مقایسه چهار وبسایت معتبر در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه

رزرو آنلاین اقامتگاه

در دنیای مدرن امروز آژانس‌های مسافرتی و دفاتر خرید بلیط و رزرو هتل جای خود را به سامانه‌ها و وبسایت‌های رزرو آنلاین داده‌اند. همچنین دیگر نیازی به داشتن آشنا در مناطق مختلف کشور یا جستجو در مناطق ویلایی برای اجاره سوئیت در شیراز و… هنگام مسافرت نیست. امروزه دیگر در هر زمان و مکانی و با دسترسی به اینترنت می‌توان از ماه‌ها پیش از تاریخ و زمان سفر، اقامتگاه مورد نظر را از طریق این وبسایت‌ها رزرو کرد. ولی با وجود تعداد زیاد سامانه های رزرو، پیدا کردن بهترین سامانه کار آسانی نیست. ما در ادامه این مطلب قصد داریم ابتدا معیارهای انتخاب بهترین سامانه را بررسی کنیم و سپس ۴ مورد از بهترین وبسایت های فعال در زمینه رزرواسیون آنلاین را مورد بررسی قرار داده و با هم مقایسه کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

معیارهای انتخاب بهترین سایت رزرو آنلاین اقامتگاه

 

پوشش دهی گسترده شهرها و روستاها

 

هر فردی یا خانواده‌ای برای سفر و یا گشت و گذار مقصدی متفاوت را انتخاب می‌کند. حتی امکان دارد بخواهند در یک سفر از چند شهر و کشور بازدید داشته باشند. به همین جهت سامانه‌ای می‌تواند سرویس‌دهی بهتری داشته باشد که با هتل‌های بیشتر دارای قرارداد باشد و شهر و کشورهای بیشتری را پوشش دهد. همچنین وبسایت‌های خوب در زمینه رزرو هتل و ویلا می‌بایست دارای تعداد بالای میزبان (ارائه دهنده ویلا) باشند تا بتوانند به کاربران بیشتری خدمت‌رسانی کنند.

 

امکان لغو و کنسلی

 

این احتمال برای هر کسی وجود دارد تا بخواهد سفری را که برنامه‌ریزی کرده است را لغو نماید. به طبع او نیاز دارد تا هتل یا اقامتگاهی که رزرو کرده است را به اصطلاح لغو نماید. در این شرایط پایین بودن هزینه لغو و کنسل کردن رزرو یکی از مزیت‌های یک سامانه و وبسایت آنلاین است.

 

اعتبار سامانه

 

در بین انبوهی از وبسایت‌های رزرو آنلاین اقامتگاه، ممکن است انتخاب بهترین‌ها گاهی کار مشکلی باشد. بنابراین اعتبار و مشهور بودن سامانه می‌تواند یکی از ملاک‌های مهم در انتخاب ما باشد. این اعتبار در وهله نخست شامل دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد می‌باشد.

 

پشتیبانی

 

در فرآیند رزرو، ورود و یا تحویل اقامتگاه ممکن است مشکلی یا مشکلاتی پیش بیاید و این امری دور از ذهن نیست. بنابراین در بروز این نوع مسائل است که پشتیبانی عالی یک سامانه و شرکت، نگرانی ما را از بابت مشکلات به وجود آمده برطرف می‌سازد و سفر و اقامتی خوش را برایمان به ارمغان می‌آورد.

 

بهترین سایت های رزرو اقامتگاه در ایران

 

۱ . لیدوماتریپ

 

لیدوماتریپ یکی از اولین و بهترین سامانه‌های رزرو و اجاره اقامتگاه است که از ابتدای سال ۹۶ فعالیت خود را شروع کرد. هم اکنون کاربران از طرق این وبسایت امکان اجاره ویلا در قشم و سایر شهرهای ایران مانند کردان، کیش، اصفهان، قشم و شیراز را دارند. این سایت دارای بیش از ۷ هزار اقامتگاه در بیش از ۴۰۰ شهر و روستای کشور است.

 

لیدوما تاکنون با مجموعه‌ای کامل از اطلاعات مهم گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی، ویلا و سوئیت های شخصی و جاذبه‌های تاریخی طبیعی را برای شما فراهم کرده است. امکان گرفتن مشاوره اقامتی رایگان از تیم لیدوما به مشتریان کمک می‌کند تا مناسب‌ترین اقامتگاه را با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان انتخاب کنند. با استفاده از این سامانه و با انتخاب از فیلترهای ارائه شده در سایت، شما می‌توانید اقامتی کم هزینه و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و دوستان خود تجربه کنید.

 

نکات مثبت لیدوماتریپ

 

  • پنل کاربری ساده و روان
  • اعتبار بالا
  • پوشش دهی گسترده
  • قیمت مناسب
  • ارائه فاکتور رسمی برای شرکت ها و سازمان ها
  • امکان رزرو آنی
  • پشتیبانی قوی

 

نکات منفی لیدوماتریپ

 

  • اپلیکیشن.

 

۱ . شب

 

یکی دیگر از سامانه‌های ارائه خدمات رزرو اقامتگاه و هتل شب می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز نموده است. تخصص این شرکت بر روی اقامتگاه‌های شخصی (خانه ویلایی، آپارتمان، بوم‌گردی و کلبه چوبی) است. این سامانه با داشتن قرارداد با بیمه سامان، دارای بیمه رایگان اقامت برای کاربران خود می‌باشد.

 

نکات مثبت شب

 

  • امکان رزرو آنی
  • بیمه رایگان اقامت
  • اعتبار بالا

 

نکات منفی شب

 

  • محدودیت شهرهای تحت پوشش

 

اتاقک

 

سرویس رزرو آنلاین اقامتگاه اتاقک یکی دیگر از سامانه‌های درخواست و رزرو اینترنتی اقامتگاه می‌باشد. این شرکت با فعالیت در بسیاری از شهرهای ایران، در زمینه فعالیت خود معروف می‌باشد. با وارد شدن به سایت اتاقک، برای رزرو اقامتگاه و اجاره سوئیت در کرج، از تخفیف‌های متنوع این سامانه بهره ‌مند شوید.

 

نکات مثبت اتاقک

 

  • سرویس دهی به بیش از ۲۵۰ شهر ایران
  • اعتبار بالا

 

نکات منفی اتاقک

 

  • سرعت پایین

 

جاباما

 

علاوه بر پوشش سراسری هتل‌های ایران، پوشش گسترده هتل‌های جهان جاباما را به یکی از سامانه‌های برتر رزرو و خرید بلیط هتل در ایران تبدیل کرده است. هموطنان عزیز ایرانی می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن و یا وبسیات جاباما، خیالشان در سفرهای داخلی و خارجی بابت محل و جای اقامت راحت و آسوده باشد.

 

نکات مثبت جاباما

 

  • پنل کاربری زیبا و ساده
  • پوشش دهی گسترده داخلی و خارجی
  • اعتبار بالا

 

نکات منفی جاباما

 

  • مشکلات نرم افزاری در نسخه اپلیکیشن تلفن هوشمند.

 

جدول مقایسه کلی وبسایت ها

 

نام شهرهای تحت پوشش جریمه لغو و کنسلیاعتبار سامانه پشتیبانی
لیدوماتریپ عالی مطابق با قوانین سایتعالیعالی
شبمتوسط ندارد خوب خوب
اتاقک عالی مطابق با قوانین تعیین شده از سوی میزبانخوب خوب
جاباما عالی طبق قوانین اقامتگاه ها عالیعالی

 

انتخاب همیشه آسان نیست!

 

lidomatrip

 

با استفاده از وبسایت های فعال در حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه می توانید رزرو خود را بدون مراجعه به دفاتر و آژانس‌های مسافرتی انجام دهید. علاوه بر این در هر زمان و مکان که قرار داشته باشید، امکان لغو و کنسلی با هزینه‌های کم (و حتی رایگان) نیز برای شما وجود دارد. ما با توجه به پیشینه و اعتباری که از این سامانه ها داریم، آنها را به شما معرفی کردیم. آنها معتبرترین سایت هایی هستند که در این زمینه کار می کنند و تیم های پشتیبانی شان به خوبی پاسخگوی مشتریان هستند.

 

انتخاب ما مطلق نیست. ادعا نمی کنیم که سایر سامانه های رزرواسیون آنلاین موجود در کشور به خوبی خدمات مورد نظرتان را ارائه نمی کنند. به هر حال حکم می کند به استنباط شخصی خودتان نیز مراجعه کنید و از هر راهی که به شما اطمینان بیشتری می دهد، آنها را محک بزنید و با یکدیگر مقایسه کنید. پس از مقایسه می توانید با خیالی آسوده تر برای رزرو اقامتگاه و اجاره سوئیت در اصفهان و رزرو هتل و بوم گردی و… اقدام کنید.

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید