۳ گرایش سئو که در سال ۲۰۲۰ برای رتبه بندی مهم هستند

گرایش های سئو در سال 2020

به عنوان یک مدیر سایت که تصمیمات بزرگ می‌ گیرد , ممکن است شما از خودتان یکی از سوالات زیر را درباره بهینه‌ سازی موتور جستجو ( SEO ) بپرسید . به خدمات سئو برای کسب‌ و کار خودم نیاز دارم ؟ چرا سئو یک فرآیند پایان‌ ناپذیر است ؟ چگونه می‌ توانم با تمام این تغییرات ارتباط داشته باشم ؟ و غیره . ما قصد داریم اهمیت ماندن در مسیر و چگونگی اجرای مهم‌ ترین گرایش های سئو برای ۲۰۲۰ را توضیح دهیم .
کسب و کارها به طور مداوم استراتژی‌ ها و محصولات یا خدمات خود را به دلیل تکامل فن‌ آوری ، رفتار ها و نیاز های کاربران تغییر می‌ دهند . به علاوه ، شرکت‌ ها می‌ خواهند جلوتر از رقابت باشند ، بنابراین خود را سازگار و متنوع می‌ سازند . در مورد گوگل هم همین اتفاق می‌ افتد !
گوگل یک کسب‌ و کار است . گوگل برای تسلط بر صنعت موتور جستجو باید الگوریتم خود را تغییر دهد تا تجربه مشتریان خود را بهبود بخشد. به همین دلیل است که سئو سایت همیشه در حال تغییر است . شما هم باید این کار را بکنید !
آیا شما می‌دانید که سئو در حال نوسان است ؟ در سال ۲۰۱۸ گوگل ۳۲۳۴ آپدیت در مورد الگوریتم خود گزارش داد . با این حال ، آن‌ ها در حدود ۱۰ بروز رسانی عمده داشتند که در عرض یک سال به طور گسترده بر رتبه‌ بندی‌ ها تاثیر گذاشت . به همین دلیل مهم است که با همه این تغییرات و تطبیق آن‌ ها با استراتژی بازاریابی دیجیتال خود برای تضمین اینکه مشتریان وب سایت شما را در موتورهای جستجو پیدا کنند ، هماهنگ باشید .

ما می‌ دانیم که شما می‌ خواهید یک استراتژی موفق برای سال ۲۰۲۰ داشته باشید در نتیجه مطالعه برای کشف آخرین گرایش های سئو را ادامه دهید .

جستجوی بصری

جستجوی بصری به معنی انجام یک جستجو با استفاده از تصاویر به جای متن است . تصویر با هوش مصنوعی اسکن می‌ شود تا عناصر آن را درک کرده و نتایج حاصل از محصولی را که به دنبالش هستید ، به ارمغان آورد .
با توجه به اینکه ۹۰ درصد اطلاعات منتقل‌ شده به مغز انسان بصری است . زمانی که در دنیای واقعی خرید می‌ کنیم , از چشمان خود ( دیداری ) برای پیدا کردن آنچه می‌ خواهیم استفاده می‌ کنیم . به این ترتیب , جستجوی دیداری این کار را به دنیای آنلاین منتقل می‌ کند .
شرکت‌ هایی مانند Pinterest ، گوگل ، بینگ ، و آمازون سکوی جستجوی بصری بالایی هستند . هر کدام از آن‌ ها ویژگی‌ های خود را دارند . اگر دکوراسیون منزل و یا مد را می‌ فروشید ، محصولات شما باید در آمازون یا Pinterest به نمایش گذاشته شوند یا نمونه وطنی مانند دیجی کالا . از طرف دیگر گوگل حیوانات ، گیاهان ، مکان‌ ها ، کتاب‌ ها و چیزهای دیگر را درک می‌ کند .
هدایت در جستجوی بصری پتانسیل افزایش معاملات و چشم انداز آینده را دارد . هنگامی که کاربران با یک تصویر جستجو می‌ کنند و یک شرکت نشان داده می‌ شود ، کسب‌ و کار با نشان دادن تنوعی از توصیه‌ ها که منجر به تجربه خرید متقابل و شخصی می‌ شود ، زندگی خود را ساده‌ تر می‌ کنید .

چطور برای جستجوی بصری بهینه سازی کنیم ؟

اضافه کردن اطلاعات توصیفی – متن به تصاویر از جمله کلمات کلیدی مربوط به محتوای مربوطه .
ثبت تصاویر در سایت مپ برای کمک به ربات های گوگل برای دسترسی به تصاویر .
برای داشتن درک خوب از تصویر با جزئیات محصول ، markup را به تصاویر اعمال کنید .
عناوین تصویر را بهینه کنید ، تگ های alt ، اسامی فایل برای درک بهتر .
از تصاویر با کیفیت بالا برای خواندن صحیح تصویر استفاده کنید .
اندازه تصویر را بهینه کنید برای داشتن یک وب سایت سریع .

سئو محلی

هدف از راه‌ اندازی یک وب سایت با هدف بهبود رتبه مکانی جهت ارتقا کسب‌ و کار برای مشتریان محلی است . بهینه‌ سازی محلی به کسب‌ و کار شما کمک می‌ کند تا به صورت آنلاین کشف شود .
جستجو های محلی شامل ۴۶ درصد از جستجوی گوگل است . این تقریبا نیمی از کل جستجو ها است ، اهمیت مکان‌ یابی در وب سایت شرکت مهم تر می شود . هر صاحب کسب‌ و کار یا مدیر باید مطمئن شود که در موتورهای جستجو زمانی که خریداران به مکان فیزیکی شرکت نزدیک می‌ شوند ، ظاهر شوند . در نتیجه ، آمدن مشتریان جدید .

چطور برای سئو محلی بهینه سازی کنیم ؟

بهینه‌ سازی مکان شرکت در گوگل با ثبت آدرس .
مشتریان را تشویق کنید تا نظرات خود را نسبت به یک کسب‌ و کار قابل‌ اعتماد ثبت کنند .
تصدیق کنید که سایت شما موبایل فرندلی است چرا که بیشتر جستجو های محلی از طریق دستگاه های همراه انجام می‌ شود .
برای کلمات کلیدی محلی با سرویس‌ ها و یا محصولات و مکان‌ ها تحقیق کنید .
صفحات فرود محلی برای مکان‌ های مختلف برای رتبه‌ بندی هر کدام از آن‌ ها ایجاد کنید .
آپدیت نام ، نشانی ، شماره‌ تلفن و موقعیت در وب سایت تان .
شرکت خود را در دایرکتوری‌ های آنلاین محلی ثبت کنید تا مطمئن شوید که افراد می‌ توانند شرکت را با اطلاعات صحیح شناسایی کنند .

جستجوی صوتی

زندگی، مردم را با گذر زمان سرگرم تر نگه می‌ دارد . جستجوی صوتی به این دلیل ایجاد شد که گوشی‌ های هوشمند و تکنولوژی بیشتر و بیشتر از مردم حمایت کنند . کاربران می‌ خواهند برای چیزهایی که صحبت می‌ کنند جستجو کنند . جستجوی صدا ، تکنولوژی بازشناسی گفتار است که توانایی جستجو با صدای آن‌ ها را به مشتریان می‌ دهد .
به سوی انتخاب شدن توسط دستگاه‌ های صدا برای دادن ” محتوای کسب‌ و کار ” به عنوان پاسخ , محتوا باید ارزش را به کاربران ارسال کرده و در اولین صفحه ظاهر شود . ۹۷ درصد از پاسخ‌ های انتخاب‌ شده در صفحه اول , ۷۶ درصد در سه نتیجه ارگانیک اول هستند .
هدف اصلی جستجوی صدا ، انجام یک تمرکز واقعا خوب بر روی یک نتیجه بلند مدت با محتوای ارزشمند و مفید در تفکر به رسیدن به صفحه اول است . اگر این کار محقق شود ، کسب‌ و کار شانس بیشتری برای انتخاب شدن پاسخ در یک جستجو دارد .
اگر شما مایل به بهینه سازی جستجوی صدا باشید آگاهی از برند ، ترافیک بیشتر به وب سایت و مشتریان و فروش جدید را خواهید داشت . این یک مزیت رقابتی است اگر شما در حال حاضر و قبل از رقابت شروع به اجرای آن کنید .

چگونه برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنیم ؟

در محتوای مکالمه با استفاده از زبان طبیعی ، همان طور که مردم صحبت می‌ کنند ، بنویسید .
کلمات کلیدی با طول بلند را وارد کنید و کلمات کلیدی را در محتوای خود ذکر کنید .
دقت کنید که یک وب سایت موبایل فرندلی و سریع داشته باشید .
به سوالات کاربران پاسخ دهید و از structured data در محتوای خود استفاده کنید .

مزایای بهینه سازی وب سایت شما با گرایش های سئو

اجرای یک استراتژی موثر سئو می‌ تواند فرصت‌ های زیادی برای کسب‌ و کار شما به ارمغان بیاورد .
بهبود ترافیک و تبدیلات : بهینه‌ سازی موتور جستجو ترافیک با کیفیت را به ارمغان می‌ آورد .
افزایش آگاهی از نشان تجاری : برند شما به عنوان یک فرمانده در صنعت شناخته خواهد شد اگر شما در اولین نتایج برای کلمات کلیدی مختلف ظاهر شوید .

جمع بندی

۷۵ درصد از کاربران اینترنت تنها از اولین صفحه یک موتور جستجو بازدید می‌ کنند زمانی که مطلبی را سرچ می کنند ، انگیزه کافی برای بهینه‌ سازی وب سایت خود و دستیابی به رتبه اول را دارید ؟ .  حضور در ده نتیجه اول ، احتمال تاثیر گذاشتن بر اهداف کسب‌ و کار شما به روش مثبت را افزایش می دهد .
SEO یک استراتژی بلند مدت است که باید به طور مداوم کار شود . در گذشته از محتویات با کیفیت پایین ، تبادل لینک و محتوای کپی استفاده می‌ شد اما دیگه این روش ها برای کاربران و موتورهای جستجو ارزشمند نیستند .
امیدوارم این مقاله گرایش های سئو در سال ۲۰۲۰ به شما کمک کند برای بهینه سازی بهتر سایت.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید