چرا خرید سرور مجازی یک انتخاب هوشمندانه است؟

خرید vps

سازمان ها و شرکت ها، با توجه به شرایط و بسته به نیاز های کسب و کار خود، سرور اشتراکی یا سرور اختصاصی را انتخاب می کنند. یک کسب و کار نوپا یا یک کسب و کار متوسط، به سرور اشتراکی اتکا می کنند تا وب سایت آن ها را فعال و در دسترس نگه دارد. این وب سایت ها بازدید کننده های زیادی ندارند و در نتیجه از ترافیک نسبتا پایینی برخوردار هستند. سرور اشتراکی از نظر مالی بسیار مناسب است و برای عموم قابل تهیه می باشد. این در حالی است که سرور اشتراکی برای کسب و کار هایی که ترافیک وب سایتشات به طور دائم در نقطه اوج قرار دارد نمی تواند جواب گو باشد. آن ها به منظور رفع این مشکل از سرور های تختصاصی کمک می‌گیرند.

سرور مجازی، ترکیبی نوین و به صرفه

ما بین سرور های اختصاصی و سرور های اشتراکی، نوعی سرور ترکیبی تحت عنوان سرور مجازی (VPS) وجود دارد که در حقیقت ترکیبی از دو سرور مذکور می باشد. VPS ها درست همانند یک سرور اختصاصی برای شما کنترل و تسلط روی زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات را به ارمغان می آورند و با داشتن هزینه ای تقریبا مشابه با سرور های اشتراکی، کاملا قابل خرید و مقرون به صرفه می باشند. در واقع می توان گفت که سرور های مجازی بهترین و کامل ترین راه حل برای ارائه بالاترین کیفیت با پایین ترین هزینه هستند. سرور مجازی پارس پک یکی از مناسب ترین گزینه های میباشد، چرا که این شرکت با ارائه زیر ساخت ابری توانسته کیفیت را تاحد بسیار زیاد افزایش و همزمان هزینه ها را برای کاربر کاهش دهد.

 

خرید سرور مجازی

ارائه دهندگان خوب و مطلوب

یک ارائه کننده سرور مجازی مورد اعتماد و قابل اطمینان، با بهترین بانک های اطلاعاتی رده سه در سطح جهانی که مجهز به زیر ساخت های سخت افزاری فراوان باشند، تجربه میزبانی را ارائه می دهد؛ همچنین کپسول های آتشنشانی گازی، کاشی های ضد حریق برای کف زمین، محیط با دمای بهینه و کنترل شده که توسط سیستم مدیریت ساختمان یا به اختصار BMS تحت نظارت است، اطمینان حاصل می کند که هیچ گاه سرور از دسترس خارج نشود و همیشه برقرار باشد. همچنین کوچکترین احتمال فرسایش سرویس را با گرفتن بک آپ و تهیه نسخه های پشتیبان به طور متعدد و ذخیره کردن آن ها در جای امن و مطمئن از بین می برد تا کاربران هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.

امنیت سرور های مجازی

لایه های متعدد و توانمند امنیتی این سرور ها که شامل دیوار های امنیتی (Firewall) و حامل خنثی پهنای باند کمک می کند تا سرور و در نتیجه وب سایت شما به خوبی جریان داشته باشد. هرچند یک تفاوت بزرگ میان سرور مجازی خصوصی (VPS) و ماشین مجازی (VM) وجود دارد. در ماشین های مجازی امکان انتقال وب سایت و داده های آن به دیگر ماشین ها وجود دارد چرا که از تکنولوژی فضای ابر (Cloud) بهره می گیرد اما در تضاد با این موضوع، سرور های مجازی از روش های سنتی و قدیمی هاستینگ استفاده می کنند تنها یک سرور را به اشتراک می گذارد. (به منظور عرضه کردن آدرس آی پی اختصاصی و منحصر به هر کاربر پروسه مجازی سازی انجام می گیرد)

 

سرور مجازی

شخصی سازی نرم افزار ها و منابع سرور

شما همچنین اجازه دارید نرم افزار ها و برنامه های دلخواه خود را بر روی سرور مجازی نصب کنید. این تمهیدات در سرور اشتراکی ممکن نیستند. سرورهای مجازی به شما کنترل و تسلط کامل می دهد تا بتوانید منابع مصرفی سرور را بسته به نیاز ها و شرایط کسب و کار خود شخصی سازی کنید. این موضوع همچنین به شما این اجازه را می دهد که با رشد و توسعه کسب و کارتان، منابع سرور را نیز افزایش دهید. حتی در شرایط مختلف برای مثال هنگامی که ترافیک سایت شما پایین می آید می توانید مقدار منابع در دسترس سرور را کاهش داده و در مصرف آن ها صرفه جویی کنید. جدا از تمام این نکات، بزرگترین و مهم ترین مزیت سرور های مجازی در مقایسه با همتای غیر مجازی خود یعنی سرور اختصاصی، بسیار ارزان تر است و برای کسب و کار ها با توان مالی کم و بودجه محدود نیز مناسب می باشد.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید