هتل های کیش که فاصله کوتاهی از ساحل دارند

هتل آرامیس کیش

زمانی­که صحبت از مسافرت به کیش می‌شود، مسافران به یاد آب­های نیلگون خیلج فارس می‌افتند. جزیره کیش یکی از زیباترین و خاص‌ترین جزایر ایران است که با زیبایی‌هایی که در دل خود جای داده و به مسافران کمک می‌کند مدتی را به دور از هیاهوی شهرهای بزرگ زندگی کنند. با توجه به این موضوع که افرادی که به کیش می‌روند می‌خواهند به ساحل بروند، سوالات زیادی در مورد هتل­ های کیش که فاصله کوتاهی از ساحل دارند پرسیده می‌شود. هتل آرامیس کیش یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل‌هایی است که فاصله کمی تا ساحل دارد و حس خوبی را در مسافران به وجود می‌آورد.

 

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش بیش از یک دهه است که در‌های خود را به روی مسافران گشوده است و افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این هتل در میدان پردیس واقع شده و فاصله بسیار کم آن تا ساحل باعث شده بسیاری از مسافران هتل آرامیس کیش را گزینه اول و آخر خود بدانند.

 

همچنین، این هتل فاصله کمی تا مراکز خرید بزرگ کیش از جمله پردیس یک دارد و از آنجا به راحتی می‌توان به مراکز دیگر خرید از جمله بازار پانیذ و مرکز تجاری رسید.

 

رستوران و کافی‌شاپ

 

یکی از امکانات بسیار ویژه هتل آرامیس کیش رستوران و کافی‌شاپی است که در این هتل وجود دارد. غذاهای بسیار خوش‌طعمی در این هتل سرو می‌شوند. همچنین، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در کافی‌شاپ آن به مسافران ارائه می‌شوند و مسافران می‌توانند در صورت تمایل نوشیدنی‌ها و غذاهای فست‌فود را در اتاق‌های­شان میل کنند.

 

امکانات رفاهی کامل

 

تمامی اتاق‌هایی که در هتل آرامیس کیش وجود دارند امکانات رفاهی‌شان کامل است. اگر به کیش سفر کرده باشید به خوبی می‌دانید که امکانات سرمایشی در کیش بسیار مهم هستند و نبود آنها چالش‌های زیادی را به وجود می‌آورد. باید بدانید در هتل آرامیس کیش امکانات سرمایشی و گرمایشی در بالاترین میزان وجود دارند و به مسافران کمک می‌کنند از سفر خود به کیش لذت ببرند.

 

هتل ترنج

 

هتل ترنج یکی از شناخته‌شده‌ترین و لوکس ‌ترین هتل‌ های کیش است که فاصله بسیار کمی تا ساحل دارد. بخشی از این هتل در دل دریا قرار گرفته و مسافران می‌توانند لحظات رویایی را در این هتل تجربه نمایند. سونا خشک و سونای بخار، استخر بسیار زیبا، جکوزی و سالن ماساژ، خدمات خشکشویی، سالن اجتماعات، تالارهای عروسی و خدمات باربری از امکانات بسیار ویژه هتل ترنج هستند.

 

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند امکانات هتل ترنج به حدی زیاد است که می‌توان آن را با هتل‌های بزرگ و برتر دنیا مقایسه کرد. معماری این هتل بسیار منحصربه‌فرد و شکوه خود را به رخ تمامی بازدیدکنندگان می‌کشاند.

 

هتل پارمیس

 

یکی دیگر از هتل‌هایی که نزدیک به ساحل است و هر ساله مسافران زیادی به آنجا می‌روند هتل پارمیس است. این هتل در میدان پردیس و در نزدیکی مراکز خرید کیش قرار دارد. شما به راحتی و پیاده می‌توانید از هتل پارمیس خود را به پردیس یک و دو برسانید.

 

همچنین، در کنار پردیس، بازارهای دیگری از جمله بازار پانیذ و مرکز تجاری وجود دارند. هتل پارمیس فاصله کمی تا ساحل دارد و مسافران در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانند قدم‌زنان به نزدیکی ساحل بروند و از تماشای آبهای نیلگون کیش لذت ببرند.

 

هتل مارینا پارک

 

زمانیکه صحبت از هتل‌های لوکس و نزدیک به ساحل می‌شود، یکی از هتل‌هایی که نام آن به ذهن خطور می‌کند هتل مارینا است. این هتل فاصله بسیار کمی تا ساحل دارد و افرادی که می‌خواهند سفر خود را به کیش به یک سفر به‌یادماندنی تبدیل کنند، می‌توانند به هتل مارینا بروند.

 

هتل مارینا پارک کیش

 

این هتل پنج ستاره است و تمامی خدمات و امکانات به صورت لوکس به مهمانان و مسافران ارائه می‌شوند. اتاق‌های هتل مارینا همگی دارای چشم‌اندازهای خاص هستند و در اتاق میزناهارخوری، ال‌سی‌دی و موارد دیگر برای ایجاد یک فضای آرام و بی‌دغدغه وجود دارد.

 

هتل داریوش کیش

 

هتل داریوش از لوکس‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌ های کیش است که فاصله کمی تا دریا دارد. زمانی که وارد این هتل می‌شوید می‌توانید معماری دوران باستان را مشاهده کنید. در فضای ورودی این هتل فواره‌های زیبایی وجود دارند که باعث می‌شوند طراوت محیط زیاد شود. تمامی اتاق‌های هتل داریوش دارای تراس هستند و چشم‌انداز زیبایی دارند.

 

همچنین، سوئیت‌های این هتل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که افراد می‌توانند حمام آفتاب بگیرند و از خدماتی نظیر دوش در خود هتل و در فضای بیرونی آن بهره‌مند شوند. پارک دلفین‌ها از خدمات ویژه هتل داریوش است و باعث می‌شود مسافران حس متفاوتی را در این هتل تجربه کنید.

 

هتل‌ های کیش با فاصله کم از ساحل

 

هتل‌های دیگر کیش که فاصله کمی تا ساحل دارند به شرح زیر هستند:

 

  • هتل شایگان
  • هتل ویدا
  • هتل ارم
  • هتل آفتاب شرق
  • هتل فلامینگو
  • هتل آریان
  • هتل گراند

 

رزرو متنوع ترین هتل های کیش در فلای تودی

 

در این مطلب به معرفی هتل ‌های کیش که فاصله کمی از ساحل دارند، پرداختیم. هتل آرامیس کیش یکی از هتل‌ های لوکسی است که امکانات متعددی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و فاصله کوتاه آن تا ساحل و مراکز خرید باعث شده مورد توجه مسافران قرار گیرد. اگر می‌خواهید برای رزرو هتل آرامیس کیش و هتل‌های دیگر که فاصله کمی تا ساحل دارند اقدام نمایید، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت متنوع ترین فهرست هتل های کیش را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین و متنوع ترین مرجع خرید بلیط کیش و رزرو هتل با پشتیبانی ۲۴ ساعته باکیفیت‌ترین خدمات سفر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید