۶ سوالی که باید قبل از استخدام یک شرکت خدمات سئو بپرسید

استخدام یک شرکت خدمات سئو

حتی با وجود اینکه ۷۵ درصد از کسب و کارها در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) سرمایه گذاری می کنند، بسیاری این سوال را مطرح می کنند که آیا باید یک شرکت سئو را استخدام کنند. در حالی که یک آژانس سئو می تواند مزایای مختلفی را ارائه دهد، برای تیم شما ضروری است که تعیین کنند آیا استخدام یک شرکت خدمات سئو سایت بهترین حرکت برای تجارت شما است یا خیر. به همین دلیل است که قبل از سرمایه گذاری و استخدام  شرکت خدمات سئو، می خواهید این شش سوال را بپرسید.

 

به خواندن ادامه دهید تا در مورد برخی از سوالات متداول برای استخدام آژانس سئو بیاموزید !

 

۱ .  آیا از سایر استراتژی های دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید ؟

 

یک رویکرد کامل به بازاریابی دیجیتال می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا موفقیت آنلاین خود را به حداکثر برساند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ ها نه تنها در سئو سرمایه‌ گذاری می‌ کنند، بلکه خدماتی مانند بهینه‌ سازی جستجوی صوتی، بازاریابی ویدئویی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیز ارائه می‌ دهند. تصمیم شرکت شما برای سرمایه گذاری در یک استراتژی جامع بازاریابی وب می تواند تاثیر زیادی بر استخدام یک شرکت خدمات سئو داشته باشد تا نه تنها استراتژی سئوی خود را مدیریت کند، بلکه آن را با سایر تاکتیک های بازاریابی اینترنتی شما نیز هماهنگ کند.

 

۲ . آیا می خواهید از سئو به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای درآمد زایی استفاده کنید ؟

 

سئو یک استراتژی بازاریابی دیجیتال اثبات شده برای ایجاد درآمد بلند مدت است. همانطور که تیم شما در مورد امکان استخدام یک شرکت SEO تحقیق می کند، باید در مورد استراتژی کسب و کار خود فکر کنید. اگر شرکت شما سئو را یک سرمایه گذاری طولانی مدت و مداوم می داند، در این صورت همکاری با یکی از بهترین شرکت های سئو می تواند به تیم شما کمک کند تا بازده سرمایه (ROI) سئوی شما را به حداکثر برسانند.

 

۳ . آیا می توانید سئو را خودتان انجام دهید ؟

 

مانند هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ دیگری، سئو به منابعی برای مدیریت داخلی نیاز دارد. چند مثال عبارتند از:

 

استعداد

 

تکنولوژی

 

زمان

 

برای بسیاری از مشاغل، استعداد و زمان بزرگترین چالش را فراهم می کند. شما یک تیم بازاریابی عظیم ندارید و آنها برنامه باز ندارند. در حالی که آنها می توانند یک استراتژی سئو را مورد بحث و برنامه ریزی قرار دهند، پیاده سازی و مدیریت آن استراتژی به طور مداوم یک چالش است. حتی شرکت‌ هایی که منابع زیادی برای بازاریابی آنلاین دارند، می‌ توانند هنگام مدیریت استراتژی خود، چالش‌ هایی را کشف کنند. یک صنعت رقابتی، فقدان اعضای تیم متخصص و موارد دیگر می تواند نظارت بر استراتژی سئوی داخلی شما را به یک دردسر تبدیل کند.

 

۴ . آیا شرکت های سئو در صنعت شما کار می کنند ؟

 

یک بازار آنلاین رقابتی و همچنین اشباع شده می تواند موفقیت در سئو را برای شرکت شما دشوار کند. حتی اگر کمترین رقابت آفلاین داشته باشید، ممکن است در مورد نتایج جستجو در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو، تعداد زیادی از رقبا را پیدا کنید. وقتی این اتفاق می افتد، کسب و کار شما باید در مورد نحوه رقابت تصمیم بگیرد.

 

شما می توانید به چالش نزدیک شوید یا یک شرکت سئو که در صنعت شما متخصص است استخدام کنید. یک آژانس SEO می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا آن را سریعتر حل کند، که می تواند منجر به بازگشت سرمایه سریعتر شود.

 

۵ . آیا بودجه کافی برای استخدام یک شرکت خدمات سئو دارید ؟

 

قبل از اینکه کسب و کار شما بتواند یک شرکت سئو را استخدام کند، باید به بودجه خود توجه کنید. در حالی که بودجه شما ممکن است قیمت خدمات سئوی کم‌ هزینه را پوشش دهد، اما به ندرت نتایجی را که می‌ خواهید، مانند افزایش فروش ارائه می‌ کنند. به همین دلیل است که می خواهید بودجه خود را با قیمت خدمات سئو مقرون به صرفه مقایسه کنید. این مقایسه می تواند به تیم شما کمک کند تا ببیند آیا امکان استخدام شرکت خدمات سئو وجود دارد یا خیر. اگر اینطور نیست، هنوز گزینه هایی برای راه اندازی و ایجاد یک استراتژی سئو موفق دارید.

 

۶ . آیا استراتژی سئوی فعلی شما برای کسب رتبه به نتیجه می رسد ؟

 

صنعت شما مهم نیست، شما می خواهید سئو نتایج را ارائه دهد. شرکت‌ ها می‌ خواهند بیش از رتبه اول در نتایج جستجو کار کنند. آن‌ ها می‌ خواهند این رتبه‌ بندی منجر به درخواست‌ های فروش محصول، تماس‌ های تلفنی و موارد دیگر شود. اگر استراتژی سئوی شما این کار را انجام نمی دهد، پس مشکل دارید. به همین دلیل است که بسیاری از کسب‌ و کار ها یک شرکت سئو با تجربه  را استخدام می‌ کنند، زیرا آن ها می‌ دانند که تمرکز شما فراتر از رتبه‌ بندی شماره یک است، اما به نتیجه نهایی شما نیز می‌ رسد. حتی استراتژی هایی با عملکرد متوسط ​​می توانند از تخصص یک آژانس یا مشاور بهره مند شوند. این دیدگاه شخص ثالث می تواند به شرکت شما کمک کند تا فرصت های جدیدی را کشف کند، که می تواند عملکرد استراتژی شما را به حداکثر برساند.

 

 

 

منبع: webfx

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید