هتل ‌های دبی با دسترسی مناسب به جاذبه ‌های گردشگری

هتل ‌های دبی

یک نکته مهم هنگام انتخاب محل اقامت در سفر، نزدیکی آن به مکان‌های دیدنی شهر است. فاصله زیاد هتل از جاذبه‌ های گردشگری دبی می‌تواند شما را متحمل صرف وقت و هزینه اضافی کند. در دبی، هتل‌های زیادی مانند هتل پالم جمیرا دبی هستند که فاصله نزدیکی با جاهای دیدنی دبی دارند؛ در این مطلب با چند مورد از آن‌ها آشنا می‌شویم.

 

هتل ماندارین اورینتال جمیرا دبی

 

هتل ماندارین اورینتال جمیرا، دبی با ۵ استخر روباز و مرکز تناسب‌اندام مجهز، دسترسی مستقیمی به ساحل دارد. این ملک در منطقه جمیرا واقع شده است و در ۲۵۰ متری مرکز خرید مرکاتو، ۲٫۶ کیلومتر از مرکز خرید ویلیج و ۳٫۱ کیلومتر از مرکز خرید سیتی واک مال قرار دارد. تمامی اتاق‌های هتل ماندارین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. در رستوران‌های هتل ماندارین، انواع غذاهای پرتغالی، ژاپنی و بین‌المللی سرو می‌شوند. اسپا هتل نیز طیف گسترده‌ای از درمان‌های مربوط به زیبایی و سلامتی را ارائه می‌دهد.

مرکز مالی بین‌المللی دبی تنها ۱۰ دقیقه با ماندارین اورینتال جمیرا، دبی فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل نیز فرودگاه بین‌المللی دبی است که ۱۲ کیلومتر با آن فاصله دارد.

 

هتل سوفیتل دبی | Sofitel Dubai The Palm

 

هتل سوفیتل یک استراحتگاه ساحلی لوکس ۵ ستاره در پالم جمیراست. این هتل زیبا به بسیاری از جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی هیجان‌انگیز دبی دسترسی دارد. با اقامت در هتل سوفیتل، مهمان‌نوازی عربی را در محیطی با الهام از فرهنگ و معماری اقیانوس آرام جنوبی تجربه می‌کنید. سواحل شنی سفید و آب‌های فیروزه‌ای خلیج فارس می‌تواند اقامت لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

هتل پالم جمیرا ویلا دبی | Hotel Palm Jumeirah Villa

 

هتل پالم جمیرا یک هتل لوکس در منطقه جمیراست. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت و … اشاره کرد. مهمانان هتل می‌توانند از استخر روباز، تراس آفتاب و امکانات ورزش‌های آبی در ساحل اختصاصی مجموعه نهایت استفاده را ببرند.

 

در هتل پالم جمیرا ویلا دبی در صورت نیاز، مسافران ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به زمین گلف و قایقرانی با کانو اشاره کرد. این هتل به مکان‌هایی مانند نخل جمیرا، مسجد جمیرا، کانال آبی دبی و برج‌العرب دسترسی مناسبی دارد.

 

هتل پالم جمیرا ویلا دبی

 

هتل ریکسوس پریمیوم دبی | Rixos Premium Dubai

 

یکی دیگر از هتل‌های دبی که فاصله کمی با جاذبه‌های گردشگری شهر مانند کانال آبی دبی وThe Walk At JBR  دارد، هتل ریکسوس پریمیموم دبی است. اتاق‌ های مهمان هتل امکاناتی مانند تلویزیون صفحه‌تخت، تهویه مطبوع و مینی‌بار دارند و مهمانان می‌توانند با وای‌فای رایگان ارائه ‌شده توسط هتل آنلاین شوند.

 

ریکسوس پریمیوم دبی دارای خدمات اتاق، استخر و پارکینگ رایگان است تا اقامت شما را لذت‌بخش‌تر کند. هنگامی که در دبی هستید، ممکن است بخواهید به برخی از رستوران‌هایی که در فاصله کوتاهی از هتل ریکسوس قرار دارند، از جمله بودا بار و بارستی ساحلی سری بزنید.

 

هتل گرند میلنیوم بیزینس بی | Grand Millennium Business Bay

 

هتل گرند میلنیوم در سواحل کانال آبی دبی قرار دارد که توسط جاذبه‌های نمادین شهر احاطه شده است. این هتل با ۲۵۱ اتاق و سوئیت با چشم‌انداز دریا و افق، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از اتاق‌های هتل می‌توان به اتاق سوپریور، دلوکس، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های یک خوابه و سوئیت سلطنتی مجلل اشاره کرد. یکی از مزایای هتل، وجود رستوران‌های فوق‌العاده هتل مانند Bella، Lock و Stock & Barrel است که غذاهای لذیذی را برای مهمانان سرو می‌کنند.

 

هنگام اقامت در هتل، حتما زمانی را برای استراحت در اسپای آرام آن اختصاص دهید. کسانی که به ورزش علاقه دارند، می‌توانند در باشگاه ورزشی بزرگ و پیشرفته مجموعه ورزش کنند.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های هتل، استخر روی پشت‌بام آن است که منظره فوق‌العاده ای را به مهمانان هدیه می‌کند. هتل گرند میلینیوم نیز مانند هتل پالم جمیرا ویلا دبی به جاذبه‌های گردشگری دبی دسترسی مناسبی دارد.

 

هتل گرند میلنیوم بیزینس بی

 

هتل آتلانتیس د پالم | Atlantis The Palm

 

آتلانتیس، پالم یک استراحتگاه فوق‌العاده با ۱۵۴۴ اتاق است؛ موقعیتی دیدنی در هلال جزیره نمادین نخل دبی. این اقامتگاه باشکوه با چشم‌اندازی از افق نمادین دبی و خلیج فارس، اتاق‌های منحصربه‌فرد و تجربه‌های فراموش‌نشدنی را به مهمانان خود عرضه می‌کند.

 

از لحظه ای که وارد آن می‌شوید، در تجربیات جدیدی غوطه‌ور خواهید شد که حتی تصورش را هم نمی‌کنید. علاقه‌مندان به هیجان می‌توانند در طول اقامت خود از دسترسی رایگان به پارک آبی Aquaventure، یعنی بزرگ‌ترین پارک آبی جهان، لذت ببرند. مهمانان می‌توانند از آفتاب بی‌پایان دبی نهایت استفاده را ببرند و روزهای خود را در کنار استخر یا استراحت در یک ساحل خصوصی بکر بگذرانند.

 

در آکواریوم The Lost Chambers که اسطوره آتلانتیس را از طریق پیچ و خم تونل‌های زیرزمینی زنده می‌کند، تجربه‌ای خاطره‌انگیز به دست بیاورید.

 

در این مجموعه، ۳۲ رستوران و بار وجود دارد و در هیچ کجای دنیا این همه سرآشپز مشهور و رستوران‌های برنده جوایز را در یک جا نخواهید یافت. کسانی که به دنبال استراحت هستند، می‌توانند در اسپای ShuiQi با درمان‌های حرفه‌ای و امکانات کلاسیک حضور پیدا کنند.

 

رزرو متنوع ترین هتل های دبی در فلای تودی

 

پیش از سفر به دبی، بهتر است اقامتگاهی را انتخاب کنید که به مکان‌های مورد نظر شما برای گردشگری نزدیک باشد. از جمله هتل ‌های نزدیک به جاذبه‌ های گردشگری دبی می‌توان به هتل پالم جمیرا ویلا دبی و هتل ریکسوس پریمیوم و هتل سوفیتل دبی اشاره کرد. جهت رزرو این هتل‌ها، کافی است به سایت فلای تودی مراجعه کنید. این سایت با پشتیبانی ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما جهت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید