گرایش های سئو که در سال ۲۰۱۹ مهم خواهند بود

سئو در سال 2019

گرایش های سئو که در سال ۲۰۱۹ مهم خواهند بود

۲۰۱۸ یک سال بزرگ برای SEO و بازاریابی

دیجیتال، با گرایش‌ها جدید، به روز رسانی، و ابزارهایی است که به بهینه‌سازی

تکنیک‌ها و استراتژی‌ها و عملکرد

کلی بهتر کمک کرده‌اند. این امر باعث افزایش SEO به ارتفاعات جدید می‌شود و فضای بیشتری برای رشد در آینده نزدیک باقی می‌گذارد.

صحبت از آینده نزدیک، ۲۰۱۹ به زودی فرا خواهد رسید

و مانند هر سال دیگر،ابزارها و استراتژی‌ها فراوان هستند. با شرکت‌هایی مثل گوگل که همیشه به دنبال بهبود خدمات جستجوی خود هستند، بهتر است که

سرعت خود را حفظ کرده و برای تغییراتی که در شرف وقوع هستند آماده شویم. در اینجا برخی از استراتژی‌ها و گرایش‌ها SEO هستند که درسال ۲۰۱۹ بزرگ خواهند شد.

رشد مداوم جستجوی صدا

جستجو صدا یکی از عناصر اساسی در جستجوی آنلاین

در طی چند سال گذشته تبدیلشده‌ است، به طوری که هوش مصنوعی و ارتقای نرم‌افزار تشخیص صدا کمک کرده‌ است که به جلو حرکت کند. جستجو به عنوان کاربر پسند و دقیق، به کاربران اجازه می‌دهد تا به دنبال نتایج جستجوی فوری، به ویژه برای شرایط جستجوی دقیق، باشند.

هوش مصنوعی مثل Siri و دستیار گوگل به ایجاد

جستجوی صدا به عنوان یک گزینه عملی،همراه با افزایش کارایی آن فراتر از جستجو و اجازه دادن به  بیشتر برای اتوماتیک شدن کمک کرده‌اند. بیشتر و

بیشتر موتورهای جستجو به دنبال سرمایه‌گذاری و

پیگیری روند هستند و سال ۲۰۱۹ را می توان دید که جستجوی صدا گسترده‌تر شده‌ است. وقتی نوبت به بهینه‌سازی استراتژی خود می‌رسد،

تمرکز بیشتر بر روی عبارات جستجوی دقیق و کلمات کلیدی بلند هنگامی که برای ایجاد ترافیک بیشتر به وب سایت شما می‌آید، بسیار مفید خواهد بود.

وب سایت های ارتباط جمعی و ویدیوی زنده

از زمان ظهور ویژگی‌های ویدیوی زنده در سکوهای رسانه

اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام، تعداد کاربران و مارک‌های تجاری که از آن استفاده می‌کنند به صورت نمایی افزایش‌ یافته است. همراه با سکوهای رسانه

اجتماعی، سایت‌های پخش مانند twitch وYouTube

مشخصه‌های جدیدی را اضافه کرده‌اند که کاربران را قادر به تعامل و ایجاد فضای اجتماعی بیشتری می‌سازد.

با بهبود سرعت اینترنت در سراسر جهان، کاربران اکنون این توانایی را دارند که در هر جایی یک ویدیو زنده داشته باشند، و به آن‌ها اجازه دهند که رویدادهای مختلفی را در زمان واقعی ثبت کنند و توانایی تعامل با مخاطبین

بلافاصله را داشته باشند. اینها موادی هستند که یک

 ویدئوی زنده را در رسانه‌های اجتماعی موفق می‌سازند. با

بیشتر و بیشتر کاربران در حال پخش ویدیو در مورد رویدادهایی مانند ورزش، پادکست ها، و حتی

بازی‌های ویدیویی، این یک تکنیک بازاریابی دیجیتال دیگر است که برندهای بیشتری

باید از آن استفاده کنند، به خصوص در سال ۲۰۱۹.

هوش مصنوعی و چت بات ها

فناوری هوش مصنوعی به کندی پیش می‌رود، اما در سال‌های اخیر بسیار بهتر شده‌ است، با دستیاران هوش مصنوعی و chatbots که به شرکت‌ها در ارتباط با

کاربران در طول ساعات تعطیلی خود کمک می‌کنند، بسیار بهتر شده‌ است. شرکت‌هایی مانند گوگل در حال توسعه فناوری هوش مصنوعی هستند که می‌توانند با افراد تعامل داشته باشند و توانایی ایجاد الگوهای گفتاری خود و

اجرای وظایف بدون کمک کاربر را داشته باشند. برنامه

جدید Duplex گوگل این ویژگی را در گوشی‌های هوشمند گوگل امکان پذیر می‌سازد، که تا حدی به عنوان یکپلت فرم آزمایشی عمل می‌کند تا ببیند آیا فناوری جدید می‌تواند در وضعیت

فعلی خود موثر باشد یا نه.

Chatbots در صفحات وب سایت‌های ارتباط جمعی مختلف و وب سایت‌های شرکت بسیار رایج شده‌اند. chatbots با

سهولت استفاده و یکپارچه‌ سازی خدمات۲۴ ساعته ارائه می‌کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که پیام‌ها قادر به دریافت پاسخ سریع و دقیق به

inquiries هستند.این هم چنین یک اندازه‌گیری مقرون‌ به‌ صرفه نیز شده‌ است چون به کاهش حجم کار انسان تا حد معینی کمک می‌کند.

محتوای معتبر و همیشه سبز

فشار برای محتوای همیشه‌ سبز هر ساله تقریبا یک پیام مشابه است، اما SEO به 

توسعه و تکامل در ماه‌های آتی ادامه می‌دهد و این ایده با اطمینان از این که تنها محتوای کیفیت در رتبه‌بندی خوب جستجو خواهد بود، به این ایده کمک

می‌کند. با ظهور اخبار جعلی و تهاجم به حریم خصوصی، صحت واقعی وب سایت از قبل مهم‌تر

است.

ایجاد محتوای موثق و قابل‌اعتماد یک عنصر مهم در

استراتژی بازاریابی موفق و استفاده از ابزار مناسب و

هدف قرار دادن بازار مناسب به وب سایت شما اجازه می‌دهد تا ترافیک قابل‌توجهی دریافت کند. محتوا باید همیشه

آموزنده بوده و برای کاربران مفید باشد و باید حاوی کلماتکلیدی مناسب باشد که آن‌ها را هدایت می‌کند تا به محتوای نوشته شده دسترسی داشته باشند.

بیشتر اجتماعی شدن

میلیون‌ها کاربر فعال اجتماعی فعال در هر لحظه وجود

دارند، و همه آن‌ها توانایی راه‌اندازی کمپین های بازاریابی ویروسی یا توزیع محتوا را با سرعت بسیار سریع دارند. استفاده از این بخش به تولید ترافیک بیشتر کمک می‌کند، با بازاریابی محتوا

که تمرکز اصلی بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی

دیجیتال است. وب سایت‌های ارتباط جمعی به مردم و برند کمکمی‌کنند که به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و استراتژی درست به تنظیم

تعادل بین این دو کمک خواهد کرد.

 

 

اشتراک گذاری در :


info@seouser.ir

ارسال یک نظر

سئو،سئو سایت،خدمات سئو،آموزش سئو،سئو وب سایت، بهینه سازی سایت،بهینه سازی وب سایت، افزایش رتبه سایت