۹ نکته برای بهینه سازی پست های وبلاگ سایت

بهینه سازی پست های وبلاگ

بهترین زمان برای بهینه‌ سازی پست های وبلاگ شما برای سئو به هنگام ایجاد آن است , اما همیشه می‌توانید به عقب برگردید و مقالات قدیمی خود را بهبود بخشید .
seo به این دلیل مهم است که به شما کمک می‌کند ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید . کارهای زیادی هست که می‌توانید برای بهینه‌ سازی پست‌ های وبلاگ خود انجام دهید .

۱. برنامه خود را با تحقیقات صحیح کلید واژه برنامه‌ ریزی کنید

بسیاری از مبتدیان باید از بهترین حدس‌ ها برای نوشتن درباره موضوعاتی که احساس می‌کنند کاربران آن‌ها به آن علاقه دارند ، استفاده کنند .
نیازی نیست به فقط حدس تکیه کنید ، به خصوص زمانی که شما می‌توانید تحقیق کلمه کلیدی را انجام دهید تا دقیقا همان چیزی را پیدا کنید که کاربران شما به دنبال آن هستند .
تحقیقات کلید واژه تکنیکی است که توسط سازندگان محتوا و متخصصان SEO به کار می‌رود . این به شما کمک می‌کند تا موضوعات مورد علاقه کاربران خود را براساس داده‌ های موتور جستجو کشف کنید .

سپس می‌توانید از این کلمات کلیدی برای برنامه‌ ریزی استراتژی محتوا استفاده کنید . این به شما اطمینان می‌دهد که در مورد موضوعاتی می‌نویسید که مردم واقعا به دنبال آن هستند و راه خوبی برای پیدا کردن ایده‌های جدید وبلاگ است .

۲. کلمات کلیدی معنایی برای کلید واژه ‌های تمرکز شما

بعد از این که تحقیق کلید واژه خود را انجام دادید و ایده‌ های کلید واژه را پیدا کردید ، زمان انتخاب یکی از بالاترین حجم جستجو و رقابت کم است . این کلید اصلی تمرکز شما خواهد بود . این عبارت جستجو است که کاربران شما به احتمال زیاد به دنبال آن هستند . اگر از پلاگین Yoast SEO استفاده می‌کنید ، آنگاه می‌توانید کلید واژه فوکوس را تنظیم کنید . این به شما این امکان را می‌دهد که ببینید چگونه به طور موثر از آن در مقاله خود استفاده کرده‌اید .

ساده‌ ترین راه برای پیدا کردن آن‌ها این است که به سادگی کلمه کلیدی را در گوگل وارد کنید و به پایین نتایج بروید . باید آن‌ها را به عنوان ” جستجوهای مرتبط ” در نظر بگیرید .

شما باید تعداد از این کلمات کلیدی را در محتوای خود ترکیب کنید تا بتوانید بیش‌ ترین محتوا را برای کاربران داشته باشید . مهم است که سعی نکنید آن‌ ها را در محتوای خود زیاد تکرار کنید تا به سئو سایت شما کمک کند.

۳. عنوان پست موثر بنویسید

عنوان پست وبلاگ شما برای رتبه‌ بندی جستجو بسیار مهم است . یک پست خوب ، مقاله تان را بیشتر به جستجو مرتبط می‌کند . از آن مهم‌تر ، به کاربران انگیزه می‌دهد تا در واقع بر روی مقاله شما کلیک کنند وقتی که آن‌ها در نتایج جستجو آن را می‌بینند . شما می‌توانید با استفاده از کلید واژه فوکوس خود در این عنوان ، وبلاگ خود را بیشتر مورد توجه قرار دهید .

علاوه بر اضافه کردن کلید واژه فوکوس , ما همچنین توصیه می‌کنیم که تیتر خود را جذاب کرده تا درصد کلیک بیشتر شود. چندین فرمول برای نوشتن اخبار موثر وجود دارد . چیزی که هنوز کارساز است , ارزش بازاریابی عاطفی نامیده می‌شود . این فرمول , استفاده از کلمات قدرتمند را توصیه می‌کند که واکنش‌ های احساسی خاصی را در مخاطبین خود ایجاد می‌کنند .

۴. لینک سازی داخلی انجام دهید

شما می‌توانید خوانندگان جدیدی را برای بررسی پست‌ های مربوطه خود پیدا کنید . ارتباط درونی یک راه عالی برای ایجاد رابطه زمینه‌ ای بین پست‌های جدید و قدیم شما است . همچنین به شما این امکان را می‌دهد که عصاره پیوند مربوطه را به مقالات قدیمی خود منتقل کنید . WordPress این کار را برای پست‌ های قدیمی شما درست داخل ویرایشگر پست بازرسی می‌کند . به سادگی متنی را که می‌خواهید لینک دهید انتخاب کنید و سپس روی دکمه لینک کلیک کنید . شما می‌توانید شروع به تایپ کردن برای جستجو برای مقاله‌ های قدیمی‌تر خود کنید که می‌خواهید در اینجا لینک دهید . ایجاد ارتباط داخلی می‌تواند مطمئن شود که مقالات قدیمی شما به داشتن لینک‌ های جدید ادامه می‌دهند .

۵. اضافه کردن عکس و ویدئو به پست های وبلاگ

موتورهای جستجو اغلب دارای محتوای با تعامل بالاتر در نتایج جستجو هستند . تصاویر و فیلم‌ها بسیار پیچیده‌تر از متن ساده هستند .
شما می‌خواهید مطمئن شوید که پست‌های وبلاگ حاوی تصاویری هستند.
نگران نباشید ، مکان‌ های زیادی وجود دارند که می‌توانید تصاویر رایگان برای استفاده در پست‌های وبلاگ پیدا کنید . همچنین می‌توانید از عکس‌ های اصلی خود استفاده کنید و یا از وب سایت‌هایی مانند Canva برای ایجاد گرافیک جذاب استفاده کنید .
دقت کنید که تصاویرتان را برای SEO بهینه‌ سازی کنید .
ویدیو حتی بیشتر از تصاویر کاربران را درگیر می کند . میتوانید ویدئو را مستقیما در سایت خود آپلود کنید که در این صورت باید ویدئو بهینه باشد از نظر حجم و نکات فنی همچنین میتوانید ویدئو را در رسانه های اجتماعی ویدئویی مثل آپارات آپلود کنید.

۶. اضافه کردن توضیحات متا به پست های وبلاگ

هدف آن ارائه توضیحات کوتاه درباره مقاله تان برای موتورهای جستجو است .
برخی از کارشناسان سئو بر این باورند که برچسب متا که روی یک صفحه نوشته شده ، بی‌ ربط به نظر می‌رسد . با این حال ، بسیاری از افراد دیگر مخالف هستند . ما توصیه می‌کنیم که متا توضیحات را برای همه پست‌ های خود استفاده کنید .
یک متا توضیحات خوب می‌تواند چیزهای زیادی را در مورد یک مقاله توضیح دهد . وب سایت‌ های ارتباط جمعی مانند Facebook ، Twitter و LinkedIn همچنین زمانی را نشان می‌دهند که مقالات شما در آن سکوها به اشتراک گذاشته می‌شوند .

۷. مقاله را برای خواندن راحت تر ایجاد کنید

قابل خواندن بودن فاکتور مهمی است که در موتورهای جستجو در نظر گرفته می‌شود . مقاله‌ هایی که این ویژگی را دارند اغلب رتبه بالاتر از مقالاتی دارند که کاربر پسند نیستند. در حقیقت ، مطالعات نشان می‌دهند که کاربران کم‌تر از یک ثانیه را درباره اینکه آیا می‌خواهند در یک صفحه بمانند یا ترک کنند ، صرف می‌کنند . زمان بسیار کمی برای شما است تا کاربر را متقاعد کنید که باقی بماند . با بهبود قابلیت خواندن ، می‌ توانید آن را برای کاربران خود فراهم کنید تا به سرعت یک مقاله را اسکن کنند . می‌توانید قابلیت خوانایی را با استفاده از جملات کوتاه‌تر ، پاراگراف‌ های کوچک‌ تر ، نقطه‌گذاری ، هدینگ ها و فهرست‌ ها بهبود بخشید .

۸. استفاده از دسته‌ ها و برچسب‌ ها برای سازماندهی بخش‌ های محتوا

دسته ها و برچسب‌ ها به شما کمک می‌کند تا محتوای خود را نه تنها برای خودتان ، بلکه برای خوانندگان و موتورهای جستجو ، دسته‌ بندی کنید. مشکل این است که بسیاری از مبتدیان اغلب به طور نادرست از آن‌ ها استفاده می‌کنند . اگر شما در مورد وب سایت خود به عنوان یک کتاب فکر کنید ، پس این فهرست شامل میز محتوا خواهد بود و برچسب‌ ها بخشی از این کتاب خواهند بود . از دسته ها برای تقسیم محتوای خود به موضوعات اصلی مورد بحث در وبلاگ خود استفاده کنید . برچسب‌ ها ، از طرف دیگر ، موضوعاتی هستند که در یک پست وبلاگ مجزا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند .

۹. پست های وبلاگ جامع ایجاد کنید

موتورهای جستجو مقالاتی را دوست دارند که جزئیات بزرگ را پوشش می دهند به همین دلیل است که از شما می‌خواهیم کلمات کلیدی مرتبط از نظر معنایی را به عنوان بخشی از مرحله برنامه‌ ریزی محتوای خود جمع‌ آوری کنید. این کلید واژه‌ها به شما ایده انواع مختلف جستجو های کاربر در رابطه با این موضوع خاص را می‌دهد. با پوشش این کلمات کلیدی در مقاله خود می‌توانید آن را جامع‌ تر، آموزنده و مفید بسازید. شما باید از هدینگ ها و ساب هدینگ ها استفاده کنید تا آن کلمات کلیدی را در بر داشته باشید و سعی کنید تا جایی که می‌توانید آن را پوشش دهید. نکته دیگری برای ایجاد محتوای کامل این است که کلید واژه موردنظر خود را تایپ کرده و سپس به جستجوی تصویر سوئیچ کنید. با کلمات کلیدی مختلف آن را خواهید دید. ما توصیه می‌کنیم که این کارها را هنگام ایجاد محتوای جامع خود انجام دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند که پست‌ های وبلاگ خود را برای سئو مثل یک حرفه ای بهینه‌ سازی کنید .

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید