۸ نکته کلیدی سئو برای کمک به صعود در نتایج موتورهای جستجو

نکات کلیدی سئو

وقتی موتورهای جستجو شروع به تسلط بر اینترنت کردند , برای وب سایت ‌ها ضروری شد که تا جای ممکن ترافیک بیشتری را به سایت ‌های خود جذب کنند . اگر چه وعده ‌های تبلیغاتی برای جذب بینندگان داده شده ‌است , می‌ تواند برای بسیاری از سازمان ‌ها هزینه‌ بر باشد .
اکنون تمرکز به سمت ایجاد محتوا تغییر کرده که به راحتی در اینترنت یافت می ‌شود . این اساس بهینه ‌سازی موتور جستجو است – بهینه ‌سازی محتوا در نتایج موتور جستجو نشان می ‌دهد که مجموعه ‌ای از کلمات کلیدی در محتوای ایجاد شده با وب سایت شما مطابقت دارد . روش بهینه ‌سازی محتوا در اوایل دهه ۹۰ میلادی شروع شد و ثابت شد که تاثیر مثبتی بر وب سایت ها و افزایش ترافیک ارگانیک دارد .
هدف اصلی سئو این است که وب سایت در صدر جدول قرار گیرد . سایت شما باید ترافیک را جمع‌ آوری کرده و مخاطبان آنلاین خود را افزایش دهد . افزایش ترافیک بخش مهمی از افزایش پایگاه مشتریان است . علاوه بر این , هزینه – اثر بخشی آن به شما در صرفه جویی پول کمک می کند که در غیر این صورت صرف تاکتیک ‌های بازاریابی سنتی گران ‌قیمت می ‌شود .
سئو در وب سایت شما قابل ‌رویت است و اگر به درستی اجرا شود وب سایت شما را به نقطه بالای موتورهای جستجو ارتقا خواهد داد . seo به وضوح در دستیابی به ترافیک کاربر کمک می کند و در صورت موفقیت , وب سایت شما در جستجوی اطلاعات , خدمات و یا محصولات در جایگاه خوبی قرار می گیرد . سکوهای موتور جستجوی مردمی که می ‌خواهید وب سایت تان در آن ها ظاهر شوند گوگل , یاهو , بینگ است .
در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که اگر می ‌خواهید رتبه ‌بندی وب سایت خود را در موتور جستجو بهبود دهید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید :

۸ نکته کلیدی سئو برای رتبه بندی بهتر

جهان سئو به طور مداوم در حال تحول است . گام ‌هایی که امروز برای بهبود رتبه ‌بندی برداشته می ‌شوند ، ممکن است جوابگو باشد اما بعدا با تغییر یک الگوریتم شما باید استراتژی خود را تغییر دهید . موتورهای جستجو الگوریتم خود را بهبود می ‌دهند ، و هوشمند تر می ‌شوند ، تنها نتایجی را نشان می ‌دهند که به طور واقعی قصد جستجوی کاربران را پاسخ می ‌دهند . هر زمان که گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری الگوریتم خود را به روز می ‌کند ، ممکن است رتبه ‌بندی وب سایت شما دچار نوسان شود . این مسئولیت متخصصان SEO برای ردیابی چیزی است که در رتبه ‌بندی‌ ها تاثیر می گذارند و باید بررسی شود و قدم‌ های لازم را بردارند .
در اینجا هشت نکته مهم SEO برای افزایش ترافیک وب سایت وجود دارد :

به حداقل رساندن موانع که باعث کندی سایت می شوند

چند سال پیش , بارگذاری آهسته وب سایت رواج داشت . با اینکه اکثر وب سایت ‌ها با موفقیت زمان بارگذاری را بهبود بخشیده‌ اند , اما هنوز تعدادی از سایت ها وجود دارد که زمان لود بالایی دارند . تحقیقات نشان می ‌دهد که افراد به این نوع وب سایت ‌ها اعتماد ندارند و کمتر آن ها را باز می ‌کنند . بنابراین , مهم است که درصدی از موانع ممکن را حذف کنید یا کاهش حجم که وب سایت شما را کند می ‌کند , یعنی بسیاری از تبلیغات , تصاویر متحرک و تصاویر رزولوشن بالا .

لینک دادن به وب سایت های دیگر با محتوای مرتبط

ارتباط مطالب مهم در وب سایت تان می‌ تواند تعداد بینندگان را افزایش دهد . با این حال ، بسیاری بر این باورند که ارتباط خارجی ممکن است باعث شود بیننده ترافیک را به وب سایت‌ های دیگر منتقل کند . از طرف دیگر ، اگر محتوای ارزشمندی را در سایت خود قرار دهید ، می ‌توانید به بینندگان انگیزه دهید تا به طور منظم وب سایت شما را باز کنند و محتوای آن را بخوانند . با افزودن محتوای مناسب به صفحات خود زمان کاربر را پس ‌انداز می ‌کنید که به آن ‌ها پاسخ سوالاتی که دارند را می دهید .

مرتبط سازی محتوا با افراد

اغلب تولید کنندگان محتوا برای برآورده کردن نیازهای موتورهای جستجو محتوا را می ‌نویسند . اما اصطلاحات فنی زیادی وجود دارد که کاربران از آن آگاهی ندارند . کلید این است که محتوا را به زبان ساده بنویسید . ایجاد محتوا که به راحتی کاربر را درگیر می ‌کند ، از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید ولی هرگز در استفاده از کلمات کلیدی زیاده روی نکنید ، استفاده از کلمات کلیدی مناسب به این معنی است که کاربر شما محتوا را پیدا خواهد کرد .

لینک گرفتن از وب سایت های مرتبط

seo در هنگام ایجاد محتوا و در تحقیقات کلمه کلیدی و ایجاد محتوای کیفی بالا نقش مهمی دارد . این نحوه جلب توجه سایر وب سایت ‌های مرتبط است . وب سایت ‌های دیگر که برند شما را به عنوان یک مرجع در بازار می ‌شناسند , برای لینک دادن به وب سایت شما تشویق می ‌شوند .

نوشتن meta description مرتبط و یونیک

توضیحات متا بخش کوچکی از محتوایی است که موتورهای جستجو در نتایج نشان می ‌دهند . این باید توجه کاربران شما را به عنوان اولین چیزی که می ‌خوانند جلب کند , و به آن ‌ها کمک ‌کند تا مشخص کنند که آیا محتوای شما جواب جستجوی آن ها هست یا خیر . بنابراین سعی کنید توضیحات متا را بیشتر آموزنده کنید و مهم ‌ترین نکات را در محتوای خود ذکر کنید . محتوای اضافی در توضیح متا نیز می‌ تواند منجر به رده‌ های پایین‌ تر نتایج موتور جستجو شود . همچنین باید نشانی اینترنتی ( URL) ایجاد کنید که خواندن و درک آن آسان است . نشانی ‌های اینترنتی پیچیده هم کاربران شما و هم موتورهای جستجو را گیج می‌ کنند .

رشد نیروی حرکت با شبکه های اجتماعی

یکی از استراتژی ‌های مهم در مورد سئو , وب سایت ‌های ارتباط جمعی است . میزان share ها در شبکه ‌های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام می ‌تواند توجه مخاطب هدف شما را جلب کند. این یک روش برای کمک به افزایش رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو است .

انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای عکس ها

مطمئن شوید که همیشه کلید واژه مناسب را برای تصاویر وب سایت خود استفاده می کنید . کلمات کلیدی را در قسمت مربوط بکار ببرید تا هم کاربر و هم موتورهای جستجو شما را از طریق تصاویر بهینه‌ شده پیدا کنند .

به طور مرتب محتوای منحصر به فرد را ایجاد و منتشر کنید

این تنها کیفیت محتوا نیست که مهم است ، بلکه ثبات نیز مهم هست . کلید کار ، درگیر کردن افراد با محتوای مرتبط است تا آن‌ ها به بازدید از وب سایت شما ادامه دهند . پست کردن محتوای با کیفیت به طور مرتب ایده ‌آل است و قدرت و ارتباط محتوا را ثابت می ‌کند . خواننده محتوا در نهایت مشتاق می ‌شود و مشتاقانه منتظر محتوای بعدی شما خواهد بود . محتوای منحصر به فرد به بهبود رتبه ‌بندی در نتایج موتور جستجو کمک می‌ کند .

جمع بندی

سئو به یک تاکتیک حیاتی برای کسب و کارها در عرصه دیجیتال تبدیل شده ‌است . با به روز نگه داشتن خود در زمینه سئو و تولید محتوای منحصر به فرد به رتبه بندی بهتر وب سایت خود کمک می کنید.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید