انواع کلمات کلیدی که سئوی شما را افزایش می دهند

انواع کلمات کلیدی برای افزایش سئو سایت

کلمات کلیدی در ایجاد بهینه سازی جامع و موثر برای موتورهای جستجو (SEO) یا طرح های بهینه سازی سایت حیاتی هستند. آن‌ ها به موقعیت‌ یابی وب کمک می‌ کنند و برند شما را برای مشتریان احتمالی قابل مشاهده و قابل دسترس‌ تر می‌ کنند. اما همه کلمات کلیدی از نظر شباهت ساختاری و حجم جستجو برابر نیستند. دو عامل مهم در استراتژی های سئو در نظر گرفته شده است.

 

محبوب ترین و پر بازدید ترین کلمات کلیدی آنهایی هستند که در سر عبارات یافت می شوند. آنها جستجو هایی را با محدودیت دو عبارت جستجو ایجاد می کنند. آنها جستجو های عمومی با رقابت شدید هستند.

 

از سوی دیگر، کلمات کلیدی با طول بلند در جستجو هایی با سه عبارت یا بیشتر استفاده می شود. آنها منجر به جستجو های بسیار متمرکز و مفصل با حجم ترافیک کمتر اما کیفیت بسیار بالاتر می شوند.

 

شما می توانید با درک تفاوت بین انواع مختلف کلمات کلیدی، پتانسیل هر کلمه کلیدی را به حداکثر برسانید. با این حال، به شدت توصیه می‌ شود در مورد شناسایی و انتخاب کلمات کلیدی از یک متخصص مانند آژانس سئو کمک بخواهید، زیرا آنها می‌ توانند نتایج بی‌ عیب و نقصی ارائه دهند.

 

بنابراین، برای کمک به افزایش سئوی خود، بیایید نگاهی دقیق‌ تر به انواع مختلف کلمات کلیدی بیندازیم و اینکه چگونه آنها می‌ توانند به شما در جذب ترافیک به وب‌ سایتتان کمک کنند.

 

کلمات کلیدی طولانی

 

جستجو های آنلاین و ایده یک بازار خاص که یک برند ممکن است در اینترنت ایجاد کند کاملا در این ایده صدق می کند. جستجو هایی با سه یا چند عبارت بسیار پیچیده و خاص هستند، شبیه به زبان طبیعی پیچیده. بنابراین، حجم جستجوی آنها کاهش یافته است و تعداد بازدید کنندگان بالقوه ای را که ممکن است به وب سایت هدایت کنند محدود می کند.

 

با این حال، آنها در تشخیص اهداف جستجوی کاربران بهتر هستند. تعیین موقعیت برای کلمات کلیدی طولانی، مطالب مرتبط را در پاسخ به درخواست منحصر به فرد کاربر فراهم می کند. این کاربر را تشویق می کند تا از وب سایت بازدید کند و در نهایت تبدیل کند. قرار گرفتن بر روی کلمات کلیدی کمتر رقابتی هزینه ترافیک قابل توجهی دارد، اما منجر به ایجاد یک مخاطب بهتر با احتمال بالاتر تبدیل می شود.

 

کلمات کلیدی کوتاه

 

اگر کلمات کلیدی طولانی دقیق باشند و به افزایش تبدیل کمک کنند، کلمات کلیدی کوتاه دید و حجم ترافیک بالا را تضمین می کنند. کلمات کلیدی عبارت اصلی عبارت‌ های جستجوی عمومی هستند که حداکثر از یک تا دو کلمه تشکیل شده‌ اند. اینها جستجو های آنلاین رایج و فعال هستند و به دلیل سطح بالای دید عمومی، رقابت شدید دارند.

 

برای قرار دادن سایت در بالای نتایج جستجو، هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی تر و همزمان بهینه سازی عبارات اصلی ضروری است. در این رویکرد، وب‌ سایت برند به عنوان پاسخی به درخواست‌ های کاربر برای جستجو های عمومی‌ تر و درخواست‌ های تخصصی‌ تر توسط خزنده‌ های موتورهای جستجو استفاده می‌ شود.

 

انواع دیگر کلمات کلیدی

 

همه اشکال کلمات کلیدی در دو گروه اصلی که به عنوان اصطلاحات سر و دم بلند شناخته می شوند ترکیب می شوند. در این دو دسته، می توان پنج نوع مختلف از کلمات کلیدی را که در هدف جستجوی کاربر متفاوت است، متمایز کرد. این دو دسته ساختار کلمات کلیدی و ترکیب جستجو ها را نشان می دهند.

 

کلمات کلیدی اطلاعات عمومی ترین کلماتی هستند که مردم برای جستجوی اطلاعات در اینترنت در مورد یک موضوع خاص استفاده می کنند. آنها از مراحل آغازین سفر مشتری صحبت می کنند.

 

کاربر از کلمات کلیدی ناوبری تا حدودی متفاوتی برای جستجوی اطلاعات دقیق و مستقیم استفاده می کند، مانند نحوه ورود به یک پلت فرم یا هزینه یک محصول. در این مرحله، کاربران به پایان سفر مشتری خود نزدیک هستند و دائما به دنبال اطلاعات هستند، اما از قبل می دانند که چه می خواهند و چگونه آن را به دست آورند. در همین حال، زمانی که کاربر یک جستجو بسیار تخصصی ارسال می کند، کلمات کلیدی تراکنشی پیشرفته ترین سطح تجربه مشتری را نشان می دهد.

 

کلمات کلیدی نمایه سازی معنایی پنهان (LSI)

 

کلمات کلیدی LSI آنهایی هستند که با کلمه کلیدی اصلی شما مرتبط هستند اما خود آن کلمه کلیدی نیستند. به عنوان مثال، اگر در حال فروش خودرو هستید، ممکن است کلمه کلیدی اصلی شما «ماشین» باشد، اما برخی از کلیدواژه های LSI شما می تواند «فروش خودرو»، «وسایل نقلیه» یا «حمل و نقل» باشد.

 

گنجاندن این کلمات کلیدی مرتبط در وب سایت شما می تواند به موتورهای جستجو کمک کند تا محتوای سایت شما را بهتر درک کنند و آن را بر اساس آن ایندکس کنند. به نوبه خود، این می تواند منجر به رتبه های بالاتر برای سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) شود. در نتیجه، استفاده از کلمات کلیدی LSI بخش مهمی از هر استراتژی SEO است.

 

کلمات کلیدی هدف گذاری جغرافیایی

 

کلمات کلیدی هدف گذاری جغرافیایی یک استراتژی SEO است که شامل هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص برای یک مکان جغرافیایی خاص است. این کار را می توان با درج نام شهر، ایالت یا کشور در کلمه کلیدی یا با ایجاد محتوای مرتبط با منطقه محلی انجام داد.

 

برای مثال، کسب‌ و کاری که بیل‌ های برفی می‌ فروشد، می‌ خواهد کلمات کلیدی مانند «بیل‌ های برفی برای فروش در دنور» یا «بیل‌ های برفی برای فروش در کلرادو» را هدف قرار دهد. با هدف گذاری جغرافیایی کلمات کلیدی، کسب و کار می تواند شانس خود را برای نمایش در نتایج جستجو برای افرادی که به دنبال بیل برفی در دنور یا کلرادو هستند، افزایش دهد.

 

کلمات کلیدی خاص برند

 

این کلمات کلیدی بلافاصله به برند، کالا ها یا خدمات آن اشاره می کنند. تکنیک های سئوی محلی نیاز به استفاده از کلمات کلیدی محلی دارند که بسیار مهم هستند. بر اساس این شاخص ها، نتایج جستجو مکان یابی خواهد شد. بنابراین، سئوی محلی برای مسدود کردن این جستجو حیاتی است.

 

کلمات کلیدی مرتبط

 

طرح سئو بهینه ترکیب مناسبی از کلمات کلیدی، به ویژه دم بلند و دم کوتاه را در خود جای داده است. کلمات کلیدی سرفصل باید برای ایجاد ترافیک استفاده شوند، در حالی که کلمات کلیدی طولانی باید برای افزایش تبدیل و خلاصه کردن تمایز و همپوشانی بین این دو نوع کلید واژه استفاده شوند.

 

آنها با هم به وب سایت مزیت رقابتی قابل توجهی می دهند و آن را در بالای نتایج جستجو قرار می دهند. به همین دلیل است که انجام تحقیقات کلمات کلیدی که اصطلاحات مشابه را بررسی می کند ضروری است.

 

شما ممکن است کلمات کلیدی را شناسایی کنید، سایت را برای کلمات کلیدی مختلف بهینه کنید، و هدف جستجوی کاربران را به طور فزاینده ای رمز گشایی کنید، با دانستن اینکه کاربران در مورد یک موضوع خاص چه جستجو هایی انجام می دهند و همچنین به همبستگی ها و تغییرات نگاه می کنید. انجام تحقیقات و تجزیه و تحلیل کامل کلمات کلیدی می تواند با بهینه سازی موقعیت وب سایت، برند شما را از رقبا متمایز کند.

 

بنابراین شما آن را دارید – یک راهنمای جامع برای تقویت SEO خود با کلمات کلیدی ! به خاطر داشته باشید که هر استراتژی برای هر کسب و کاری جواب نمی دهد. شما باید آزمایش کنید و آنچه را که برای شما و مخاطبان خاص شما بهترین است را بیابید. اما با استفاده از این نکات به عنوان نقطه شروع، می توانید به وب سایت خود برتری لازم را برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) بدهید.

 

بنابراین، ابتدا چه نوع کلمات کلیدی را هدف قرار می دهید ؟

 

 

 

منبع: seoblog

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید