سفارش تولید محتوا کانتنت با قیمت مناسب و کیفیت عالی

سفارش تولید محتوا کانتنت با قیمت مناسب و کیفیت عالی

تولید محتوا با کیفیت تاثیر زیادی بر افزایش سئو سایت داشته و تعداد بازدیدکنندگان را افزایش خواهد داد. به همین دلیل امروزه برای سفارش تولید محتوا مبالغ زیادی باید هزینه کنیم تا با کیفیت بالا محتوا های یونیک و دست اول برای مخاطبان مان تهیه کنیم. اگرچه در این بین سایت هایی نیز هستند که خدمات تولید محتوا باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کنند.

بهترین سایت سفارش محتوا

اگرچه سایت های تولید محتوای زیادی در ایران وجود دارند که خدمات تولید محتوای متنی را با هزینه های مناسب انجام می دهند و کیفیت مطلوبی نیز دارند اما پیدا کردن بهترین سایت تولید محتوا کار دشواری است. در این مقاله قصد داریم تا یکی از بهترین سایت های تولید محتوا را به شما معرفی کنیم تا از خدمات جذاب این سایت آگاه شوید.

سایت وبمونی یکی از سایت های با سابقه در تولید محتوا بوده و کیفیت خوبی نیز در نوشتن محتوا و نگارش آن دارد. سایت وبمونی زمانی که سفارش تولید محتوا را دریافت می کند ، ابتدا با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را دریافت می کند تا بهترین محتوا را برایتان نگارش کند.

پس از آن بر اساس موضوع سایت ، بهترین و مناسب ترین محتوا هایی که بازدیدکننده زیادی دارد را برایتان استخراج می نماید. ( این ویژگی که به کیورد ریسرچ معروف است معمولا توسط سئو کار ها انجام می شود و هزینه ی بالایی هم دارد) تا تقویم محتوایی را برایتان ایجاد کند و بر اساس این تقویم محتوا ها را در زمان مشخص به شما تحویل دهد.ساختن تقویم محتوایی یکی از مهم ترین فعالیت سفارش تولید محتوا کانتنت می باشد ، زیرا با این حرکت برنامه ریزی محتوا به خوبی انجام شده و پیشبرد آن بسیار آسان خواهد شد.

از دیگر ویژگی های این سایت ، می توان به سئو حرفه ای محتوا بر اساس کلمه کلیدی درخواستی و لینکسازی داخلی بر اساس استراکچر و ساختار سایت اشاره نمود. به هر حال اگر دنبال تولید محتوا حرفه ای هستید و خودتان توانایی یا وقت تولید محتوا سئو شده را ندارید ، بهترین کار برون سپاری آن به شرکت های تولید محتوا می باشد.

سفارش تولید محتوا

 

سفارش تولید محتوا

 

 

سفارش تولید محتوا بهترین راه حل برای افرادی است که نیاز به تولید محتوا دارند و از اصول سئو محتوا بی خبرند. هرچند نویسنده تخصص کاملی بر مطلب که می نویسد داشته باشد نمی تواند مطلب سئو شده تولید کند . این کار نیاز به آشنایی با اصول SEO ، تجربه و تخصص دارد که با تجربه بسیار بدست می آید. علاوه بر اینکه مطالب باید جذاب ، هدفمند ، تخصصی و حرفه ای باشند ، باید اصول سئو را رعایت کنند تا از نظر گوگل مطلب مفیدی قلمداد شود تا در نتایج گوگل رتبه خوبی بگیرد.

در هنگام سفارش تولید محتوا حتما اگر کانسپت خاصی مد نظر دارید با تولید کننده محتوا در میان بگذارید ، مثلا اگر محتوای برای صفحه محصول ، دسته بندی ، مقاله و یا … نیاز دارید در هنگام سفارش قید کنید و یا اگر می خواهید محتوا تبلیغاتی تولید کنید که پس از خوانده شدن توسط کاربر به فروش منجر شود باید قبل از سفارش محتوا به تولید کننده اعلام نمایید.

مراحل سفارش تولید محتوا

سایت های تولید محتوا برای اینکه خدمات خود را تخصصی تر عرضه کنند چندین مرحله برای تولید محتوا قرار دادند که طبق این الگو بتوانند کیفیت محتوا های خود را ارتقائ دهند این مراحل معمولا به شکل زیر می باشد.

  1. دریافت سفارش
  2. برقراری تماس
  3. تدوین استراتژی محتوا
  4. تولید محتوا
  5. بازبینی محتوا
  6. رعایت اصول نگارشی
  7. تحویل پروژه
  8. تایید مشتری

این مراحل به ترتیب برای افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری انجام می گیرد تا پس از تحویل پروژه مشتری رضایتش جلب شود. در سایت وبمونی اگر پس از تحویل پروژه مشتری رضایتش جلب نشد ، هزینه سفارش تولید محتوا به مشتری برگردانده خواهد شد.

تعرفه تولید محتوا کانتنت

یکی از مهم ترین مسائل در هنگام سفارش تولید محتوا ، تعرفه تولید محتوا کانتنت بوده که باید متناسب بودجه تعریف شده باشد ، هزینه تولید محتوا در ایران در تیر ۱۴۰۰ ، کلمه ای از ۵۰ تومان تا ۲۰۰ تومان متغیر است. این تفاوت بستگی به شرکت تولید کننده ، نویسنده و تخصصی بودن موضوع شما دارد . معمولا تولید محتوای متنی برای محصولات و فروشگاه های اینترنتی کمتر از مقالات می باشد.

با این حال هزینه تولید محتوای متنی بستگی به سایت سفارش گیرنده دارد ، سایت های تولید کننده محتوا معمولا نویسنده های مختلفی دارند و می توانند با بودجه شما از نویسنده های ارزان تر استفاده کنند . اگرچه پیشنهاد من همیشه کیفیت بالا می باشد زیرا محتوای تولید شده سال ها برای شما می ماند و اگر کیفیت خوبی داشته باشد باعث می شود ماه ها و سال ها در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد و مخاطبان زیادی را به سایت شما وارد کند.

اگر دوست دارید تولید محتوا از سایت وبمونی سفارش دهید می توانید هزینه تولید محتوای متنی این سایت را اینجا مشاهده کنید.

سفارش کانتنت با قیمت ارزان

اگر قصد سفارش محتوای ارزان دارید می توانید نویسنده های آماتور را استخدام کنید و با آموزش دادن موارد اولیه سئو ، محتوا های ارزان قیمت برای سایتتان تهیه کنید. اگرچه سر و کله زدن با نویسنده های آماتور کمی دشوار است و نیازمند صرف زمان می باشد. اگرچه محتوای ارزان قیمت به دلیل کیفیت پایینی که دارد احتمالا نمی تواند ارزش افزوده ای برای شما ایجاد کند و رتبه های خوبی را دریافت نخواهد کرد. اگر قصد سفارش کانتنت با قیمت ارزان را دارید سعی کنید از افراد با تجربه مشورت کنید و قبل از استخدام نویسنده ها را مورد ارزیابی قرار دهید تا مطالب با کیفیت مطلوب داشته باشید.

خدمات تولید محتوا

 

خدمات تولید محتوا

 

 

چند سال پیش خدمات تولید محتوا به صورت تخصصی انجام نمی شد و معمولا سئو کار ها با پرداخت مبالغ ناچیز به نویسنده های بازنویس ، محتوای سایت را تولید می کردند ، اما پس از گسترش و رشد هوش مصنوعی گوگل و اهمیت دادن به کیفیت و یونیک بودن محتوا ، خدمات تولید محتوا تخصصی شد و نویسنده ها و شرکت های حرفه ای وارد این عرصه شدند ، اگرچه هنوز هم در ایران این مسئله ، از نظر کارفرما ها و صاحبین سایت ها مورد توجه قرار نمی گیرد ، اما چند ماه آینده یکی از مهم ترین و موثر ترین روش ها برای بالا آورد سایت ها خواد شد. اگر جدیدا سایت اینترنتی ایجاد کردید و می خواهید در آن فعالیت انجام دهید ، حتما روی تولید محتوا با کیفیت هزینه کنید تا در آینده تاثیر چند صد برابری پولی که خرج کردید را دریافت کنید.

اگر قصد دارید تولید محتوای خود را برون سپاری کنید می توانید سایت وبمونی را برای سفارش تولید محتوا خود انتخاب کنید تا از خدمات محتوا این سایت با قیمت مناسب بهره مند شوید.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید