فرد است.
گوگل از نام سایت برای ارائه دقیق ترین نمایش منبع هر نتیجه استفاده می کند.
طراحی به روز نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل با favicon و نام سایت ها با هدف متمایز تر کردن بیشتر نتایج جستجو و تبلیغات از نظر بصری است.
یک نام سایت از لحاظ بصری جذاب و دقیق می تواند شانس جذب کلیک از بازدید کنندگان بالقوه را افزایش دهد.
برای بازاریابان و متخصصان سئو، این امر بر اهمیت استفاده از داده های ساختار یافته برای کمک به Google در نمایش نام سایت مورد نظر شما در نتایج جستجو تاکید می کند.
منبع: searchenginejournal