سه عامل کلیدی سئو در سال ۲۰۱۹

سئو در سال 2019 

زمان آن رسیده است که کارهایتان را اولویت‌ بندی کنید و تصمیم بگیرید که چه زمانی خرج کردن پول برای سئو بهتر است , منطقی است که در نظر بگیرید استراتژی‌ ها و تاکتیک‌ ها بیش‌ ترین تاثیر را دارند .
به عنوان گام اول , می‌تواند منطقی باشد که آنچه را که گوگل در راهنمای درجه‌ بندی کیفیت جستجو به روزرسانی کرده‌ است مرور کنیم . خوشبختانه این کار یک مقایسه را انجام داد که می‌تواند باعث صرفه‌ جویی در زمان و ساده کردن توانایی شما برای اثبات آینده وب سایت خود شوید .
از آنجا که محتوا برای موفقیت سئو بسیار مهم است , یکی از مهم‌ ترین تغییرات , این است که گوگل به نرخ گذاری انسانی خود دستور می‌دهد که فراتر از شهرت یک وب سایت خاص باشند تا شهرت سازندگان محتویات را بررسی کنند . ( اگر این موضوع شما را به یاد نشانه‌ گذاری ) گوگل می‌اندازد , موافق هستیم .
بنابراین سئو در سال ۲۰۱۹  و آینده , توجه کنید به کسی که اجازه نوشتن پست مهمان برای شما را می‌دهد , و همچنین ایجاد شهرت خالق محتوا با ارائه پست‌های مهمان به مکان‌ های مشهور و مرتبط .
اکنون , در اینجا جزئیاتی درباره سه گرایش مهم seo وجود دارد .

گرایش ۱ : سایت هایی که برای محتوا بیشتر تلاش می کنند برنده هستند

ممکن است از عبارت ” محتوا پادشاه است ” خسته شده باشید . واقعیت این است که گوگل به وضوح به محتوای طولانی و با کیفیت پاداش می‌دهد .
برای کمک به این امر , صفحاتی که شامل خدماتی هست را بررسی کرده و آن‌ ها را در اولویت قرار دهید . سپس , کار کردن از بیشترین صفحه مهم به کم ترین آن‌ها , ببینید که می‌توانید بخش‌های سوالات متداول حاوی اطلاعات را اضافه کنید تا بر روی ارزش صفحه گسترش یابند. چرا سوالات متداول ؟ خوب , آن‌ ها روش بسیار خوبی برای کار در کلمات کلیدی هستند , از جمله آن‌هایی که قصد تجاری دارند, اضافه کردن سوالات به شما کمک می‌کند تا برای جستجوی صوتی بهینه باشید .
راه‌های موثر دیگر برای گسترش صفحات خدمات عبارتند از: چک لیست‌ ها , به خصوص آن‌ هایی که به بازدیدکنندگان سایت کمک می‌کنند تا مشکلات معمول را حل کنند . همچنین اضافه کردن نمونه کارها از بهترین مشتریان , تکه‌ هایی از مطالعات موردی با لینک‌ های مرتبط با مطالعات کامل و بیشتر مفید است . مهم‌ ترین چیزی که باید به یاد داشته باشیم این است که افزایش تعداد کلمه , به خودی خود , یک معجون جادویی نیست . موتورهای جستجو می‌خواهند محتوای کیفی بالایی را در صفحات نتایج خود ارائه دهند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید هستند , بنابراین اطمینان حاصل کنید که محتوا را به شکلی گسترده‌ تر و فراتر از روشی که مخاطبین هدف شما می‌خواهند و باید بدانند , گسترش دهید .
تا جایی که بعد پست‌ های وبلاگ طولانی , تغییر از نوشتن را در نظر بگیرید , مثلا , سه‌ تا چهار قطعه کوتاه‌ تر در هر ماه به یکی در عمق نوشته که پتانسیل بیشتری برای دید گوگل ارائه می‌دهد . این ممکن است برای شما هزینه‌ ای برابر با همان بودجه داشته باشد . یا اگر می‌توانید بودجه خود را افزایش دهید یا می‌توانید شامل پست‌های بلند در کنار آن‌هایی باشید که قبلا مشغول نوشتن پست‌های طولانی چند بخشی هستند.
ممکن است ابتدا کمی ترسناک باشد تا به پست های طولانی تبدیل شود , اما راه‌ های زیادی برای جمع‌ آوری اطلاعات با ارزش وجود دارد . این ها شامل:
با اعضای تیم تان صحبت کنید که با مشتری تماس می‌گیرند تا نگرانی‌ ها و خواسته‌ های خود را دریابند
صحبت مستقیم با سطح مقطعی مشتریان
متخصصان مصاحبه در این زمینه می‌توانند شامل افرادی در شرکت شما باشند, همراه با :
آن‌هایی که در بازایابی حرفه‌ ای هستند
آن‌ هایی که در شبکه‌ های اجتماعی حرفه ای هستند

بررسی کنید که وبلاگ نویسان دیگر درباره موضوع چه چیزی می‌گویند و چه چیزی را بیشتر درگیر می‌کنند ; این می‌تواند شامل چیزی باشد که شما با آن موافق هستید و چه چیزی را انجام می‌دهید .
مطالعات مرتبط را بخوانید و زمینه‌ ای برای آن ها فراهم کنید
استفاده از داده‌ های یافت‌ شده در تجزیه و تحلیل گوگل برای کشف الگوها
انجام بررسی‌ها
استفاده از مشتریان و بازبینی‌ های مشتری
بخش‌هایی در پست های طولانی بلند شما می‌توانند تاریخ و موضوعات مرتبط را در کنار هم قرار دهند . شما می‌توانید نقل‌ قول از متخصصان , همراه با تصاویر مرتبط ( به طور ایده‌ آل اصلی ) و چگونگی ویدئو ها , منابع اضافی برای خوانندگان , اکتشاف و پیش‌ بینی آینده را ارائه کنید .

گرایش ۲: لینک سازی = یک بخش طبیعی از بازاریابی محتوا

در گذشته , شما ممکن بود ابتدا به بیرون نگاه کنید تا ببینید چه کسی ممکن است ارتباط درونی داشته باشد . با این حال , در حال حاضر , مهم است که ابتدا دارایی‌ های محتوایی خود را ایجاد کنیم , مانند آن‌هایی که در بالا توضیح داده شدند , و سپس آن‌ ها را به افرادی که به احتمال زیاد محتوای جالبی دارند , حتی با ارزش و قابل اشتراک گذاری .
با افزایش تعداد زیادی از دارایی‌ های نامشهود و بازار آن‌ ها , شما متوجه خواهید شد که تعداد کمتری از لینک‌ های ورودی شما به صفحه اصلی شما خواهند رفت . در عوض , آن‌ها مستقیما به قطعات خاص مورد علاقه خوانندگان می‌روند .

لینک های طبیعی و با کیفیت همیشه نباید تنها به صفحه اصلی شما اشاره داشته باشند ، شما همچنین باید یک ساختار پیوند داخلی خوب داشته باشید که با لینک های خارجی مناسب و به سایر سایت های مرتبط اشاره دارد.

گرایش ۳ :بررسی های آنلاین باید سازگار , متنوع و با کیفیت باشد

با پیچیده‌ تر شدن گوگل , آن‌ها بدنبال سیگنال‌های دنیای واقعی هستند که نشان می‌دهند مشتریان از شرکت‌ ها قدردانی می‌کنند
ما معتقدیم که گوگل در نتیجه به سایت‌هایی با نظرات بیشتر پاداش می‌دهد . علاوه بر این , ما انتظار داریم که بازبینی‌ های خوب همیشه پاداش داده شوند – و برای اینکه این اتفاق بیافتد , شرکت‌ها باید محصولات خوب , خدمات خوب و افراد خوب داشته باشند .
همین ؟
پاسخ کوتاه : نه . اینها مسیرهای کلیدی سئو هستند , اما نه تنها آن‌ها . سایر گرایش‌ ها عبارتند از:
افزایش اهمیت جنبه‌ های فنی سئو
جستجو به عنوان فاکتورهای رتبه‌ بندی موتور جستجو قوی‌ تر
شرکت‌ ها برای تعیین میزان بودجه لازم برای صرف و سپس اولویت‌ بندی مناسب پول نیاز دارند . آن‌ها همچنین باید بدانند که همان طور که گوگل به پاداش بیشتر استراتژی‌ های جهان واقعی ادامه می‌دهد , برنامه‌ ریزی برای رسیدن به اهداف در یک جدول زمانی بسیار مهم است .
به طور خلاصه , هر چه زودتر شروع کنید , بهتر است.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید