مهم ترین تغییرات سئو در سال ۲۰۱۸

تغییرات سئو در سال ۲۰۱۸

مهم ترین تغییرات سئو در سال ۲۰۱۸

سئو از مهم‌ترین مسائل مربوط به ایجاد وب سایت

 و نگهداری وب سایت است.

گرایش‌ها در استراتژی‌ های سئو به شدت متفاوت بوده و برای بازاریابان ضروری است

 تا تغییرات لازم را که باید برای بهبود تجربه کاربر

 انجام شوند را پیگیری کنند.

بنابراین، حتی اگر بهترین طراحی را انتخاب کردید

 و عناوین و توصیفات فوق‌ العاده‌ای را ایجاد کردید اگر به رویکردهای جدید سئو ادامه ندهید ، همه چیز بیهوده خواهد بود.

به دنبال آخرین پیشرفت‌ها در گوگل، SEO کلید

 یک حضور آنلاین موفق است.

 چیزی که سال گذشته برای شما کار کرد و موفقیت سایت شما را به ارمغان آورد ممکن است امروزه در بخشSEO اعمال نشود. Nolan Gregory، یک نویسنده حرفه‌ ای و متخصص SEO می‌گوید:

  اگر به اندازه تغییرات سریع حرکت نکنید،

 آن‌ها در حقیقت سرنوشت شما خواهند بود .

اگر شما شگفت‌ زده هستید که کدام روش‌ها امروز به کنار گذاشته می‌شوند و این مهم 

است که در استراتژی خود بگنجانید، این فهرست از مهم ترین گرایش‌های سئو در سال ۲۰۱۸ است.

۱. جستجوی صوتی

جستجوی صوتی بدون شک یکی از مهم‌ترین تغییرات SEO در سال جاری است. آن به سرعت در حال رشداست، تمام روشی را که مردم به اینترنت می‌بینند را تغییر می‌دهد و آن را جستجو می‌کند . اگر شما این را باور ندارید، از Cortana یا Siri، یا به سادگی از Google Assistant بپرسید.

گوگل گزارش داده‌ است که تعداد چنین سرچ هایی تا ۳۵ بار در دهه گذشته افزایش‌ یافته است. این به این معنی است که اگر شما سایت خود را برای جستجوی صوتی آماده نکرده‌اید،

 این آخرین فرصت شما برای انجام این کار است.

چگونه می‌توانید از این روند به نفع خود استفاده کنید ؟

گوگل یک جست و جوی صوتی دارد که متن را انتخاب می‌کند که در داخل یک Snippet نشان داده می‌شود.بنابراین

 این محتویات را روی صفحه اول اضافه کرده و آن را با یک کلیدواژه مکالمه بهینه کنید.

۲. ایندکس اول موبایل

به نظر می‌رسد که مردم همیشه از تلفن‌های همراه خود استفاده می‌کنند.

 در نتیجه، تلفن‌های همراه به دسترسی اولیه مردم به وب و وب سایت شما 

تبدیل شده‌اند. این جایی است که اولین شاخص گذاری موبایل به درون آن وارد می‌شود.

در نتیجه این روند، گوگل به سایت‌های سازگار با تلفن همراه اهمیت بیشتری می‌دهد. اگر سایت شما به خوبی روی دستگاه‌ های تلفن همراه نمایش داده شود و به طور کلی با تلفن همراه سازگار باشد، در موتورهای جستجو اولویت دارد.

۳. لینک سازی

به نظر می‌رسد لینک سازی در این نقطه بسیار مدنظر باشد  شاید موثرترین

 راه برای همه زمان‌ها. ما معتقدیم

 که این روش مورد آزمایش SEO هنوز به اوج خود نرسیده است،

 اگرچه این روش یکی از بزرگ‌ترینگرایش‌های سال جاری است. 

چیزهای بیشتری برای آمدن وجود دارد

 بنابراین بهتر است هر چه زودتر این کار را انجام دهید.

بدون لینک سازی ، انتظار نداشته باشید که در صفحات اول نتایج جستجو ظاهر شوید. این یکی از دو عامل رتبه‌بندی برتر است 

که درست کنار محتوای باکیفیت ایستاده.

راه‌های زیادی برای رسیدن به سایت شما وجود دارد، 

پس فورا شروع کنید. شما می‌توانید از ارسال  پست مهمان،اظهار نظر وبلاگ، ارسال مقاله

 به سایت‌های مربوط به سایت خود و غیره استفاده کنید.

۴. نفوذ شبکه های اجتماعی

امروزه به نظر می‌رسد رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب

 هستند. با استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای حرکت در طول فرآیند، بازاریابان در حال حاضر از این شانس برخوردارند که سریع‌تر از همیشه به رسمیت شناخته شوند.

این یک چیز خوب است، اما همچنین می‌تواند به معنای

 پایان وب سایت شما نیز باشد. اگر شما سهیم نباشید و بازدید کننده را دریافت نکنید، قرار نیست آن را به بهترین نتایج جستجو تبدیل کنید.

۵. سرعت سایت

سرعت سایت در سال ۲۰۱۸ بسیار مهم است و اگر روی کامپیوتر و یا تلفن همراه باشد مهم نیست  شما باید وب سایت خود را 

در همه جا پر کنید ! این روزها ماهیت سئو و یکی از مهم‌ترین عوامل گوگل است که گوگل در این مرحله از آن استفاده می‌کند.

۶. ویدئو

ویدیو در طول سال‌ ها رشد کرده‌ است و اوج آن اکنون است ! 

 زمان آن رسیده‌ است که از ویدئو استفاده کنید. این یکی از بزرگ‌ترین راه‌ های رسیدن به وب سایت تان است.

۷. اسنیپت ها

زمانیکه شما سوالی را در گوگل سرچ میکنید. ممکن است پاسخ شما بصورت یک باکس حاوی پاسخی برجسته در بالای نتایج گوگل نمایش داده شود. این باکس شامل توضیحاتی مختصر در پاسخ به سوال شما است که از یک صفحه اینترنتی معتبر دریافت شده. همچنین عنوان صفحه، تصویر شاخص و لینک آن نیز در این باکس نمایش داده خواهد شد.

بهترین و احتمالا تنها راه رسیدن به این هدف این است 

که یک سوال محاوره‌ ای را در featured snippet  ایجاد کنید تا فردی که به دنبال محتوایی می‌گردد را جذب کند. سپس، شما باید پاسخ به این پرسش را در محتوا ارائه دهید. این کار باید به افزایش علاقه خواننده کمک کرده و او را جذب کند.

 

 

اشتراک گذاری در :


info@seouser.ir

ارسال یک نظر

سئو،سئو سایت،خدمات سئو،آموزش سئو،سئو وب سایت، بهینه سازی سایت،بهینه سازی وب سایت، افزایش رتبه سایت