۷ روش برای افزایش عملکرد وب سایت در دوران کرونا

بهبود عملکرد سایت در دوران کرونا

اقتصاد به دلیل کووید-۱۹ چرخشی بی سابقه داشته است. هزینه های مصرف کننده بسیار جدی شده است و تقریبا در هر بخش به دلیل همه گیر شدن میزان فروش چشمگیر کاهش یافته است. در این اوقات عدم اطمینان ، مشاغل برای حفظ ارتباط خود مجبور به چرخش هستند. هنگامی که عملیات آفلاین متوقف شد ، حضور آنلاین شما به عنوان کسب و کار شما تبدیل می شود. بنابراین ، چگونه می توانید در این شرایط سخت فعال باشید؟ با کاهش بیشتر تبلیغات پولی یا ممانعت از آن ، برندها اکنون زمان برای تمرکز خود بر روی بهبود عملکرد ارگانیک دارند.

 

هفت روش برای بهبود عملکرد سایت در دوران کرونا

 

اصول را در جای خود تنظیم کنید

 

اولین قدم برای بهبود بازدیدهای ارگانیک شما این است که از سایت خود به طور کامل گزارش سئو تهیه کنید و بفهمید که کجا عقب هستید. اگر تغییرات عمده ای در وب سایت ایجاد شده است که مدتی درگیر مشکلاتی هستید ، اکنون زمان مناسب برای رفع آنهاست. این نه تنها باعث افزایش عملکرد ارگانیک شما در کوتاه مدت می شود بلکه پایه و اساسی برای وب سایت شما در بلند مدت خواهد ساخت.

 

محتوای مرتبط و به موقع را توسعه دهید

 

بازاریابی محتوایی تنها استراتژی بازاریابی مناسب در زمان COVID-19 است. بنابراین ، اگر وب سایت شما فاقد محتوای مربوطه باشد ، قادر به جذب مخاطب مناسب نخواهید بود. استراتژی محتوای شما باید افراد را به سمت راه حل هایی سوق دهد که می توانید در این بحران ارائه دهید. به عنوان مثال ، اگر صاحب یک شرکت مشاوره هستید ، مخاطبان خود را به سمت مشاوره و آموزش آنلاین هدایت کنید و اینکه چطور می توانید در این دوره ارزش آنها را فراهم کنید. همچنین می توانید سطوح محتوای جدیدی مانند راهنماها ، محتوای ویدئویی و سیستم عامل های تعاملی را که مربوط به مخاطبان هدف شما هستند و به هدایت ترافیک کمک می کنند ، شناسایی کنید. برای رفتن به مرحله دیگر ، می توانید یک سایت ساده ایجاد کنید که چگونگی سازگاری شرکت شما با شرایط و راه حل های جدیدی که برای کمک به مشتریان خود در این اوقات ارائه می دهید چیست. وقتی مخاطب هدف شما می بیند که استراتژی خود را برای ارائه حداکثر ارزش به آنها تغییر داده اید ، به عنوان یک مبتکر و پیشگام در زمینه کاری خود دیده می شوید.

با آرامش در فعالیت های تجاری ، زمان خوبی برای مهارت کامل کل تیم است تا اطمینان حاصل کنید که همه قادر به کمک ایده های ارزشمند در زمینه بهبود استراتژی محتوای وب سایت شما هستند. تعدادی دوره آنلاین بازاریابی محتوا و سئو وجود دارد که می تواند درک خوبی از تکنیک های اساسی و پیشرفته ارائه دهد.

 

سرعت سایت را بهبود ببخشید

 

سرعت پایین وب سایت برای رتبه بندی ارگانیک و بانس ریت (Bounce rate) شما مشکل ایجاد می کند. در حالی که چند رفع فوری وجود دارد که می تواند سرعت سایت شما را بهبود بخشد ، اما بیشتر پیشرفت ها معمولا نیاز به بازنگری قابل توجهی در کد ها و ویژگی های وب سایت شما دارند. در حالی که اکثر وب سایت ها به اهمیت این موضوع پی می برند ، ممکن است قبلا وقت یا منابعی برای اجرای واقعی آن نداشته باشند. اما با کاهش سرعت بیشتر فعالیت های تجاری ، این زمان مناسب برای تمرکز بر بهبود جنبه های فنی وب سایت شما برای دستیابی به سرعت وب سایت بالاتر است. با به کارگیری این اصلاحات ، اطمینان حاصل خواهید کرد که وب سایت شما در صورت بهبود وضعیت ، در طولانی مدت شانس بیشتری برای عملکرد بهتر خواهد داشت.

 

وب سایت خود را بی خطر کنید !

 

وب سایت شما به مخزنی از صفحات پاک نشده و خطا تبدیل می شود که برای بهبود عملکرد وب سایت شما باید از بین بروند. همانطور که در مورد سرعت وب سایت ، ممکن است قبلا مشاغل فرصت نکرده بودند که بی نظمی های خود را بررسی کنند و وب سایت را تمیز کنند. اما با متوقف شدن کمپین های پولی ، تیم شما در نهایت می تواند زمان لازم را برای بهبود عملکرد وب سایت شما اختصاص دهد. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. می توانید با هدایت صفحات قدیمی به صفحات موجود شروع کنید تا وقتی کسی صفحه ای را جستجو می کند ، به مکان مناسب هدایت شود. همچنین باید تایتل ها و توضیحات را برای تمام صفحات وب سایت بررسی کنید. بررسی کنید آیا همه لینک های موجود به درستی کار می کنند یا خیر . شما همچنین می توانید محتوا را از صفحات خود بازرسی کنید و ببینید آیا پیامی وجود دارد که در طول بحران کرونا فعلی بی ربط باشد. به عنوان مثال ، اگر صفحه هایی در کلاسها و رویدادهای آفلاین دارید ، می توانید آنها را با اطلاعات مربوط به گزینه های مجازی به روز کنید.

 

با بک لینک ها دوست شوید

 

لینک دهی یک استراتژی مهم در زمینه سئو برای افزایش عملکرد ارگانیک وب سایت شما است. لینک دهی همزمان با ساخت محتوای وب سایت است. اگر منابع مفیدی برای اطلاعات مربوط ایجاد کرده اید ، می توانید از این موارد برای جذب بک لینک از وب سایت های دیگر استفاده کنید. اگرچه تلاش برای دستیابی به بسیاری از وب سایت های دیگر برای لینک دهی به طول می انجامد ، اما این یک استراتژی بی عیب برای سئو سایت است . بک لینک به ویژه در چنین اوقات بی سابقه ای بسیار مهم است زیرا هیچ روش خارجی و آفلاین برای ایجاد مشروعیت وب سایت شما وجود ندارد.

 

قدرت نفوذ Google Analytics

 

اگر چیزی وجود دارد که می تواند عمیق ترین رازهای وب سایت شما را نشان دهد ، آن Google Analytics است. این ابزار با ارائه یک نمای دقیق از فعالیت وب سایت شما ، مشخص می کند که چه چیزی خوب کار می کند و چه چیزی نه. بسیار توصیه می شود که از این فرصت برای درک کامل Google Analytics در طی دوران کرونا استفاده کنید و از این تخصص برای تجزیه و تحلیل کامل عملکرد وب سایت خود استفاده کنید. اگر وب سایت شما بانس ریت بالایی دارد ، ممکن است به این دلیل باشد که مخاطبان شما از محتوای شما ارزش زیادی کسب نمی کنند. این نشان می دهد که محتوای وب سایت شما در این دوران دشوار باید متناسب با نیازهای خاص آنها تنظیم شود.

 

یک حضور قوی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید

 

بیشتر مطالب موضوعی جدید شما در حدود COVID-19 می تواند به حضور شما در شبکه های اجتماعی نیز گسترش یابد. کاربران در همه سیستم عامل ها اکنون به دنبال محتوای مفیدی هستند که علاوه بر سرگرمی ، به آنها اطلاع رسانی کند. به همین دلیل ، ممکن است پست های منظم در شبکه های اجتماعی برای ایجاد ارتباط با مخاطبان شما در این زمان کافی نباشد. در عوض ، می توانید منابع یا ابزارهای جدیدی را که برای وب سایت خود ساخته اید تقویت کنید تا در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد. این امر همچنین می تواند تاثیر مثبتی بر عملکرد ارگانیک شما داشته باشد زیرا عوامل اجتماعی یکی از عوامل اصلی رتبه بندی است که Google در نظر می گیرد. بازاریابی اینفلوئنسر روند دیگری است که در این دوره استفاده از آن مهم است.

در زمان کووید-۱۹ می توانید به این فکر کنید که چگونه برند خود را در بلند مدت گسترش دهید و در استراتژی هایی برای حفظ ارتباط طولانی مدت سرمایه گذاری کنید.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید