نکاتی برای دریافت ترافیک وب سایت

ترافیک وب سایت

بازاریابی الکترونیکی جدیدترین نوع بازاریابی در قرن بیست و یکم است . با این حال ، مبارزه این است که چگونه مخاطبان خود را که معمولا در یک نوع زندگی سریع هستند ، به دست آورید . آن‌ها می‌خواهند ببینند چه چیزی مهم است و چه چیزی پیدا می‌کنند و یا چیزی که آن‌ها فکر می‌کنند مرتبط با چیزی است که نیاز دارند . این مخاطب که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم چیزی است که ما آن را ترافیک می‌نامیم .
آیا به برخی نکات در مورد نحوه به دست آوردن ترافیک بیشتر نیاز دارید ؟ …
ایده‌های زیادی در مورد چگونگی بدست آوردن ترافیک وجود دارد . اما یک جنبه که اغلب توسط شرکت‌ ها نادیده گرفته می‌شود این است که چگونه ترافیک بیشتری را بدست آورد و چگونه آن‌ را حفظ کرد . چه شما یک وبلاگ نویس و یا صاحب کسب‌ و کار باشید ، باید بدانید چطور به مخاطبین خود نگاه کنید و چگونه طیف وسیعی از جمعیت را گسترش دهید .
چه برای کسب‌ وکار خود می‌نویسید ، چه برای یک سرگرمی ، شما باید برای خواندن وبلاگ یا وب سایت تان یک مخاطب داشته باشید حضار که از سایت شما بازدید می‌کنند چیزی است که ما آن را ” ترافیک ” می‌نامیم ،  اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد که به شما توصیه می‌کند کارهای زیادی را برای وب سایت خود انجام دهید و این تکثیر باعث سردرگمی می‌شود . امروز نکاتی را برای شما فراهم می‌کنیم تا ترافیک بیشتری برای وب سایت خود دریافت کنید، آماده باشید
در اینجا عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند

کلمات کلیدی طولانی ، شما به آن‌ها نیاز دارید .

این‌ها عبارات مرتبط با موضوع شما هستند . شما باید این کلمات کلیدی را اغلب زمانی که به آن‌ ها نیاز دارید ، قرار دهید تا شما به راحتی سایت خود را پیدا کنید . موتورهای جستجو کلمات کلیدی طولانی را دوست دارند به خصوص اگر در یک مقاله ذکر شده باشد ، بنابراین چالش در اینجا برای نویسنده این است که چگونه این کلمات کلیدی را در مقاله وارد کند .

فروم در وب سایت خود ایجاد کنید

مردم عاشق صحبت کردن هستند، به خصوص اگر بتوانند بدون ملحق شدن به کنفرانسی برای یک رویداد بزرگ با مردم زیادی صحبت کنند . این فروم ها به شما این امکان را می‌دهد که درباره موضوعی که در مقاله خود دارید صحبت کنید . این بحث‌ها به دلیل استدلال‌ها و ایده‌هایی که در وبلاگ شما به اشتراک گذاشته می‌شوند ، ارتباطات شما را گسترش خواهند داد . این همچنین زمانی را افزایش می‌دهد که آن‌ها در وبلاگ یا وب سایت شما می‌مانند . این می‌تواند برای افزایش ترافیک در پست‌ های شما خوب باشد .

پیوندهای بیرونی از قبیل فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و لینکدین

این وب سایت‌های ارتباط جمعی معروف می‌توانند به افراد بیشتری کمک کنند تا وبلاگ یا سایت شما را بشناسند . برخی از وبلاگ نویسان ، صفحات فیس بوک یا دیگر گروه‌های رسانه‌های اجتماعی را برای جذب مخاطبان بیشتر به این سایت آغاز می‌کنند . این کانال‌ ها مسیر اصلی تبلیغ شما به خصوص برای مخاطب قرن بیست و یکم هستند . این حوزه‌های فهرست راهنما ، جنبه تبلیغاتی هزینه کسب‌ و کار شما را می‌سازند

از جوامع وبلاگ نویسی استفاده کنید

اگر شما آنلاین تر هستید پس سعی کنید با جوامعی مثل Problogger یا Copyblogger آشنا شوید . شما می‌توانید با وبلاگ نویسان دیگر صحبت کنید و آمار جمعیتی مخاطبین خود را که ممکن است به پست‌ های blog علاقمند باشند ، بشناسید . این جوامع وبلاگ نویسی دارای انواع مخاطب هستند که دوست دارند در بحث‌ها و ایده‌های مختلف به صورت آنلاین درگیر شوند . شما می‌توانید توجه زیادی به خود جلب کنید ، به خصوص اگر وبلاگ یا سایت شما جالب باشد .

بازخورد پست ها

اگر شما در مورد سایت‌ های دیگران و یا بلاگ ها صحبت کنید و نظر بدهید ، این چیزی است که آن‌ها به عنوان مهمان ‌ها و یا پست پاسخ می‌گویند . اگر شما از وبلاگ آن‌ها بازدید کنید ، آن‌ها نیز از شما دیدن خواهند کرد ؛ این یک چیز دو طرفه است . خوب است که شما می‌توانید ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید و شاید از سایت خود به عنوان یک مرجع استفاده کنید ، این یک روش هوشمندانه برای انجام آن است . شما حتی می‌ توانید از وبلاگ نویسان مشهور بازدید کنید و از آن‌ها مشاوره بگیرید ؛ شما هم می‌توانید از مخاطبین خود نیز بازخورد داشته باشید . همچنین بهتر است با وبلاگ نویس تاثیرگذار که می‌تواند ترافیک شما را ارسال کند ارتباط برقرار کنید .

یک محتوای خوب و طولانی بنویسید .

مقاله‌هایی که حداقل ۱۰۰۰ کلمه دارند بیشتر به نظر می‌رسد که موتورهای جستجو و یک مخاطب را به خود جلب کنند . اما شما همچنین باید به افراد مناسب بگویید . با نوشتن مقالات شگفت‌ انگیز و دیگر بحث‌های مرتبط و مد روز ، این امکان وجود دارد که در هر ماه ۱۰۰۰۰۰ خواننده بگیرید . فقط جنبه‌های فنی مانند URL ها، بهینه‌ سازی ، تصاویر ، Google Analytics و غیره را فراموش نکنید تا به شما در نظارت ترافیک کمک کند .

پاسخگو و سریع باشید

شایع‌ ترین شکایت خوانندگان آنلاین این است که برخی از سایت‌ ها چند ثانیه طول می‌کشند تا بتوانند به طور کامل باز شوند و به همین دلیل تعدادی بازدید کنندگان را از دست می‌ دهند . پس وب سایت تان را بهینه کنید . اگر بتوانید یک سرویس خوب طراحی وب را به دست آورید ، بهتر است. آن‌ها می‌توانند به سایت شما کمک کنند و در مسابقه قابل‌ مشاهده باقی بمانید .
علاوه بر این ، وقتی مخاطبان زیادی دارید ، باید از آن‌ ها مراقبت کنید و یک راه برای مراقبت از آن‌ها صحبت با آن ها و پاسخگو بودن است . اکثر وب سایت‌ های موفق بسیار تعاملی هستند ، بنابراین شما می‌توانید یک وب سایت تعاملی داشته باشید و یا می‌ توانید به خودتان اجازه دهید با مشتریان یا بازدیدکنندگان خود صحبت کنید .

از رقبا پیشی بگیرید

اگر می‌خواهید در یک صنعت خاص باشید ، باید بدانید که رقبای شما چه کسانی هستند . بدین ترتیب شما خواهید دانست که چطور مخاطبین خود را به دست می آورند ، محتوای آن ‌ها تماما  در مورد و نحوه نگاه آن‌ها به موضوعات خاص و در نهایت ، شما باید استراتژی آن‌ها را با وجود رقابت سنگین یاد بگیرید . رقبای خود را به گونه‌ای نزدیک‌ تر کنید که بتوانید برخی از تحقیقات را در مورد آن‌ها انجام دهید . با این حال ، خطر این امر زمانی است که شما موفقیت آن‌ها را به عنوان چیزی که نمی‌توانید انجام دهید و یا به آن دست پیدا کنید ، می‌بینید . کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که فکر کنید شما می‌توانید این کار را انجام دهید و فراتر از کاری که انجام داده‌اند بروید ، حتی اگر کمی دیر کردید .

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید