سایت بهتر است یا اینستاگرام ؟

سایت بهتر است یا اینستاگرام

چکیده : سایت بهتر است یا اینستاگرام ، این سوال بیش از ۹۰ درصد کسانی است که قصد اینترنتی کردن کسب و کارشان را دارند . ما در این مقاله به نقل از مدیارست که بزرگترین ، قدیمی ترین و بهترین شرکت طراحی سایت در ایران است این مقاله را آماده کردیم پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

 

سایت بهتر است یا اینستاگرام ، یکی پر تکرار ترین سوالاتی که فک کنم تو ذهن همه کسانی که صاحب شغلی هستند و قصد دارند کسب و کار خود را آنلاین کنند از ما میپرسند . ما در این مقاله به نقل از مدیارست که بزرگترین شرکت تبلیغاتی و طراحی سایت در ایران هست به بررسی کامل این موضوع پرداخته ایم پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

 

تیم مدیارست مشاوره رایگان دارد که در ساعات کاری میتوانید با شرکت تماس بگیرید و از مشاورین متخصصان ما در حوزه های تبلیغات ، اینستاگرام و طراحی سایت استفاده کنید . همین حالا برای مشاوره رایگان با شماره 

۰۲۱۴۶۱۱۴۸۲۶ تماس بگیرید ما مشتاقانه پاسخ گوی شما عزیزان هستیم .

 

سایت بهتر است یا اینستاگرام؟ برای کسب و کار موفق کدام را انتخاب کنیم

 

اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید و یا اینکه می خواهید شغل خود را در فضای مجازی نیز گسترده‎تر کنید، ممکن است با این سوال روبرو شوید که سایت بهتر است یا اینستاگرام ؟ در هر صورت باید بدانید که مقایسه فضاهای مجازی با یکدیگر چندان کار درستی نیست چراکه بستر و فضای هرکدام کاملا به نوع مصرف کننده بستگی دارد.

 

درواقع شما می توانید یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنید اما به خاطر بلد نبودن اصول فروش در وب سایت ها، حتی یک مشتری هم نداشته باشید. اما اگر شروع به فعالیت در اینستاگرام کنید ممکن است حتی به درآمدهای چند صد میلیونی دست یابید. این موضوع می تواند برعکس هم باشد و کاملا بستگی به نوع فعالیت شما دارد.

 

*** در همین ابتدا بگیم که اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید مدیارست به مدت خیلی محدود ۷۰% تخفیف روی طراحی فروشگاه اینترنتی با قالب اختصاصی و کد نویسی شده زده که پیشنهاد میکنیم همین الان وارد سایت مدیارست شوید یا روی کلمه ، طراحی سایت فروشگاهی ، کلیک کنید و مستقیم وارد صفحه هدف بشید .

 

سایت یا اینستاگرام؟

 

سایت بهتر است یا اینستاگرام ، دور از ذهن نیست که یک کسب و کار واقعی، نیازمند فضای برندسازی دائمی و پویا است. بدون شک برترین شبکه های مجازی ( اینستاگرام، توییتر، تلگرام و … ) نمی توانند به عنوان یک سرمایه همیشگی برای شما به حساب آیند چراکه به دلایل مختلفی همچون فیلترینگ، تحریم، کوچ کاربران به فضاهای دیگر، عدم اعتماد و … ممکن است شما مشتریان خود را از دست بدهید و هیچ راه ارتباطی دیگری نیز برای شما فراهم نشود.

 

اما اگر بتوانید از تمامی پتانسیل های شبکه جهانی اینترنت به درستی استفاده کنید، بدون شک یک شبکه ماندگار و کاملی را برای خود به وجود می آورید که درنهایت برندینگ و فروش شما را بیشتر می کند. درنتیجه پیشنهاد ما این است که یک خانه امن برای خود بسازید ( طراحی وب سایت فروشگاهی ) و برای جذابیت بیشتر و کسب مخاطب بالاتر از فضاهای دیگر مثل اینستاگرام نیز بهره ببرید.

 

***** یکی از بهترین خدماتی که در مدیارست وجود دارد طراحی سایت به صورت اقساطی هست که دیگر تمام مشکلاتی که ممکن بود کسب و کار خود را اینترنتی نکنید کنار گذاشته بود . برای مشاهده اطلاعات بیشتر یا با شماره های شرکت مدیارست تماس بگیرید یا روی کلمه طراحی سایت اقساطی ، کلیک کنید و اطلاعات بیشتر را بخوانید .

 

تیم مدیارست مشاوره رایگان دارد که در ساعات کاری میتوانید با شرکت تماس بگیرید و از مشاورین متخصصان ما در حوزه های تبلیغات ، اینستاگرام و طراحی سایت استفاده کنید . همین حالا برای مشاوره رایگان با شماره 

۰۲۱۴۶۱۱۴۸۲۶ تماس بگیرید ما مشتاقانه پاسخ گوی شما عزیزان هستیم .

 

در هر صورت نیاز است که شما بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ را به درستی بشناسید تا بتوانید از مزایای همه فضاهای مناسب کسب و کارهای اینترنتی بهره بگیرید. اینستاگرام که یکی از شبکه های اجتماعی مناسب برای اشتراک ویدئو و عکس می باشد، در سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد و از همان اوایل توانست در ایران مخاطبان زیادی را جذب خود کند.

 

این پلتفرم محبوب تا به امروز ۲ بار در ایران فیلتر شده و دسترسی مخاطبان به آن محدود شده است. با شروع اعتراضات شهریور ۱۴۰۱ دسترسی کاربران از طریق آی پی های ایرانی امکان پذیر نیست و از همین رو تخمین زده شده است که حدود ۲ میلیون کسب و کار در این فضا دچار نابودی شده اند. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که این شبکه اجتماعی هنوز هم توانایی و پتانسیل کسب درآمد در ایران را دارد که چندان هم بیراه نیست . پس همینجا متوجه میشید که سایت بهتر است یا اینستاگرام ، از نظر ما سایت بهتر است شما چی ؟

 

سایت یا اینستاگرام

 

مخاطب در اینستاگرام بیشتر است یا وب سایت؟

 

از آنجایی که معمولا این مشکلات به صورت دوره ای برای بسیاری از پلتفرم های خارجی در ایران اتفاق می افتد، درنتیجه لازم است که کسب و کارها فعالیت دائمی و زمان خود را بیشتر معطوف به فضاهایی کنند که مخاطبن برای همیشه بتوانند از آن استفاده نمایند.

 

بدون شک وب سایت ها می توانند به عنوان شعبه مرکزی و دائمی شما به حساب آیند تا در کنار آن بتوانید شعبه های دیگری ( اینستاگرام، توییتر، تلگرام، واتساپ و … ) تاسیس کنید که در صورت مشکل برای هرکدام، شعبه اصلی و مرکزی یعنی وبسایت فروشگاهی شما دچار مشکل نشود. درست است که مخاطبان و کاربران در یک فضای مشخص همچون اینستاگرام بیشتر است به گونه ای که پیش از فیلترینگ حدود ۲۶ میلیون کاربر ایرانی در اینستاگرام فعال بوده اند، اما یافتن مخاطبان هدف و جلب توجه آنها در این فضا قطعا سخت تر و پرچالش تر است.

 

درواقع می توان گفت وب سایت برای شما مشتریان هدف و مشخصی را گلچین می کند که امکان خرید و سوددهی بیشتری دارند. شما ممکن است ساعت ها در اینستاگرام مجبور به تولیدمحتوا، عکاسی و … شوید اما درنهایت حتی یک فروش هم نداشته باشید.

 

تیم مدیارست مشاوره رایگان دارد که در ساعات کاری میتوانید با شرکت تماس بگیرید و از مشاورین متخصصان ما در حوزه های تبلیغات ، اینستاگرام و طراحی سایت استفاده کنید . همین حالا برای مشاوره رایگان با شماره 

۰۲۱۴۶۱۱۴۸۲۶ تماس بگیرید ما مشتاقانه پاسخ گوی شما عزیزان هستیم .

 

حتی گاها دایرکت شما پر از سوالات مخاطبانی می شود که از شما قیمت می خواهند اما هیچ کدام محصولی را خریداری نمی کنند. این درحالیست که وب سایت ها نیاز به حضور دائمی شما برای پشتیبانی و پاسخ به سوالات مشتریان ندارند و به خاطر وجود درگاه های امن موجود در سایت های فروشگاهی، مخاطب برای خرید ساده و بی خطر بیشتر ترغیب می‎شود.

 

مقایسه ویژگی های اینستاگرام و وب سایت

 

در این قسمت به بررسی کامل تفاوت ها و ویژگی های سایت بهتر است یا اینستاگرام میپردازیم .

 

بودجه موردنیاز:

 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی رایگان است که هرکسی می تواند در آن شروع به فعالیت کند. این درحالیست که راه اندازی یک سایت معتبر نیازمند خرید هاست و دامنه و سایر هزینه های طراحی و پشتیبانی می‎باشد. اما از آنجایی که شعبه مرکزی شما ( وب سایت ) باید همیشه آماده و محیای حضور مشتریان بی شماری باشد، درنتیجه سرمایه گذاری مناسب و بلندمدت روی آن می تواند برای پیشرفت کار شما بسیار حائزاهمیت باشد.

 

در عین حال این نکته را در نظر بگیرید که رقیبان شما هم می توانند به راحتی از اینستاگرام به صورت رایگان استفاده کنند و درنتیجه همین موضوع می تواند به عنوان یک نقص در نظر گرفته شود. از آنجایی که شما قطعا نیازمند راه اندازی سایت برای کسب و کار خود هستید، درنتیجه می توانید از طراحی سایت شرکت مدیارست به صورت اقساطی بهره بگیرید تا با کمترین هزینه ممکن به سایت دلخواه خود دست یابید.

 

تایم فعالیت:

 

سایت به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته می تواند محصولات شما را به مشتری نشان دهد و درنهایت یک فروشگاه همیشه باز به حساب می آید. در این شعبه مرکزی حتی اگر شما به عنوان فروشنده، آنلاین نباشید مشتری می تواند با خیال راحت فروش خود را نهایی کند. اما در اینستاگرام شما باید به صورت دائم به سوالات مشتری پاسخ دهید که علاوه بر گرفتن تایم زیاد از شما، هزینه های گزافی به خاطر گرفتن ادمین و … هم دارد. کارشناسان مدیارست در طراحی سایت ها امکاناتی را فراهم می کنند که مشتری به سهولت بتواند به جواب تمامی سوالات خود برسد و سفارش خود را نهایی کند.

 

تیم مدیارست مشاوره رایگان دارد که در ساعات کاری میتوانید با شرکت تماس بگیرید و از مشاورین متخصصان ما در حوزه های تبلیغات ، اینستاگرام و طراحی سایت استفاده کنید . همین حالا برای مشاوره رایگان با شماره 

۰۲۱۴۶۱۱۴۸۲۶ تماس بگیرید ما مشتاقانه پاسخ گوی شما عزیزان هستیم .

 

امکانات محیط مجازی:

 

اینستاگرام قطعا فضای مناسبی برای معرفی کامل محصولات نیست چراکه شما نمی‎توانید اطاعات کامل کالای خود را در معرض دید مشتری قرار دهید. اما سایت با داشتن منوها و زیرمنوهای متفاوت و کاربردی، محیط جذابی را ایجاد می کند که مشتری بتواند به راحتی تمامی سفارشات خود را تا مرحله پرداخت امن پیش ببرد و از خرید خود نهایت لذت را ببرد. علاوه بر آن طراحی سایت به صورت اقساطی توسط شرکت مدیارست، امکانات کامل تری همچون ارسال پیامک لحظه ای برای مشتری و … را فراهم کرده که رضایت خاطر خریداران بیشتر شود.

 

اعتماد به خرید و فروش:

 

از آنجایی که سایت های فروشگاهی دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند، درنتیجه خریداران می توانند با خیال راحت محصولات خود را سفارش دهند. درگاه های اینترنتی دارای قوانین خاصی هستند که باعث می شود مشتری دیگر دغدغه کلاهبرداری فروشنده را نداشته باشد و هزینه را به طور کامل پرداخت کند. اما در اینستاگرام نهایتا افراد با رد و بدل کردن شماره کارت می توانند خرید و فروش انجام دهند که کاملا غیرقانونی است و در صورت بروز هرگونه مشکلی امکان ردیابی وجود ندارد. این نماد تجارت الکترونیک به نوعی در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان به وجود آمده و از این رو نیاز است که تمامی سایت ها برای گرفتن نماد اعتماد اقدام کنند. تیم پشتیبانی مدیارست در این زمینه نیز می تواند به شما کمک کند و به سرعت نماد اعتبار سایت شما را آماده کند تا فضای کسب و کار شما امن تر از قبل شود.

 

طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست

 

اطلاعات مخاطبان:

 

شما می توانید از طریق سایت به تمامی اطلاعات خریداران خود دست یابید. این در حالیست که بک آپ گیری از این مشخصات در اینستاگرام امکان پذیر نمی باشد مگر آنکه به صورت دستی ( انتقال اطلاعات به اکسل یا ورد ) اقدام به حفظ و نگهداری آنها کنید. درنتیجه داشتن اطلاعات مشتریان هدف از اولین تا آخرین خرید، تنها از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد و اینستاگرام از این ویژگی جذاب و مهم بی بهره است. سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط شرکت مدیارست به صورت کامل مشخصات مخاطبان را برای شما دسته بندی می کنند تا برای تبلیغات و ارتباط راحت تر با مخاطبان خود از آن بهره بگیرید.

 

تیم مدیارست مشاوره رایگان دارد که در ساعات کاری میتوانید با شرکت تماس بگیرید و از مشاورین متخصصان ما در حوزه های تبلیغات ، اینستاگرام و طراحی سایت استفاده کنید . همین حالا برای مشاوره رایگان با شماره 

۰۲۱۴۶۱۱۴۸۲۶ تماس بگیرید ما مشتاقانه پاسخ گوی شما عزیزان هستیم .

 

چطور سایت خودم را راه اندازی کنم؟

 

با توجه به آنچه گفته شد درباره موضوع سایت بهتر است یا اینستاگرام ، قطعا شما هم به این فکر افتاده اید که سایت فروشگاهی خود را افتتاح کنید اما نگران هزینه های طراحی سایت هستید. باید بگوییم که شرکت تبلیغاتی مدیارست با تجربه راه اندازی سایت فروشگاهی برای بیش از ۱۰۰ فروشگاه موفق، تصمیم گرفته در شرایط نابه سامان اقتصادی امروز در کنار شما باشد و از این رو کمپین طراحی سایت اقساطی خود را راه اندازی کرده تا خیال شما از بابت داشتن یک سایت معتبر و باکیفیت راحت شود و همچنین در پرداخت هزینه ها دچار مشکل نشوید.

 

برای این کار تنها کافیست با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان، بهترین پکیج های اقساطی طراحی سایت را به شما معرفی کنند. تیم ما آماده است که کسب و کار شما را به درآمدهای میلیونی برساند. پس وقت را تلف نکنید و همین الان با ما تماس بگیرید.

 

تیم مدیارست مشاوره رایگان دارد که در ساعات کاری میتوانید با شرکت تماس بگیرید و از مشاورین متخصصان ما در حوزه های تبلیغات ، اینستاگرام و طراحی سایت استفاده کنید . همین حالا برای مشاوره رایگان با شماره 

۰۲۱۴۶۱۱۴۸۲۶ تماس بگیرید ما مشتاقانه پاسخ گوی شما عزیزان هستیم .

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید