نکاتی درباره محتوای همیشه سبز

محتوای همیشه سبز

محتوای اورگرین یا همیشه سبز چیست؟

محتوای اورگرین محتوایی است که برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده است. این محتوا با موضوع مرتبط پیوند داشته و به دلیل به روز رسانی های دائمی همواره برای کاربران مفید و ارزشمند است. این نوع محتوا در طولانی مدت برای کاربران جذابیت خواهد داشت.

ممکن است تصور کنید تمام بلاگ پست هایی که نوشته می شود به صورت دائم باقی می مانند ، ولی اینطور نیست. محتوای اورگرین متفاوت است. این محتوا از گذشته تا امروز به روزرسانی هایی که روی آن انجام می شود و کامل بودن متن آن دائم مورد بازدید قرار می گیرند. میزان سرچ این مقاله و شاخص های آن در طول زمان بهبود پیدا می کنند. در ادامه نمونه هایی از محتواهای همیشه سبز را که در وب مورد استفاده قرار می گیرند را نشان می دهیم.

انواع مختلف محتواهای همیشه سبز:

 

انواع مختلف محتواهای همیشه سبز

۱ . لیست پست ها و پست هایی که چگونگی انجام یک کار را نشان می دهند جزو اولین دسته های پست های اورگرین هستند در حقیقت این محتوا از پادکست ها نیز اقبال بیشتری دارند و چند برابر محتوایی مانند پادکست اورگرین باقی خواهند ماند.

۲ . اپیزودهایی که در قالب پادکست ارائه می شوند به طور معمول کمتر از لیست پست ها و صفحات How to در طول زمان به اشتراک گذاری می شوند.

۳ . برخی از پلتفرم ها هستند که نشانه خوبی از بازدید سایت در وب بدست می دهند. برای مثال محتوا هایی که در شبکه اجتماعی Reddit زیاد به اشتراک گذاشته شده اند شانس بالایی برای اورگرین شدن در صفحات وب دارند.

۴ . محتوا و توئیتی که در توئیر اشتراک گذاری بالایی دریافت کرده است معمولا در فضای وب اقبال چندانی از آن نخواهد شد و نمی توانیم آن را به عنوان یک محتوای اورگرین بدانیم.

۵ . پست هایی که اعداد ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ را در تایتل خود دارند و درباره لیست های بهترین ها، راهنما، تحقیقات بر اساس داده ها و گزارش های صنعت احتمال بسیار بالایی دارند تا به عنوان یک محتوای اورگرین مطرح شوند. مقالاتی که اورگرین هستند معمولا میزان اشتراک گذاری بالایی در فضای وب دارند.

۶ . بر اساس وب سایت های بررسی شده مواردی مانند Social Media Examiner، HBR و مایندفول ویژگی هایی دارند که بیشترین میزان مقاله های اورگرین را می توان در آنها تولید کرد.

۷ . موضوعاتی که بیشتر در موارد محتوای اورگرین در مورد آنها نوشته می شوند عبارتند از: دیجیتال مارکتینگ، سلامت و تکنولوژی.

۸ . موضوعاتی که کمترین میزان محتوای اورگرین را دارند سئو، بیزنس و فشن هستند.

در کل، این نوع محتوا می تواند ترافیک زایادی را به سمت سایت ما هدایت کند؛ اما باید این موضوع مهم را در نظر بگیریم که زیرساخت میزبانی ما تحمل هندل کردن ترافیک بالا را دارد یا نه؛ برای مثال اگر در ابتدا و شروع فعالیت وب سایت یا وبلاگمان از هاست اشتراکی استفاده کنیم، ممکن است مشکلی برایمان پیش نیاید؛ اما در ادامه فعالیت که سایت رشد کرده و ترافیک بالایی کسب کردیم، دیگر این نوع سرویسها زیرساخت قدرتمندی برای مدیریت پیک های ترافیکی بحساب نمی آیند. در این شرایط توصیه صاحبان نظر، خرید vps و یا سرور اختصاصی خارجی یا ایرانی است.

برای تهیه بهترین سرویس های میزبانی نیز به شما صباهاست را پیشنهاد می کنیم.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید