چگونه از شبکه های اجتماعی به عنوان مزیت رقابتی استفاده کنیم

شبکه های اجتماعی

چگونه از شبکه های اجتماعی به عنوان مزیت رقابتی استفاده کنیم
هنگامی که بحث بر سر ارتقای رتبه جستجوی شما صورت می‌گیرد ، این یک واقعیت بسیار شناخته شده‌ است که محتوا پادشاه است. گوگل به دنبال فراهم آوردن کیفیت در هنگام پاسخ سوالات جستجو است . اما اگر محتوا پادشاه است ، چطور می‌توانید آن را طوری تقسیم کنید که شما متوجه‌ اش شوید و پیدا کنید

چشم‌انداز توزیع محتوا و روابط مشتری با رشد اخیر سکوهای رسانه اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، و دیگران تغییر کرده‌ است

در دنیای امروز، گفتگوی دو طرفه بلافاصله اتفاق می‌افتد اکنون بازاریابی و تعامل مشتری به راحتی به کار گرفته می‌شود و از طریق نظرات ، retweets، هشتگ، و دیگر اقدامات رسانه‌ های اجتماعی پیگیری می‌شود.

اما چگونه همه تعامل و عملکرد رسانه‌های اجتماعی بر

رتبه‌ بندی جستجو تاثیر می‌گذارد

در زیر سه روش برای حفظ حضور رسانه‌های اجتماعی

وجود دارد که می‌تواند بخشی از سئو باشد

با به اشتراک گذاری وب سایت خود را به راحتی پیدا کنید
زمانی که گوگل به الگوریتم جستجوی خود تغییراتی داد، هدف یافتن راه‌ هایی برای تفسیر سیگنال‌های اجتماعی جهت یافتن محتوای کیفی در هنگام ارائه نتایج برای جستجو است. گوگل و دیگر موتورهای جستجو با استفاده از سکو های رسانه اجتماعی، قادر به تنظیم سریع محتوا از طریق محتویات پست شده به منظور شاخص کردن آنها هستند تا بتوان آن را در جست و جو ثبت کرد.

برای این که این فرآیند ساده‌ تر و سریع‌ تر شود ، موتورهای جستجو به این شکل هستند که چند بار یک قطعه از محتوایی که خاص است را ارسال می‌کنند و چه تعداد از مردم آن را به اشتراک گذاشته‌ اند.

اعتبار اجتماعی معیاری برای کیفیت سایت
هدف اصلی موتورهای جستجو یافتن بهترین پاسخ‌ های مناسب برای پرس و جو است . داشتن یک صفحه اجتماعی خوب در واقع شهرت و اعتبار اجتماعی شما را در چشمان موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش می‌دهد. کسب شهرت از طریق تعامل معتبر با مخاطبین و اشتراک مطالب مرتبط که بر پایه مشتری شما رونق می‌گیرد نه تنها به گسترش برند و هویت شما کمک می‌کند، بلکه به شما کمک می‌کند تا صدایتان را به عنوان یک مرجع در حوزه خود تبدیل کنید. هنگامی که موتورهای جستجو شما را به عنوان فردی با نفوذ و قابل‌اعتماد در رسانه‌ های اجتماعی می‌بینند، می‌توانید در واقع شاهد ترقی در رتبه‌ بندی محتوا باشید.

گفتگوهای شبکه های اجتماعی میتواند محتوا تولید کند
در حالی که وبلاگ نویسی و ارسال مطالب آموزشی یکی از بهترین روش‌ ها برای تولید محتوای مفید در سایت خود هستند، به این فکر کنید که چه چیزی نیاز دارید که در مورد آن بنویسید و سعی کنید یک سوزن را در انبار کاه پیدا کنید. با استفاده از رسانه‌ های اجتماعی که به عنوان پلتفرم اینترنت برای گفتگو عمل می‌کند، درک آنچه که مخاطبین شما در مورد آن صحبت می‌کنند و اینکه آن‌ها سوالاتی در مورد آن دارند ، آسان‌تر است. ” گوش دادن به صحبت‌ های بین حضار می‌تواند راه خوبی برای تصمیم‌ گیری درباره اینکه چه موضوعاتی برای آنها مفید خواهد بود.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید