۶ روش که شبکه های اجتماعی می توانند نتایج سئو را بهبود بخشند

شبکه های اجتماعی

طبق گفته گوگل ، رسانه های اجتماعی کمک مستقیمی به رتبه بندی سئو شما نمی کنند. در دنیای جستجوگرها سر و صدا در مورد تاثیر سیگنال های اجتماعی در بهبود رتبه بندی جستجو در وب سایت وجود داشته است. رسانه های اجتماعی برای افزایش دید و اشتراک گسترده مطالب بسیار حیاتی هستند.

پسندیدن ، نظرات و اشتراکات شبکه های اجتماعی ، محتوای کسب و کار را قادر می سازد تا دامنه وسیع تری داشته باشد ، شهرت نام تجاری را افزایش دهد و بازدید و دید را بهبود بخشد. مقدار درک شده محتوای شما اغلب توسط سیگنال های اجتماعی تولید شده توسط جذب ترافیک به دامنه شما تعیین می شود.

 

شبکه های اجتماعی چگونه می توانند نتایج سئو شما را بهبود بخشند؟

 

رسانه های اجتماعی می توانند به افراد بیشتر کمک کنند تا محتوای شما را بیابند و همچنین بدون نیاز به تلاش خاصی از طرف شما ، برند شما را در معرض دید جهانیان قرار دهند.

هرچه افراد بیشتر وقت خود را برای محتوای شما بگذرانند ، اهمیت صفحه شما از نظر Google بیشتر خواهد بود ، که به طور خودکار منجر به بهبود رتبه بندی SEO می شود. کلید افزایش و رشد نام تجاری شما در شبکه های اجتماعی نهفته است. در اینجا شش تاکتیک رسانه های اجتماعی آورده شده است که به شما کمک می کند رتبه بندی SEO خود را بهبود ببخشید.

 

۱- محتوای با کیفیت تولید کنید

 

تولید محتوای درجه یک باید هدف اصلی هر برند در اینترنت باشد. این محتوا منجر به نتایج مثبتی در سایت شما می شود ، در حالی که از طرف دیگر محتوای بی کیفیت می تواند مانع از جذب مخاطب شود. از طریق محتوای عالی ، خزنده های موتور جستجو را قادر می سازید تا سایت شما را کشف کرده و آن را بر اساس اصطلاحات مناسب جستجو کنند.

درک نیازهای مخاطب هدف به شما کمک می کند محتوای تاثیر گذار برای آنها ایجاد کنید. به جای اینکه فقط به ایده آموزش مشتری در مورد خدمات یا محصول خود بپردازید ، باید مشکلات و خواسته های مشتری را در ذهن داشته باشید و راه حلی برای این مشکل ارائه دهید. برای اینکه به موتور جستجو نشان دهید که یک برند فعال هستید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در یک برنامه منظم محتوای مربوط به مشتریان خود را ایجاد کنید.

 

۲- مطالب خود را به اشتراک بگذارید

 

در درجه اول ، از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی استفاده می شود. همچنین نقش مهمی در شناخته شدن تجارت شما توسط مخاطبان هدف شما دارد. پروفایل شبکه های اجتماعی شما مکان ایده آل برای به اشتراک گذاشتن هدف برند شما است و همچنین به افزایش آگاهی از برند کمک می کند. هرچه مصرف کننده بیشتری کسب کنید ، رشد شما بزرگتر است که در نهایت منجر به تولید بیشتر می شود.

برای داشتن برتری در محتوا باید جذابیت بیشتری را برای کاربران ایجاد کنید. برخی از تاکتیک هایی که می توانند به شما در تولید محتوای قابل اشتراک کمک کنند عبارتند از:

ایجاد یک تیتر جذاب و چشم نواز

اطمینان از اینکه کاربران محتوا را قابل استفاده می دانند

همراهی پست های خود با تصاویر جذاب

ایجاد محتوای قابل اشتراک به بهبود کیفیت و کمیت بک لینک به وب سایت شما منجر می شود که در نهایت باعث افزایش رتبه سئو می شود. این یک روند طولانی مدت است و تمرینات زیادی را می طلبد ، اما ارزش صبر کردن برای نتیجه را دارد.

 

۳- پروفایل خود را بهینه کنید

 

وقتی مصرف کننده بخواهد خدمات یا کالایی را بدست آورد ، تحقیقات زیادی در تعیین اصالت و قابلیت اطمینان یک برند انجام می شود. با توجه به این نکته ، همیشه احتمال بالقوه ای وجود دارد که شما را آنلاین جستجو کند یا پروفایل های شبکه های اجتماعی شما را قبل از تعامل با شما بررسی کند.

پروفایل رسانه های اجتماعی یک برند که کاملا بهینه نشده اند می توانند منجر به از دست دادن مشتری شما شوند. حفظ شهرت ثابت در همه کانال ها و ذکر آنها در صفحه شما این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا مارک تجاری شما را شناسایی کنند و همچنین ، Google این را دوست دارد.

 

۴- مخاطبان خود را درگیر کنید

 

رسانه های اجتماعی با کمک به شما در ایجاد ارتباط مستقیم با مخاطبان ، تعامل با مخاطبان را بسیار کنترل پذیرتر کرده اند. تلاشی که یک برند با تعامل مشتری انجام می دهد در نهایت باعث تقویت پیوند بین مشتری و نام تجاری می شود.

درک بهتری از مشکلات مخاطب خود برای بازاریابی سریعتر و موثر محصول یا خدمات خود ایجاد کنید. در زیر برخی از روش هایی که می توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید وجود دارد:

چواب دادن به کامنت ها

ایجاد نظر سنجی

اجرای یک مسابقه

سوال پرسیدن

درخواست بازخورد

 

۵- تصاویر خود را بهینه کنید

 

مغز انسان می تواند در کمتر از ۱۳ میلی ثانیه یک تصویر را شناسایی و پردازش کند. آیا سریع نیست؟ مردم تمایل به داشتن حافظه عکاسی بسیار قویتر دارند و یک مارک تجاری باید از این توانایی انسانی استفاده کرده و بر جنبه بصری بازاریابی و مارک تجاری تاکید کند.

تصاویر جزء حیاتی هر استراتژی بازاریابی هستند. تصاویر باید کاملا بهینه شوند تا مطابق با تلاشهای جستجوگرها باشد. بهینه سازی تصاویر را می توان به روش های زیر انجام داد:

پست کردن تصاویر ریسپانسیو

به حداقل رساندن اندازه تصویر برای بارگیری سریعتر

استفاده از کپشن های جالب

اطمینان از اینکه کیفیت تصاویر خوب باشد

 

۶- نتایج را تجزیه و تحلیل کنید

 

تجزیه و تحلیل نتایج خود بر اساس تلاشی که برند شما برای بازاریابی و نام تجاری انجام می دهد یک گام حیاتی در این روند است که به شما کمک می کند اشتباهات را برطرف کنید یا استراتژی خود را بهبود ببخشید. یک برند تجاری باید از نظرات مشتریان برای بینش بیشتر استقبال کند.

درست است که رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر رتبه بندی تاثیر نمی گذارند ، اما برخی عوامل مرتبط با آن بر سئو تاثیر می گذارند. ایجاد یک طرح جامع سئو منجر به بهبود موقعیت های سئو می شود و پروفایل های بهینه شده شبکه های اجتماعی در این امر نقش دارند. به طور کلی ، روش های بی شماری برای استفاده از رسانه های اجتماعی وجود دارد ، و در اینجا ، لیستی از آنها را برای شما معرفی کردیم.

 

 

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید