روش های نادرست SEO که بر رتبه بندی تاثیر منفی می گذارد

روش های نادرست SEO

فقط یک وب سایت بهینه شده می تواند در رتبه بندی جستجو بالا رود و برای رسیدن به این هدف، به بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، کلمات کلیدی مناسب و وب سایت های با کیفیت برای ساخت لینک نیاز دارید. چنین فهرست وظایفی به اندازه کافی آسان به نظر می رسد، و مردم فکر می کنند که نمی توانند اشتباه کنند.

 

در غیر این صورت، ما فقط داستان های موفقیت و هیچ مقاله آموزشی در مورد بهترین شیوه های سئو نخواهیم داشت. اگر تعجب می کنید که در فرآیند ایجاد و اجرای استراتژی چه اشتباهاتی می توانید مرتکب شوید، پنج روش نادرست سئو زیر را بخوانید.

 

ما بر روی خودکار سازی نادرست، بک لینک های ضعیف و سایر مشکلاتی که می توان از آنها اجتناب کرد تمرکز خواهیم کرد.

 

محتوای تولید شده به صورت خودکار

 

بسیاری از مردم فکر می کنند که محتوای تولید شده توسط کامپیوتر برای انواع مقاله ها مناسب است. آنها ابزار های نرم افزاری هوش مصنوعی (AI) را برای نوشتن راهنما های طولانی و سایر محتوای بسیار مهم اختصاص می دهند. و در حالی که این ابزار ها می توانند کار را انجام دهند، ممکن است قطعه تمام شده شبیه چیزی نباشد که یک کپی رایتر انسانی تولید می کند. اکثر این ابزار ها فاقد لمس انسانی هستند و باعث می شوند اعتماد مخاطبان خود را از دست بدهید.

 

اجازه ندهید این اتفاق بیفتد در عوض، افراد حرفه ای را استخدام کنید که به خوبی در مورد موضوع تحقیق کنند و مقالات قانع کننده ای ایجاد کنند که خوانندگان شما دوست خواهند داشت و سایر وبلاگ نویسان به اشتراک خواهند گذاشت و بک لینک هایی با کیفیت بالا به مجموعه شما اضافه می کنند. همچنین می توانید محتوای تولید شده توسط کاربر را با تعامل در شبکه های اجتماعی تقویت کنید.

 

پر کردن بیش از حد صفحات با کلمات کلیدی

 

انتخاب کلمات کلیدی مناسب از موارد مهمه خدمات سئو است. شلوغی بیش از حد یک متن با کلمات کلیدی، آن را غیرقابل خواندن می کند و می تواند شهرت شما را از بین ببرد. قرار دادن بیش از حد کلمات کلیدی یکی از بدترین شیوه های سئو است زیرا:

 

موتورهای جستجو هرزنامه سایت شما را در نظر می گیرند و ممکن است آن را جریمه کنند

 

خوانندگان بلافاصله آنجا را ترک خواهند کرد زیرا متن مفید نیست

 

کلمات کلیدی انتخاب شده را در متا دیتا قرار دهید (دوباره زیاده روی نکنید، این در مورد کلمات کلیدی متا نیز صدق می کند)، عنوان، عنوان فرعی، متن، تگ های جایگزین تصویر و نام فایل ها. این مکان‌ ها از نظر استراتژیک مهم هستند که می‌ توانید آنها را برای تاثیرگذاری بر رتبه‌ بندی بهینه کنید.

 

مردم تمایل دارند کلمات کلیدی زیادی را به متا دیتاهایی که از چشم خواننده در داخل کد پنهان است، پرتاب کنند. آنها فکر می کنند این رویکرد خزنده ها را متقاعد می کند تا صفحه را بالاتر ببرند. در واقع، این سئوی نادرست است.

 

یکی از بدترین نمونه‌ ها یک بسته کلید واژه پنهان است که در آن وبلاگ نویسان صدها کلمه کلیدی را ارسال می‌ کنند و رنگ فونت را با پس‌ زمینه یکسان می‌ کنند، که به هر حال بسیاری از خوانندگان متوجه آن خواهند شد.

 

بهینه سازی با کیفیت به این معنی است که شما مناسب ترین عبارات را انتخاب کرده و به صورت استراتژیک از آنها استفاده می کنید. با ساختار و کیفیت مناسب، رتبه بندی کلمات کلیدی سئوی شما در راه است.

 

بک لینک از وب سایت های اسپم

 

موتور های جستجو به طور فزاینده ای با بررسی لینک ها برای ارتباط و کیفیت دقیق تر شده اند. بنابراین، بسیار بهتر است که یک لینک از وب سایت های پیشرو در صنعت خود دریافت کنید تا صدها مورد از آنها را از اسپمر های SEO.

 

بهترین راه برای بهبود رتبه بندی، نوشتن محتوای با کیفیت بالا و پست های مهمان، دریافت بک لینک به روش کلاه سفید و حفظ شهرت خود با ارائه خدمات عالی به مشتریان است.

 

فقط از منابعی که فلسفه و جایگاه شما را به اشتراک می گذارند، بک لینک های قابل اعتماد و مرتبط دریافت کنید. این منابع باید معتبر باشند، رتبه بهتری نسبت به شما داشته باشند (در حالت ایده آل) و مخاطبان فعالی داشته باشند.

 

این سایت ها در نهایت می توانند شرکای شما شوند. بعدا، می توانید با ایجاد اینفوگرافیک مهمان با محتوای آنها، نوشتن راهنما های بزرگ با هم و موارد دیگر، همکاری با آنها را آغاز کنید.

 

کپی کردن مقالات شما یا دیگران

 

اغلب، پس از انتشار یک محتوای عظیم، وبلاگ نویسان تمایل دارند به اشتراک گذاری آن قطعه، درج نقل قول ها و تبدیل این مقاله به نقطه برجسته بازاریابی محتوای خود ادامه دهند. این می تواند برای شما کارساز باشد، اما تنها در صورتی که آن را عاقلانه انجام دهید.

 

در هر مقاله بعدی که می نویسید روی یک قسمت تمرکز نکنید. بر ایجاد محتوای منحصر به فرد، انجام تحقیقات جدید و انتشار داده های جدید تمرکز کنید. شما باید صفحات دیگر را با ایده های جدید و تازه رتبه بندی کنید، به جای اینکه فقط یک مورد را داشته باشید.

 

هر موضوعی می تواند تکامل یابد. اگر ایده ای ندارید، با آژانس های خاصی تماس بگیرید که برای شما یک مدیر محتوا و یک کپی رایتر پیدا می کنند. آنها برای یافتن ایده‌ هایی که توسعه نیافته‌ اند اما کاملا با موضوع شما مطابقت دارند، تحقیق می کنند.

 

با جستجوی مداوم موضوعات جدید، می‌ توانید جریان مقالات با کیفیت بالا را حفظ کنید.

 

اشتباه دیگر کپی کردن محتوای دیگران است.

 

این ساده ترین راه برای جریمه شدن و از دست دادن اعتماد خوانندگان و مشتریان بالقوه است. شما می توانید موضوعاتی را که رقبای خود تحت پوشش قرار داده اند انتخاب کنید و آن را متفاوت یا بهتر انجام دهید. اما هرگز مقالات آنها را بازنویسی نکنید و آنها را به عنوان مقاله خود منتشر کنید.

 

بسیار موثر تر و جالب‌ تر است که مقاله‌ های خود را ایجاد کنید، به دیگران به عنوان منابع الهام‌ بخش مراجعه کنید و در صورت نیاز از آنها نقل قول کنید. ایده ها را ندزدید؛ یک روز ممکن است کسی ایده شما را بدزدد.

 

طعمه برای کلیک از هر نوع

 

روش های کلاه سفید زیادی برای افزایش رتبه وبلاگ وجود دارد و شما می توانید از هر یک از آنها به صورت رایگان برای ایجاد یک استراتژی موثر استفاده کنید.

 

هر شکلی از کلیک کردن، بسیاری از خوانندگان شما را از صفحه دور می کند. خودتان را جای آنها بگذارید: پیدا کردن عنوانی به ظاهر خلاقانه و خواندن یک محتوای متوسط ​​آزار دهنده است.

 

به‌ جای دستکاری برای عناوین، خلاق باشید. به وقت خوانندگان خود احترام بگذارید. آنها را بیاورید بدون قول زیاد در مورد آنچه از محتوای شما به دست می آورند.

 

برای ایجاد شهرت مثبت از این اشتباهات اجتناب کنید

 

اشتباهات زیادی وجود دارد که می توانید مرتکب شوید، مانند خرید بک لینک به صورت عمده، پنهان سازی (نمایش یک نسخه از سایت به خزنده ها و نسخه ای دیگر به بازدید کنندگان)، کلمات کلیدی نامرئی و بسیاری موارد دیگر.

 

هر چیزی که از خط سئو کلاه سیاه عبور کند برای رتبه بندی شما مضر است. شما فقط زمان را به دنبال راه هایی برای فریب موتور های جستجو برای یک برد “سریع” تلف خواهید کرد – زمانی که باید صرف ایجاد یک برنامه محتوایی از مقالات مرتبط، نوشتن قطعات عالی و تبلیغ وبلاگ شود.

 

بنابراین سئوی خوب را تمرین کنید، کلمات کلیدی را به درستی جستجو کنید، آنها را در جایی که نیاز دارید بدون ازدحام درج کنید و محتوای با کیفیت بنویسید.

 

 

 

منبع: seoblog

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید