نحوه انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ

انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ

برای کسب و کار ها، حضور آنلاین قوی برای موفقیت بسیار مهم است. به عنوان یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، ما می دانیم که چقدر برای مشتریانمان این مسئله مهم است.

 

هر کسب و کاری زمان یا تخصص لازم برای اجرای یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع را ندارد. اینجاست که آژانس‌ های بازاریابی دیجیتال وارد می‌ شوند – ما طیف وسیعی از خدمات را برای کمک به کسب‌ وکار ها برای ایجاد نام تجاری، افزایش دید آنلاین و افزایش فروش ارائه می‌ کنیم. ما این کار را به شیوه ای صریح، کنجکاو، متمرکز بر تجاری و مراقبت انجام می دهیم.

 

اما با وجود آژانس های بسیار زیاد، چگونه می توانید یک مورد مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید ؟ در این مقاله، ما برخی از عوامل کلیدی را که باید در هنگام انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در نظر بگیرید، بررسی خواهیم کرد.

 

اهداف و بودجه خود را مشخص کنید

 

این گاهی اوقات بسیار سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید، اما قبل از اینکه به دنبال یک آژانس بازاریابی دیجیتال باشید، ابتدا باید اهداف و بودجه خود را تعیین کنید.

 

آیا می دانید با تلاش های بازاریابی دیجیتال خود به چه چیزی امیدوار هستید ؟ چقدر دوست داری خرج کنی ؟ داشتن درک روشنی از اهداف و بودجه به شما کمک می کند آژانسی را پیدا کنید که بتواند نتایج مورد نیاز خود را در چارچوب محدودیت های بودجه شما ارائه دهد.

 

کاری که یک آژانس قادر به انجام آن خواهد بود این است که در تعیین و تصمیم گیری بودجه به شما کمک کند. اگر بتوانید طرح کلی بودجه را به یک آژانس ارائه دهید، تخصص آنها باید به شما بگوید که از بودجه خود چه انتظاری دارید. این می تواند به گفتگو های بسیار صریح منجر شود، برای مثال اگر بودجه جستجوی پرداخت شده شما برای پوشش هزینه های مدیریت آژانس و هزینه های رسانه ای کافی نباشد، یک آژانس باید این موضوع را از قبل به شما بگوید.

 

در مورد تخصص آژانس تحقیق کنید

 

هنگامی که اهداف و بودجه خود را مشخص کردید، باید آژانس های بازاریابی دیجیتال بالقوه را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها تخصص لازم را برای کمک به شما در دستیابی به این اهداف دارند یا خیر. به دنبال آژانس‌ هایی باشید که در زمینه‌ هایی که به بیشترین کمک نیاز دارید، تخصص دارند، خواه بهینه‌ سازی موتور جستجو (SEO)، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یا بازاریابی محتوا باشد یا کمک به طراحی وب یا توسعه وب نیاز دارید.

 

اعتبار آژانس را بررسی کنید

 

یکی دیگر از فاکتور های مهمی که در انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ باید در نظر گرفت، سابقه آنهاست. هر آژانسی که ارزش آن را داشته باشد باید بتواند طیف وسیعی از مطالعات موردی یا توصیفات مشتری را ارائه یا نشان دهد. همیشه به دنبال شواهدی باشید که نشان دهد یک آژانس به کسب و کار های مشابه شما کمک کرده است تا به اهداف بازاریابی خود دست یابند.

 

شما همچنین بسیاری از راه های دیگر را در خارج از خود آژانس دارید، مانند بررسی های آنلاین یا درخواست توصیه از شبکه خود، پلتفرم هایی مانند LinkedIn می توانند برای این کار عالی باشند.

 

ارتباطات آژانس و خدمات مشتری را ارزیابی کنید

 

ارتباط موثر هنگام کار با آژانس بازاریابی دیجیتال ضروری است. آژانس‌ ها باید در ارائه ارتباطات و بازخورد فعال باشند و در عین حال شفاف و مایل باشند که مرتبا با شما در ارتباط باشند تا شما را در جریان پیشرفت پروژه قرار دهند. اینجاست که نقش مدیر حساب می تواند واقعا برای مشتریان ارزش نشان دهد. داشتن یک مدیر حساب اختصاصی برای اطمینان از اجرای روان پروژه ها مزایای زیادی دارد.

 

فرهنگ و ارزش های آژانس را در نظر بگیرید

 

در نهایت، مهم است که فرهنگ و ارزش های آژانس را در نظر بگیرید. آژانسی را انتخاب کنید که ارزش های کسب و کار شما را به اشتراک بگذارد و دارای فرهنگی باشد که با فرهنگ شما همسو باشد. این می تواند اطمینان حاصل کند که می توانید به طور موثر با آژانس کار کنید و آنها برند شما را به گونه ای که با ارزش های شما سازگار است نشان دهند.

 

نتیجه گیری

 

انتخاب آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب یک تصمیم حیاتی برای هر کسب و کاری است. با تعیین اهداف و بودجه خود، تحقیق در مورد تخصص آژانس، بررسی سوابق آنها، ارزیابی ارتباطات و خدمات مشتریان و در نظر گرفتن فرهنگ و ارزش های آنها، می توانید آژانسی را پیدا کنید که به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی و ایجاد یک حضور آنلاین قوی کمک کند.

 

 

 

منبع: adido

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید