بهینه سازی محتوا قبل از انتشار

بهینه سازی محتوا

حتی موثرترین محتوا با تمام عناصر درست ، در صورتی که موتورهای جستجو آن را پیدا نکنند ، فایده چندانی ندارد . قبل از اینکه دکمه انتشار را فشار دهید ، چندین مرحله وجود دارد که شما می‌توانید انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به درستی بهینه شده‌ است .
اگر آماده اید زمان و توجه خود را صرف بهینه‌ سازی کنید ، نکات زیر به شما نشان خواهند داد که چگونه این کار را به طور موثر انجام دهید .

ایجاد محتوا با بهینه‌سازی در ذهن

به منظور بهینه‌ سازی محتوا باید برخی از پیوندهای مهم و مرتبط ، و همچنین برخی کلمات کلیدی را نیز اضافه کنید تا توجه موتورهای جستجو را جلب کنید .
برخی نویسندگان اشتباه در ایجاد محتوا را مرتکب می‌شوند و سپس پیوندها و کلمات کلیدی را که در آن‌ها فکر می‌کنند مناسب است قرار می‌دهند . این یک اشتباه بزرگ است !
چرا ؟
خوب ، اگر پس از ترکیب‌ بندی همه چیز ، عوامل بهینه‌سازی موتور جستجو را اضافه کنید ، خوانندگان نمی‌توانند به طور تصادفی کلمات و لینک‌ هایی که به طور طبیعی متناسب با جریان محتوا نیستند را نادیده بگیرند .
نویسندگان عادت دارند مقالات را با کلمات بی‌ معنی به کار ببرند تا آن‌ها بتوانند کلمات کلیدی و لینک‌ هایی برای بهینه‌ سازی مقاله اضافه کنند . سپس در سال ۲۰۱۱ همه چیز به این دلیل تغییر کرد که شرکت گوگل پنالتی پاندا را برای اطمینان از اینکه مقالات کیفیت پایین و پر از کلمات کلیدی جریمه خواهند شد درست کرد.
اگر می‌خواهید محتوای کیفیت بالا را با لینک‌هایی که به طور طبیعی ایجاد شده اند ، بنویسید ، باید بدانید که کدام مولفه‌های بهینه‌ سازی را باید قبل از شروع با فرآیند نوشتن اضافه کنید .
اول ، باید موضوع تان و مخاطب هدف تان را بدانید . این کار به شما کمک می‌کند تا برای مولفه‌ های بهینه‌ سازی مربوطه جستجو کنید .
کلمات کلیدی مناسب و لینک‌های با ارزش را پیدا کنید و آن‌ها را ذخیره کنید . در طول راه شروع فکری کنید که چگونه می‌توانید محتوای خود را شکل دهید و کدام عنوان را می‌توانید با اضافه کردن کلمات کلیدی ایجاد کنید .
در طی کل فرآیند تحقیق و نوشتن ، شما لینک و کلمات کلیدی خود را آماده خواهید کرد که به شما الهام خواهد بخشید که محتوای مناسب را بنویسید .
با داشتن مولفه‌ های بهینه‌ سازی در ذهن به هنگام نوشتن ، راهی پیدا خواهید کرد که آن‌ها را بدون نیاز به صدا کردن، اضافه کنید .

استفاده از فرمت خواننده پسند

شما باید محتوای خود را به فرمتی بنویسید که به اندازه کافی برای خواندن مقاله کافی باشد و امیدوارانه روی برخی از لینک‌ها کلیک کند .
چندین عنصر وجود دارند که هر محتوا باید داشته باشد اگر می‌خواهید آن را به روش درست بهینه‌ سازی کنید و توجه خواننده را جلب کنید .
برای فرمت خواننده پسند ، بر موارد زیر تمرکز کنید :
یک تیتر با کلید واژه اصلی
زیر عنوان که شامل کلمات کلیدی اصلی یا مرتبط می‌ باشند .
استفاده از تگ های H۱ ، H۲ ، H۳  برای عنوان‌ها و زیر عنوان ها
کلید واژه اصلی در بند اول ( توصیه می‌شود)
تصاویر با ویژگی ALT ( با کلمات کلیدی یا مرتبط )
قرار دادن کلمات کلیدی به طور طبیعی و به طور مساوی در متن

توجه به طول محتوا و خوانایی

بر روی طول مقاله تمرکز کنید چون باید به اندازه کافی بنویسید تا محتوای پر از عناصر بهینه‌ سازی به نظر برسد ، اما نه خیلی زیاد که توجه خواننده را از دست بدهید .
طول پیشنهادی حداقل ۱۰۰۰ کلمه است.
این می‌تواند بسیار مفید باشد اگر شما می‌توانید از کسی بخواهید که مقاله تان را قبل از انتشار بخواند . داشتن جفت چشم دوم نگاه کردن به چیزی که از یک دیدگاه متفاوت به آن نگاه می‌کنید می‌تواند به شما اطمینان دهد که آنچه را که می‌خواهید به مخاطبین خود خواهید داد .
فردی که محتوای شما را خوانده می‌تواند به شما بگوید که آیا یک جریان طبیعی وجود دارد یا یک کلید واژه‌ها یا لینک‌ های ورودی . این راهی مفید برای فهمیدن این مساله است که آیا شما برای ایجاد محتوای سئو با کیفیت بالا موفق شده‌اید .

اگر می‌خواهید خوانایی محتوای خود را بهبود بخشید , می‌توانید از برخی ابزارهای نوشتاری آنلاین استفاده کنید .

اضافه کردن عناصر شبکه های اجتماعی

وب سایت‌های ارتباط جمعی ابزار مناسبی برای افزایش آگاهی درباره برند و آنچه که نماینده آن هستید است .
این یک عنصر بسیار مهم در هنگام بهینه‌سازی محتوا است .
اگر می‌خواهید محتوای خود را کاملا بهینه کنید باید بدانید که خوانندگان زمان ارزشمند خود را صرف به اشتراک گذاشتن مطالب خود با دوستان و خانواده خود نمی‌کنند .
با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی رایج‌ ترین مکان برای به اشتراک گذاری یافته‌های جالب هستند , محتوای شما نیاز به ویژگی‌های اشتراک گذاری اجتماعی مناسب دارد . این به این معنی است که باید دکمه‌ها اشتراک در مقاله بگذارید و آن‌ها را به صورت استراتژیک روی یک مکان مشخص قرار دهید که خواننده را از بالا یا پایین صفحه منحرف نکند . همچنین می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که به دنبال خوانندگانتان در سمت چپ یا راست باشند .
اضافه کردن دکمه‌های اشتراک گذاری اجتماعی برای سئو بسیار خوب است زیرا به ایجاد ترافیک بیشتر کمک می‌کند .

بخش نظرات

نظرات یک راه عالی برای ارتباط با خوانندگان شما هستند , یک رابطه خاص ایجاد کنید , و شاید به آن‌ها دیدی بیشتر درباره موضوعی بدهید که درباره آن می‌نویسید . اما چه چیزی باعث تعجب شما می‌شود این است که بخش اظهار نظر می‌تواند به عنوان یک ابزار بهینه‌ سازی عمل کند.
چطور ؟
نظرات محتوای شما را تازه و به روز نگه می‌ دارد و از آنجا که بخشی از محتوایی هستند که برای موتورهای جستجو اهمیت دارند , به خصوص اگر شامل کلمات کلیدی و لینک‌ های با کیفیت بالا باشند .
خوانندگان شما می‌توانند درباره یک بخش محتوایی متفاوت از شما بپرسند که اشتراک گذاری و بک لینک را جذب خواهد کرد . هم چنین وقتی به سوالات پاسخ دهید می‌توانید برخی لینک‌ های مرتبط نیز به آن‌ ها اضافه کنید .
به علاوه , شما به گوگل علامت خواهید داد که به ارائه ارزش برای خوانندگان خود که همیشه یک مزیت است , توجه میکنید .
با این حال , شما باید توجه بیشتری به نظرات نامربوط , اسپم و لینک‌ های با کیفیت پایین داشته باشید چون آن‌ها می‌توانند به فرآیند بهینه‌ سازی آسیب برسانند . برای حذف این نظرات تردید نکنید .

جمع بندی

مراحل معمول بهینه‌سازی مانند اضافه کردن لینک‌ها و استفاده از کلمات کلیدی مناسب بارها مورد بحث قرار گرفته‌اند , اما این مراحل به شما کمک می‌کند تا محتوای با کیفیت بیشتری با مقدار درست بهینه‌ سازی کنید .
اختصاص دادن زمان به بهینه‌سازی محتوا قطعا رتبه شما را افزایش خواهد داد و چند کلیک ارزشمند به شما خواهد داد . به همین دلیل مهم است که این دستور العمل‌ها را دنبال کنید و آن‌ها را با نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید تطبیق دهید .

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید