بهترین سئوکاران ایران را بشناسید

سئوکار

در این مقاله قصد ما به شما معرفی به نام ترین و بهترین سئوکار ایران است. افرادی که با بدست آوردن تجربیات شخصی و پیاده سازی تجربیات خود بر روی سایت هایی که بعد از تلاش متخصصان سئو به درجات بالایی از رتبه و جایگاه عالی و تاثیرگذاری در میان وبسایت ها و تجارت های بزرگ توانسته اند در این عرصه به خوبی و با موفقیت بدرخشند. یا به سبب آموزش های خوبی که در زمینه سئو داده اند، شناخته شده هستند. با خواندن ادامه مطلب معرفی مختصری از این افراد خواهیم داشت و لینک دسترسی به وبسایت های شخصی آنها را در اختیار شما قرار می دهیم تا در صورتی که علاقه مند بودید، بیشتر درباره آنها بدانید.

همان طور که گفته شد در ادامه نام تعدادی از مشهورترین اساتید سئوی کشور ذکر شده که یک شناخت نسبی از آنها برای هر سئوکار و کارفرمایی میتواند مفید باشد. برای سئوکاران جوان و تازه شروع کار در این عرصه فعالیت دارند و هدف آنها پیشرفت و رسیدن به جایگاه عالی در سئو است. دانش درباره ی سئوکاران قدیمی و دانستن تجربیات مشترک تمامی سئوکاران مشهور میتواند چراغ راهی مفید باشد که ارزشش را دارد.

 

آکادمی ویستا

 

محمد حسن پور به عنوان مدیر و مدرس سئو آکادمی ویستا، یکی از با استعداد ترین و بهترین سئوکار های حال حاضر ایران است. او از جمله سئوکارانی است که به ظاهر و تجربه کاربری سایت هایی که دارد بسیار اهمیت می دهد و خود معمولا نقشی در بهبود آن دارد.

محمد حسن پور در حدود ۱۰ سال است که در زمینه وردپرس، طراحی سایت، تولید محتوا و بیش از همه سئو فعالیت می کند و در این سال ها توانسته تعداد بسیاری سایت و پروژه را به موفقیت برساند. حسن پور از ۳ سال پیش به ویستا پیوسته و نتیجه این ۳ سال همکاری نتایج درخشانی برای هر دو طرف بوده است. حسن پور اکنون به عنوان مدیر بخش سئو ویستا فعالیت می کند و توانسته تیم ویستا را به یکی از بهترین ها در کشور تبدیل کند.

مدیر آکادمی سئو ویستا (محمد حسن پور) که خود تجربه کار بر روی وبسایت های کوچک و بزرگ را داشته، در قالب مدرس سئو قصد دارد تا تجارب خود را در اختیار دیگران قرار دهد زیرا او سئو را یک هنر می داند و خود از آن لذت بسیاری می برد. کلاس های او در آکادمی ویستا  به صورت جامع،آموزش واقعی  با انجام پروژه هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می شود تا نیاز افرادی که دوس دار پیشرفت در عرصه سئو هستند با هر سطح دانشی به صورت مبتدی و یا حرفه ای را بتواند مرتفع کند همچنین ایشان دوره های متفاوت رایگان به طور مثال آموزش رایگان سئو برای شما عزیزان ارائه داده اند.

 

آکادمی وبسیما

 

فکر میکنم امین اسماعیلی یکی از سئو کاران مشهور در ایران است که هر سئوکاری که در ایران فعالیت می کند می شناسد و  معروف ترین وبسایتی که به واسطه آن ایشان شناخته شد آکادمی وبسیما است که یکی از شناخته شده ترین و برندهای برتر سئو در ایران است. امین اسماعیلی فارغ التحصیل ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران است اما با توجه به علاقه و روند کاری موفق در کار و کسب درآمد در دنیای بزرگ و هیجان انگیز سئو،کار خود را در این زمینه شروع کرد و تا به الان بهترین جایگاه رسیده است .

حتما رویداد های کندو هم به گوش شما رسیده است و باعث جلب توجه شما بشده است; بله امین اسماعیلی در کنار آموزش های گسترده ی آکادمی وبسیما به سئوکاران جوان می دهد فعالیت مهم دیگر که برگزاری رویداد های کندو است. این رویداد ها محل تجمع سئوکاران زیادی است محل مناسبی برای انتقال تجربه و یادگیری و در نهایت رشد سئو ایران است.

 

بابک بنیادی

 

بابک بنیادی  مشاور و مدرس بازاریابی، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و در سال ۱۳۹۲ آژانس دیجیتال مارکتینگ “ویرا کاوان آویژه” را تأسیس کرده است که هنوز هم به فعالیت خود ادامه می­دهد.

بابک بنیادی میگوید: دنیای دیجیتال مارکتینگ برای من دنیایی فاقد حد و مرز است، در این دنیای بی حد و مرز سئو سرزمین نا هموار ولی مورد علاقه من برای گشت و گذار بوده و هست. چرا که همیشه چیز جدیدی برای کشف درون خودش برای من داشته است.

دیجیتال مارکتینگ و بخصوص سئو جزو حوزه هایی هستند که حد و مرزی برای آموزش ندارند و بروز بودن در آنها نیازمند تعامل، مطالعه و بررسی است. در این راستا اگر سوال یا مطلب جدیدی داشتید بدون هیچ تردید و تعارفی برای ارتباط درنگ نکنید.

بابک بنیادی یکی دیگر از سئوکاران معروف با تجربه است که هم سابقه کار به عنوان سئو کار در سایت های بزرگی مانند اسنپ تریپ، اُکالا، لست سکند، سفرمی و زورق را دارد و هم آموزش هایش در زمینه سئو طرفداران زیادی دارد. ، رشد و توسعه‌ی افراد و سازمان­ها به کمک استراتژی‌های هدفمند دیجیتال مارکتینگ را رسالت خود میداند .فعالیت بابک بنیادی نیز مثل اکثر افراد این لیست محدود به سئو نیست و در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ، تعیین استراتژی و اجرا خود را اثبات کرده است.

 

شهرام رهبری

 

شهرام رهبری یکی از وبمسترهای قدیمی کشور است که از سال ۸۴ فعالیت خود را با مجله‌های خبری و تفریحی شروع کرده و در طی این مدت بیشتر زمان حرفه‌ای خود را بر روی وبسایت‌های خود فعالیت کرده و به دلیل عدم انتشار اسامی پروژه‌ها و وبسایت‌های خود تقریباً اطلاعات دقیقی از ایشان در دسترس نیست.

شهرام رهبری از جوون های با استعداد سئو محسوب میشه که توانسته موفقیت های چشم گیری به دست بیاورد. او اکنون مدت طولانی ای است که به عنوان مشاور سئو وبسایت نمناک که از پربازدید ترین وبسایت های ایران است، فعالیت می کند.

یکی از ویژگی های شهرام رهبری که باعث شهرت او شده تحقیق و پژوهش در زمینه سئو و به روزترین اتفاقات آن است، و این موضوع که او این اطلاعات را در اختیار دیگران نیز قرار می دهد باعث شده تا دنبال کنندگان زیادی داشته باشد. آموزش سئو شهرام رهبری بیشتر در قالب برگزاری لایوهای اینستاگرام و دورهمی های حضوری انجام می شود.

 

محسن طاووسی

 

محسن طاووسی یکی دیگر از سئوکاران مطرح که در  زمینه سئو بصورت تخصصی مشغول به فعالیت است

به گفته محسن طاووسی پروژه های سئوی خیلی زیادی رو در زمینه های رقابتی مختلف، به ثمر رسانده  و همگی هم نتیجه خوبی داشتند سایت سئو روز یکی از سایت های معروف ایشان است که .مقالات متعددی هم در سئوروز منتشر کردند.مقالاتی که از جنس ترجمه، جمع آوری و گرد آوری و استنباط از منابع داخلی و خارجی نبوده و حاصل تست و تحقیق و تجربه خودشان است . به صورت خیلی محدود و با افراد و شرکت های محدود، پروژه سفارشی سئو و یا به صورت مشاوره ای، فعالیت دارد.

محسن طاووسی به تدریس در علاقه مند است به همین جهت آموزش سئو را روش اصلی درامدزایی نمیداندو خیلی به صورت تجاری و درامدی به تدریس، نگاه نمیکند.

 

محمد دانیالی

 

محمد دانیالی از سال ۸۹ فعالیت خودش رو در دنیای اینترنت آغاز کرده و از همان موقع سئو سایت های متعددی رو انجام داده. از معروف ترین سایت هایی که ایشون سئو آنها رو برعهده داشته شیپور و خودرو ۴۵ رو میتونیم نام ببریم! محمد دانیالی در حال حاضر نیز جدای از سایت های شخصی فعال در حوزه سئو و آموزش اون از قبیل اوج سئو و آکادمی دانیالی، سئو اتاقک رو هم بر عهده دارد.

در تکمیل توضیحات گفته شده، مهندس دانیالی از طریق سایت اوج سئو خدمات سئو حرفه‌ای سایت رو ارائه میدن و از سال ۹۸ هم آموزش سئو رو شروع کردند که این کار رو عمدتا از طریق آکادمی دیجیتال مارکتینگ دانیالی و به صورت دوره های آموزشی انجام می‌دهند.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید