چه زمانی نیاز به طراحی مجدد وب سایت داریم؟

طراحی مجدد وب سایت

سخت است که بپذیریم وب سایت شما زشت است یا اجرا نمی‌شود. آغاز این

فرآیند دوباره می‌تواند برای هر کسی دلهره‌ آور باشد. با این حال، داشتن وب سایتی که توجه بازدیدکنندگان را

جلب کند عالی است.

علائم نیاز به طراحی مجدد یک وب سایت
نرخ تبدیل شما کاهش‌ یافته است

فروش شما پایین است.

وب سایت mobile friendly نیست

رقبای شما در حال شکست دادن شما هستند

شما در رتبه‌ بندی گوگل نیستید

وب سایت به سختی می‌تواند مدیریت شود

تصمیم‌گیری درباره طراحی مجدد فرآیند آسانی نیست. با این حال، اگر سایت شما رشد هر ساله را نشان ندهد، احتمال این وجود دارد که شما خیلی وقت است که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشید.هدف هر وب سایت تجارت الکترونیک است که بازدیدکنندگان را به مشتریان تبدیل کرده و اگر طراحی و یا ساختار سایت شما مانعی در آن باشد ، نیاز دارید به شناسایی مشکلاتی که مانع از تبدیل شدن سایت به تعامل بازدید کننده می‌شوند.

 

تجربه کاربری ضعیف

اگر کاربران سایت شما را دوست ندارند از سایت شما استفاده نخواهند کرد. گاهی اوقات ما چیزها را خلق می‌کنیم و فکر می‌ کنیم که آن‌ ها عالی کار خواهند کرد اما بازدید کنندگان ما نظرات

دیگری دارند. شما می‌توانید اطلاعات با ارزش از طریق Analytics با نگاه به نرخ‌ های بازتاب و نقاط خروجی بدست آورید، اما نظرسنجی‌ های کاربران و تحقیقات بازار هدف

می‌تواند شما را در جهت درست با اطلاعات کیفی هدایت کند. مقدار زیادی پول در سایت خود سرمایه‌گذاری نکنید

تا زمانی که زمان زیادی را صرف تحقیق درباره مشتریان خود کنید.

سایت شما با ترافیک از تلفن های همراه سازگاری ندارد
اگر سایت شما از ترافیک تلفن های همراه پشتیبانی نمی‌کند، شما در یک پتانسیل مشتری عظیم گم می‌شوید.

کاربران اینترنت بیشتر و بیشتری به صفحات از طریق تلفن های همراه دسترسی پیدا می‌کنند و اگر یک نسخه سایت

ندارید که برای آن تجربه بهینه‌ سازی شده‌ باشد، احتمال این وجود دارد که این بازدید کنندگان به جایی دیگر بروند که به آن‌ها اجازه مرور

یا خرید را می‌دهد. سایت‌های موبایل نیازمند کدگذاری

و چارچوب‌های متفاوتی هستند به طوری که در هنگام هدف‌ گذاری طراحی مجدد آن را در نظر بگیرید

 

نام تجاری ضعیف

وب سایت شما و طراحی آن باید شخصیت و ماهیت شرکت شما را منعکس کند. آیا رنگ‌ها به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند و در تمام محصولات برند و بازاریابی با هم سازگار هستند ؟ آیا عکس‌های شما مرتبط با اطلاعاتی هستند که ارائه می‌دهند ؟ آیا لوگو بطور موثر نمایش داده می‌شود ؟ آیا وب سایت شما سرگرم‌کننده است موتورهای جستجو نمی‌توانند شما را پیدا کنند
اگر ربات‌های موتور جستجو نمی‌توانند شما را پیدا کنند ، مردم حقیقی هم نمی‌توانند شما را پیدا کنند. صفحات فرود شما، یا دروازه‌های ورود به سایت

شما، به خوبی طراحی و بهینه‌ سازی شده‌اند ، به گونه‌ ای که مشتریان را تشویق می‌کند تا بر روی سایت شما کلیک کنند ؟ آیا ساختار صفحه شما

و موقعیت یابی شما با کلمات کلیدی مورد جستجو قرار می‌گیرد ؟

طراحی مجدد وب سایت تنها برای کسانی نیست که فروش

و مشتریان خود را از دست داده اند – حتی یک وب سایت که سود خالص را به ارمغان می‌آورد می‌تواند در طولانی‌ مدت از یک فکر خوب برای طراحی مجدد سود ببرد.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید