۱۲ دلیل که استراتژی سئو شما شکست می خورد

استراتژی سئو

گاهی اوقات, صاحبان کسب‌ و کار فکر می‌کنند تا زمانی که استراتژی سئو دارند, همه چیز خوب است. مشتریان از سایت بازدید خواهند کرد, شرکت پول بیشتری بدست خواهد آورد و درآمد در طول زمان رشد خواهد کرد. البته همیشه این طور نیست. در اینجا عوامل شکست استراتژی سئو را بررسی می کنیم

استفاده مجدد از تاکتیک‌های قدیمی

بهترین شیوه‌ ها هر روز تغییر می‌کنند چون گوگل و دیگر موتورهای جستجو دائما الگوریتم ‌های خود را به روز می‌کنند . در نتیجه اگر برای مدتی خارج از بازی بوده‌اید , می‌توانید از تاکتیک‌های قدیمی استفاده کنید که دیگر نتایج را به همراه نداشته اند . به همین دلیل , اولین چیزی که بررسی کنید این است که آیا شک دارید که مبارزه شما در خطر شکست‌خوردن است , این است که ببینید آیا تاکتیک‌های مورد استفاده شما هنوز به عنوان بهترین تجارب پیشنهاد می‌شود یا خیر .

وب سایت شما ناخوشایند است

برای جلب توجه گوگل در محیط فعلی سئو سایت , شما باید قطعات با کیفیت بالا , یک حضور رسانه‌های اجتماعی پر رونق داشته باشید و تعامل کاربر را در سایت خود نشان دهید . اگر وب سایت شما به شما کمک کند , باید برای دستیابی به هر یک از این سه عامل تلاش کنید چون مصرف کنندگان حس ششم را برای فیلتر کردن سایت‌هایی دارند که به دلایل اشتباه در آن هستند .

شما تجزیه و تحلیل و پیگیری هدف ندارید

اگر شما حتی زحمت تجزیه و تحلیل وب سایت را ندارید , چطور می‌توانید شگفت‌ زده شوید که استراتژی سئو در حال شکست است ؟ برنامه‌های پیگیری هدف تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را به شما می‌دهند . کار در غیاب این اطلاعات شبیه رانندگی ماشینی بدون آینه عقب است – شما نخواهید دانست که چرا کمپین شما تا زمانی که به گذشته نگاه می‌کنید , شکست می‌خورد تا ببینید انتخاب‌های گذشته شما چگونه بر عملکرد فعلی شما تاثیر گذاشته‌ است .

جایگاه شما بسیار رقابتی است

شما می‌توانید سال‌ها تلاش کنید تا یک سایت را در بخش مالی و رفاه رقابتی قرار دهید تا در میان رقبای برتر خود رتبه خوبی کسب کنید , اما متاسفانه شما هرگز نخواهید دید که تلاش‌های شما پرداخت خواهد شد . بله , نا امیدکننده است , اما زمانی که شما در مقابل سایت‌های قدیمی که نام‌های تجاری شناخته‌ شده‌ ای دارند رقابت می‌کنید , در نهایت می‌توانید استفاده از تکنیک‌های جایگزین مانند بازاریابی محتوایی و یا بازاریابی رسانه‌ای اجتماعی را آسان‌تر کنید .

تمرکز کلید واژه شما بسیار محدود است

علاوه بر ارزیابی رقابت کلی seo , نگاهی به کلمات کلیدی خاص خود بیندازید . اگر عبارات انتخابی شما در موضوعی محدود باشند – مانند موردی که تنها بر روی پرس و جو متمرکز است مثل ” کفش‌های آبی زنانه برای فروش ” – تعجبی ندارد که شما حجم ترافیک را که در ابتدا انتظار داشتید را نمی‌بینید ! کمی تمرکز خود را گسترش دهید تا از اصطلاحاتی استفاده کنید که فرصت رسیدن به مخاطبان گسترده‌تر را دارند .

کلمات کلیدی هدف شما حجم جستجو کافی دریافت نمی‌کنند

تعداد زیادی کمپین شکست می‌خورند زیرا رتبه‌بندی بالای مدیران آن‌ها از کلمات کلیدی است که به سادگی توسط کاربران معمولی جستجو نمی‌شوند . این می‌تواند آسان باشد برای این پرسش‌ها , اما اگر می‌خواهید این رتبه‌های بالا را به ترافیک واقعی تبدیل کنید , مطمئن شوید که هر یک از کلمات کلیدی شما با اهداف وب سایت شما مطابقت دارد .

لینک سازی شما اشتباه است

شما لینک سازی می کنید. عالی است . اما آگاه باشید از بروز رسانی پاندا و پنگوئن لینک ها باید با کیفیت بالا و ظاهر طبیعی به نظر برسند پس روش های قدیمی را کنار بذارید.

بهینه سازی بیش از حد انکر تکست

اگر چه هیچ قانون ” محکم و سریع ” در مورد سطح بهینه‌سازی که این روزها قابل‌ قبول است وجود ندارد ، این ایده خوبی است که از کلمات کلیدی SEO در کم‌تر از ۵۰ درصد از متن انکر تکست استفاده کنید . و حتی پس از آن کلمات کلیدی خاص که شما استفاده می‌کنید باید به طور گسترده متفاوت باشد.

شما مخاطبین هدف خود را درک نمی‌کنید

در حالی که بسیاری از وب مسترها به سئو به عنوان یک فرآیند ” مرحله‌ای ” فکر می‌کنند که در آن اقدامات خاصی به منظور تضمین نتایج خوب در نتایج انجام می‌شود ، SEO خوب دقیق‌تر است .
در حقیقت ، سئو با درک کامل از اینکه مخاطب هدف شما چه کسی است و چه چیزی به دنبال آن هست ، آغاز می‌شود . به دست آوردن آگاهی از مشتریان ایده‌آل خود در یک پایه شخصی و خصوصی ، کلید انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای هدف و تکنیک‌های مناسب SEO برای به دست آوردن نتایج مطلوب است .

از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنید

اگر از رسانه‌های اجتماعی به عنوان بخشی از فعالیت‌های SEO استفاده نمی‌کنید ، شما در اشتباه هستید . وزن نسبی داده‌ شده به شبکه های اجتماعی و مرجع کاربر نسبی در الگوریتم رده‌بندی گوگل هر روز افزایش می‌یابد .

مشتریان خود را نادیده می گیرید

روشی که مشتریان شما با وب سایت شما ارتباط برقرار می‌کنند و درباره برند شما در حوزه اجتماعی صحبت می‌کنند می‌تواند اطلاعات بسیار ارزشمندی برای استفاده در استراتژی‌ سئو به شما بدهد . توجه ویژه‌ ای به کلمات کلیدی که افراد برای توصیف برند خود و راه‌هایی که آن‌ها از طریق وب سایت شما هدایت می‌کنند توجه کنید ، چون هر یک از این عناصر خاص ممکن است کلمات کلیدی را که در فعالیت‌ های داخلی و خارجی کمپین های شما هدف قرار می‌دهند ، دیکته کند.

شما صبر ندارید

سئو یک شبه اتفاق نمی‌افتد . شما می‌توانید هفته‌ها یا ماه‌ها را بدون دیدن بهبود سپری کنید ، تنها قبل از این که بخواهید می‌توانید امیدوار باشید که موفقیت سئو را تجربه کنید . این بدان معناست که صبر ، یک برتری است که همه وب مسترها باید تمرین کنند . حتی اگر نتایج را در زمانی که انتظار دارید نخواهید دید ، به بهترین تجارب توصیف‌ شده در بالا نگاه کنید . دیر یا زود نتایج شما به احتمال زیاد به شما پاداش داده خواهد شد .

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید