ممکن است شنیده باشید که اگر وب سایت
دیگری با سایت شما ارتباط داشته باشد ، این سایت به دنبال رتبهبندی وب سایت شما خواهد بود. این درست است. با این حال ، چگونه آن پیوند در وب سایت دیگر به دست آمد؟ آیا این لینک به این دلیل در آنجا قرار داده شده بود که شما چیزی جالب در سایت خود داشتید
که یک نفر میخواست به آن پیوند دهد ؟ عالی است.
آیا به کسی حقوق میدهید تا لینک خود را در صفحه چاپ کند و این اتفاق بیفتد که کلمه در
لینک ( انکر تکست ) یک عبارت بسیار مورد جستجو است که رقابت زیادی دارد؟ بد است.
بسیاری از شرکت ها، از جمله شرکتهای بزرگ، برای خرید بک لینک جریمه شده اند. این کار را نکنید.
.
این کار بدی نیست که با گرفتن آگهی در
سایت خود پول به دست آورید. با این حال، اگر جدا کردن تبلیغات از محتوا دشوار باشد
و اگر تبلیغات به اندازه کافی سرزده باشند تا آنچه را که گوگل “ تجربه بد “ برای کاربر میداند ارائه دهد،رتبهبندی جستجو شما دچار تزلزل خواهد شد.
.
یک تمرین بد وجود دارد که برخی از مالکان سایت و وب مسترها متن رو مخفی میکنند و این متن را فقط ربات های جستجو میتوانند پیدا کنند ،
این کار با داشتن متن سفید بر روی یک پس زمینه سفید و یا دستکاری کد صفحه وب برای پنهان کردن متن
از شخصی که از سایت بازدید میکند
انجام می شود.
.
متاسفانه این به روز شدن هر الگوریتم بیشتر و بیشتر میشود. ممکن است
متوجه شده باشید که اولین صفحه نتایج جستجو
بیشتر و بیشتر در انحصار برندها است.
انجام جستجو برای یک مورد محبوب برای خرید، برای مثال یک ماشین ظرفشویی، شما هیچ شرکت کوچکی در نتایج
جستجوی ارگانیک میبینید؟ اگر کسب و کار شما تنها به صورت آنلاین است، رقابت با برندهای بزرگ وقتی به دنبال رتبهبندی میگردند، دشوارتر میشود. شما ممکن است بهترین قیمتها و بهترین خدمات مشتری را
داشته باشید اما به گوگل، اگر شما یک شرکت برتر از ۵۰۰ شرکت نیستید، پس شما قصد ندارید در
صفحه ۱ برای بهترین شرایط جستجوی
رقابتی باشید. این یکی از دلایل داشتن
یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو در سایت شما است، استفاده از تخصص و دانش آنها به منظور رقابت با برندهای بزرگ است.
.
یک روش رایج در بین صاحبان سایت که سعی در دستکاری نتایج جستجو دارند،
ایجاد هزاران صفحه است که یک عبارت جستجوی کلمات کلیدی مختلف را هدف قرار داده و دارای محتوای بسیار مفید برای بازدید کنندهآن هستند. اگر یک محتوای وب سایت شامل یک بند کوتاه از متن با یک عبارت
جستجو است که به طور فراوان در متن استفاده میشود، برای یک بازدیدکننده بسیار مفید نیست
و ارزش یک رتبهبندی خوب را ندارد.
.
گوگل به دنبال محتوای جدید برای افزودن به پایگاه داده عظیم خود است. اگر آن محتوا مشابهی را که در وب سایت دیگری یافته ، پیدا کند، نشان دادن علاقه زیادی به آنچه که باید ارائه
دهد، نخواهد بود. اگر سایت شما یک محصول را میفروشد و مشخصات محصول دقیقی دارد
که توسط تولید کننده تولید میشود
که هر وب سایت دیگری
که آن محصول را به کار میبرد، محتوای کپی در نظر گرفته میشود. همه چیز را در سایت خود یونیک و اورجینال قرار دهید و نتایج جستجوی خود را بهبود بخشید.
.
گوگل به دنبال متن میگردد.
فلش یک تکنیک برای ایجاد وب سایتهای بسیار متحرک است که فراتر از آنچه میتواند با HTML استاندارد انجام شود.
ربات جستجوگر که گوگل از آن استفاده میکند درخواندن سایتهای وب با استفاده از فلش خیلی خوب نیست. اگر شما درست
روی یک صفحه وب کلیک کرده و View Source منبع را انتخاب کنید یا منبع صفحه نمایش را از منوی خود انتخاب کنید، نسخه مشابهی از صفحه وب را مشاهده خواهید کرد که گوگل میبیند. اگر
وب سایت شما با فلش ایجاد شود، زمانی که منبع صفحه را مشاهده میکنید متن بسیار کمی
نمایش داده خواهد شد.
.
گوگل خیلی عجله دارد این شرکت میخواهد وب سایتهایی را در نتایج جستجو که بهترین تجربه کاربر را میدهد ، نشان دهد. اگر صفحات وب شما کندتر از دیگران
بارگذاری شوند،به همان اندازه که سریع است ، رتبهبندی نخواهند شد. دقت کنید که وب سایت شما برای سرعت با تصاویر فشرده شده، کد ساده و یک سرور وب سریع
بهینه سازی شود تا اطمینان حاصل شود که بازدید کنندگان شما از تجربه کاربری خوبی برخوردار شوند.