انواع صندلی تابی

صندلی تابی ویلاسازه

در مورد اوناع تاب ریلکسی باید گفته شود که تاب ریلکسی بسیاری در اندازه و رنگ و نگار های متفاوتی وجود دارد که در ادامه تک تک آن ها را نام برده و در مورد برخی توضیح مختصر داده می شود.تخت یک نفر راشل ریلکسی،صندلی مدل قطره ای مونیخ ریلکسی،تاب ریلکسی مدل عنکبوت،تاب ریلکسی مدل پنجره ای،تاب مدل درازکش مونیخ ریلکسی،صندلی آویزی ریلکسی،تاب ریلکسی گرد مدل شایان،تاب ریلکسی مدل اشکی کنفی،صندلی ریلکسی شیشه ای راک مدل گراز ،تاب ریلکسی مدل نیو مونیخ سبد بزرگ،صندلی آویزی مدل زیگزاگ،صندلی شیشه ای آویز پلکسی،تاب ریلکسی مدل گرد حصیری،تاب ریلکسی مدل گردبافا زنبوری،تاب ریلکسی مدل کریسمس ابریشم،تاب ریلکسی کنفی و …است.در ادامه برخی توضیح داده شد و برای اطلاعات بیشتر تاب ریلکسی به سایت های معتبر مراجعه و از آن اطلاعات استفاده نماین.

 

تاب ریلکسی ویلاسازه

 

تاب ریلکسی یا تاب راحتی یا تاب خانگی که شاید شما آن را به یکی از این نام ها بشناسید یکی از وسایلی است که علاوه بر چنبه تزیینی به واقع در لحظاتی که نیاز به آرامش و ریلکس کردن دارید به شما کمک می نماید تا با ذهنی آرام و آسوده به مسائل فکر کنید.مقاومت، زیبایی، احساس آرامش و راحتی از جمله نکاتی است که شما را در انتخاب و خرید تاب ریلکسی مردد نمی کند.بی شک برای کسانی که تجربه حتی یکبار استفاده از یک تاب راحتی را داشته باشند صرف هزینه برای این وسیله زیبا توجیه پذیر خواهد بود.

 

تاب ریلکسی کودک

 

به عنوان تاب ریلکسی کودک مدل‌های تک نفره توصیه می‌شود هر چند می‌توانید از مدل دو نفره نیز به عنوان تاب ریلکسی کودک یا تاب ننو کودک نیز استفاده کنید

 

تاب راحتی یا صندلی راحتی

 

همه مدل‌های تاب ریلکسی با راحتی و آرامشی که به ارمغان می‌اورد با نام تاب راحتی یا صندلی راحتی نیز شناخته می‌شوند. فقط کافیست یک بار این تاب‌های راحت را امتحان کنید

 

واقعا فرقی ندارد تاب راحتی برای آپارتمان و تاب راحتی در ویلای شما حتما حتما توصیه می‌شود و مطمئن باشید لذت خرید آن تا مدت‌ها با شما خواهد بود و خرید تاب راحتی را به دیگران نیز توصیه خواهید کرد.

 

تخت یک نفره راشل ریلکسی:؛

 

این تخت آویز یک نفره بسیار زیبا و برای استراحت و ریلکس کردن بسیار عالی می باشد؛تخت یک نفره راشل با تحمل کردن ۱۲۰کیلوگرم و همچنین از این تخت یک نفره راشل بگویم این است که:سایه بانی دارد که می توان آن را تنظیم کرد یعنی قابل تنظیم می باشد.پیچ آن رگلاژ می باشد و اگر در مورد نشیمین گاه آن بگیم این است که دارای نشیمن کتان ضد آب و تشک آبگریز،دارای بدنه آلمنیومی و تماما نصبی می باشد.و مزیت خوبی که دارد این است که دارای مقاومت بالا و تحمل فشار زیادو همچنین در برابر رطوبت و نور آفتاب مقاومت است.رنگ نشیمن گاه آن قهوه ای یا نارنجی می باشد.برای خریداری این تاب ریلکسی می توانید از چند روش خریداری کنید اولین روش؛روشی است که شما وارد مغازه مربوط به تاب ریلکسی می شوید و از آن جا خریداری می کنید و روش دوم،روشی است که شما می توانید با مراجعه کردن در سایت های معتبر عکس ها و اطلاعات تاب ریلکسی را دیده و از آن خریداری کنید.قیمت این تاب ریلکسی ۱۲۵۰۰۰۰۰تومان است.

 

حال در مورد نصب و نگهداری این تاب ریلکسی گفته می شود که:؛

 

نیاز به نصب دارد و ابزاری که برای نصب این تاب ریلکسی لازم است آچار آلن می باشد.برای شستوشوی این تاب؛جهت پاک کردن بدنه و بافت بهتر است از دستمال مرطوب استفاده نماین.جهت پاک کردن پارچه و برطرف کردن لکه های سطحی هم از دستمال مرطوب استفاده نماید.برای مراقبت از این تاب ریلکسی توصیه می شود از کاور برای پوشاندن محصول استفاده شودتا با این کار بتواند عمر آن را افزایش دهد.

 

حال از حس خوابیدن در روی این تاب بگویم که:؛

 

تجربه خوابیدن به ص رت معلق به شکل خارق العاده ای حس خستگی و استرس را از بدن خارج می کند.خیلی از افراد تصور می کنند تاب ریلکسی صرفا یک آیتم مکمل برای مبلمان فضای باز است،اما تجربه لذت بخش استفاده از آن خیلی زود به یک ضرورت بدل شده و تاب ریلکسی به یکی از اجزای کلیدی مبلمان فضای باز شما تبدیل می شود.تاب ریلکسی یک نفره همانطور که گفته شد با تحمل وزن ۱۲۰ کلیو گرم،با سایه بان جمع شونده و قابلیت تنظیم ارتفاع و پیچ رگلاژپایه جهت تنظیم در سطوح شیبدار،پارچه آبگریز از جنس نخ و پلی استر و امکان جا به جایی آسان می باشد. طراحی این تاب ریلکسی به شکل مینیمال بوده و زیبایی و سادگی را در هم آمیخته است.ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها و بسیار سبک بوده و دارای بدنه آلمنیومی می باشد.ضمن مقاومت بالا و قابلیت تحمل فشار زیاد،همچنین در برابر رطوبت و نور آفتاب مقاومت است.

 

بخش‌های اصلی تاب ریلکسی

 

تاب ریلکسی در مدل‌های متنوع بخش‌های متفاوتی دارد با این وجود اجزای اصلی تاب ریلکسی به شرح زیر است

 

تشک تاب ریلکسی یا کوسن ریلکسی

 

بدون شک مهم‌ترین بخش به جهت آرامش و راحتی شما، تشک تاب ریلکسی یا کوسن آن است که هر چقدر نرم‌تر و از پارچه باکیفیت‌تری باشد بهتر و راحت‌تر است

 

صندلی تابی مدل قطره آب مونیخ یک نفره ریلکسی:؛

 

عرض این تاب مدل قطره آب مونیخ ریلکسی قطره دایره پایه ۱متر و ارتفاع حدود ۲متر است.تنظیم ارتفاع این تاب متناسی با قد افراد می باشد.قدرت تحمل تا ۲۰۰کیلوگرم است.این تاب راحتی یا ریلکسی بسیار شیک و دارای بدنه فلزی قدرتمند می باشد رنگ بدنه فلزی آن کوره ای زد زنگ زده ای می باشد.تاب ریلکسی یا صندلی های آویزان تابی شکل چند سالی است که بازار مبلمان و دکوراسیون بخاطر حالت  فانتزی جالبی که دارد طرفداران بسیاری پیدا کرده است.افرادی که به دنبال مبلمان مهیج برای خانه خود می باشندروی تاب و صندلی های به این شکل زوم کنند.مدل صندلی تابی آویزان تاب ریلکسی شیک نام های مختلف این مدل تاب ها می باشد .افرادی که بر روی این مدل تاب ها نشسته اند می گویند نشستن روی این مدل صندلی ها باعث آرامش و تمرکز شده و داخل یا خارج خانه فرقی ندارد هرجا که بخواهید می توانید این صندلی ها را نصب نماید.فقط فراموش نکنید پیچ سقفی این مبلمان ها را حسابی سفت و محکم کنید تا دچار سقوط ارتفاع نشوید.تاب ریلکسی دارای سبد مقاوم و ترکیبی زیباوقسمت بافت سبد استحکام بالا در برابر رطوبت نور خورشید کاملا مقاوم است.تمامی تشک ها دارای زیپ برای باز شدن و قابل شستشوی است .سبک کاربری تاب صندلی های آویزان چیزی شبیه به صندلی راکی می باشد

 

تاب راحتی مدل پنجره ای:؛

 

تاب راحتی مدل پنجره ای قابل استفاده در منزل و فضای باز است این تا دارای تشک نرم و راحت می باشد.تحمل وزن این تاب تا ۲۰۰کلیوگرم است و قابلیت تنظیم ارتفاع و اتصال به سقف نیز است.قابلیت مونتاژ و دمونتاژ دارد.جنس پارچه مبلی و الیاف تشک خرده ابر و نوع رنگ بدنه کوره ای الکترواستاتیک می باشد و همچنین این تاب قابلیت شستوشو نیزدارد.

 

تاب ریلکسی عنکبوتی ویلاسازه

 

تاب ریلکسی مدل عنکبوتی:؛

 

ابعاد این تاب ۲۰۰×۱۷۰ساننی متر است این تاب مناسب فضای داخلی  می باشد،تاب ریلکسی مدل عنکبوت تحمل وزن ۲۰۰کیلوگرم دارد جنس بدنه آن فلز و مواد قیطان و نوع رنگ بدنه کوره ای الکترواستاتیک می باشد.از جنس پارچه نیز می توان گفت که مبلی و الیاف تشک اسفنج آسیایی است قابلیت شستشوی تشک تیز دارد.تاب ریلکسی با توجه به استفاده مداوم و شاید توسط افراد مختلف خانواده در صورت کثیف شدن تشک و کوسن به راحتی با تخلیه مواد داخل تشک قادر به شستشوی بوده و کوسن تاب ریلکسی مثل روز اول قابل استفاده می شود.درصورت نیاز به تمیز کردن پایه و علمک با توجه به استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک به راحتی به دستمال نم دارقابل تمیزکردن بودهو برای تمیز کردن بافت بدنه تاب ریلکسی از شوینده های مبل به آرامی و نهایت دقت می توانید بافت را تمیز کنید.این تاب مقاوم به اشعه نور خورشید و نسبت به بارش برف و باران مقاوم است

 

کاربرد صندلی تابی

 

تاب خوردن بر روی صندلی تابی حس آرامش را در شما به وجود خواهد آورد. بنابراین می‌توانید یکی از مدل‌های آن را برای قرار دادن در فضای باز باغ یا ویلا، بالکن یا گوشه‌ای از منزل خود انتخاب کنید.

 

فقط توجه داشته باشید که صندلی راحتی مخصوص فضای داخلی قابل استفاده در فضای باز نخواهد بود چرا که متریال استفاده شده در آنها برای بودن در فضای بیرونی خانه ممکن است مناسب نباشد در نتیجه در هنگام خرید تاب ریلکسی این نکته را در نظر داشته باشید که مدل انتخابی برای محل قرارگیری مناسب باشد.

 

اگر پس از سپری شدن یک روز سخت، نیاز به آرامش ذهنی دارید، بر روی صندلی تابی خود بنشینید و با تکان‌های آن آرام شوید. و یا لذت خواندن کتاب مورد علاقه‌تان را با نشستن بر روی این صندلی‌ها دو چندان کنید. با عزیزانتان بر روی آن بنشینید و یک شب زیبا را سپری کنید و با یکدیگر گفتگو کنید.

 

تاب خوردن تفریحی است بسیار لذت بخش که تنها مختص به زمان کودکی نیست، فرقی نمی‌کند چند ساله باشید حرکات آرام تاب ریلکسی و حس زیبای آن را باید تجربه کرد.

 

تحمل وزن در صندلی تابی

 

بله، این صندلی‌های راحتی زیبا، در مدل یک نفره تا ۱۳۵ کیلوگرم و در مدل دو نفره تا ۳۰۰ کیلوگرم را می‌توانند تحمل کنند. قطر پایه نگهدارنده در مدل یک نفره ۱۱۰ سانتی‌متر و در مدل دو نفره ۱۴۰ سانتی‌متر بوده و ارتفاع علمک در تمامی مدل‌ها ۱۴۰ سانتی‌متر می‌باشد.

 

بنابراین توضیحات، می‌توانید با خیال راحت از نشستن بر روی این صندلی‌ها لذت ببرید. لازم به ذکر است که حرکات تاب تنها به عقب و جلو بوده ضمن آنکه صندلی در هنگام حرکت نبایست از حاشیه پایه خارج شود.

 

منبع:ویلاسازه

 

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید