هزینه تولید محتوا سایت و ترفندهای کاهش آن

هزینه تولید محتوا

هنگامی که افراد به دنبال افزایش مشتری سایت خود هستند و یا می‌خواهند بازدید بیشتری را در طول روز داشته باشند، فقط و فقط یک راه جلوی خود می‌بینند، آن‌ هم تولید محتوا و سئو سایت است. آیا کسب و کاری را می‌شناسید که سایت خود را غیر از توجه به این دو مورد پیشرفت داده باشد؟ به طور قطع جواب این سوال منفی است. سئو سایت و بهینه سازی آن به موارد مختلفی بستگی دارد که توجه به آن‌ها می‌تواند رتبه شما را در گوگل بهتر کند، اما مهم‌ترین و اصلی‌ترین موردی که در این زمینه‌ می‌توان عنوان کرد، تولید محتوای باکیفیت و سئو شده است. از این رو شما می‌توانید با سفارش تولید محتوا روز به روز و باکمترین زحمت و هزینه رتبه سایت خود را بهتر کنید.

البته برخی از سایت‌ها با وجود این که مبلغ زیادی را برای تولید محتوا می‌گیرند، اما محتوا‌های باکیفیتی را در اختیارتان قرار نمی‌دهند؛ به همین دلیل اگر می‌خواهید بهترین جواب را از محتوا بگیرید باید به دنبال سایت مناسبی برای آن باشید. SEOEDU از جمله سایت‌های موفق در این زمینه‌ است که مشتریان راضی زیادی را در مدت فعالیت خود به دست آورده، از این رو با توجه به تعریف و تمجید‌های مشتریان از این سایت، می‌توان آن را یکی از بهترین موارد برای سفارش تولید محتوا ارزان و باکیفیت معرفی کرد.

من محتوا را برای سئو می‌خواهم و کیفیت آن برایم مهم نیست!!!

 

اگر آموزش سئو را حتی بسیار هم ابتدایی بلد باشید، می‌دانید که تولید محتوا برای مقالات سایت تا چه اندازه مهم است و اهمیت دارد. خزنده‌های گوگل هنگامی که محتوا‌های طولانی سایت شما را که کاملا سئو شده است را می‌بینند، به وجد آمده و رتبه‌ی سایت را افزایش خواهند داد. پس با توجه به این توضیحات محتوای مقالات و کیفیت آن‌ها اهمیت چندانی ندارد و می‌توان به آن توجهی نداشت؟ شاید این موضوع را بتوان خانمان سوز‌ترین موضوعی دانست که می‌تواند کاربران وفادار سایت را نصف کند.

بسیاری از مدیران سایت‌ها یا سئو کار‌ها با این طرز فکر اشتباه لطمه‌های زیادی به کسب و کاری که زحمت زیادی برای آن کشیده شده است، می‌زنند. آن‌ها برای آن که بتوانند هزینه‌ی کمی را برای محتوا‌ها پرداخت کنند حاضر می‌شوند تا محتوا‌های بی‌کیفیت و بی‌ارزش را در بین مقالات سایت قرار دهند.

این موضوع باعث می‌شود تا کاربران هنگامی که وارد سایت شما می‌شوند، به دلیل کیفیت پایین محتوا از آن خارج شده و دیگر هیچگاه سایتتان را باز نمی‌کنند. بی‌کیفیت بودن محتوا به مرور زمان اعتبار و ارزش شما را از بین می‌برد و هر چقدر هم که در بخش‌های دیگر سئو خوب عمل کنید، نمی‌توانید جایگاه خوبی را به دست آورید. با توجه به این توضیحات آیا تمایل دارید که محتوای ارزان و بی‌کیفیت را در سایت خود انتشار دهید؟

پس از همین الان به فکر تولید محتوا غنی و باکیفیت باشید و همچنین بهتر است آن را به افرادی که در این زمینه خبره هستند بسپارید. به عنوان مثال با ثبت سفارش تولید محتوا در SEOEDU می‌توانید محتوا‌های خوب و ارزشمندی را دریافت کنید. این موضوع سبب می‌شود تا کاربران بیش از پیش جذب سایتتان شوند.

با آپدیت مقالات هزینه‌ی سفارش تولید محتوا را به حداقل برسانید

معمولا افراد متخصص در زمینه سئو در هنگام دادن مشاوره سئو یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی که برای سایت‌ها در نظر می‌گیرند، نحوه انتشار مقاله است. معمولا سایت‌ها باید روزانه یا در بازه‌های زمانی مشخصی مقالاتی را انتشار دهند. سفارش تولید محتوا هزینه‌هایی را در برخواهد داشت که البته با توجه به اهمیت محتوا این هزینه‌ها کاملا لازم و ضروری بوده و زود بازده است. حال که مدتی از فعالیت سایت گذشته و موضوعات کاملی بر روی سایت منتشر شده است، آیا باید باز هم با تولید محتوا پول بیشتری را خرج کنیم؟ خیر. در این هنگام شما می‌توانید راه بهتری را در پیش بگیرید و با استفاده از آپدیت مقالات خود را برای گوگل عزیز کرده و همچنین محتوا‌های خود را کامل‌تر از پیش کنید.

به عنوان مثال فرض کنید که شما در طول یک ماه روزانه محتوا‌های ۱۰۰۰ کلمه‌ای بر روی سایت خود منتشر کرده‌اید. حال در ماه دوم می‌توانید به جای تولید محتوای جدید، به مطالب قبلی حدود ۵۰۰ کلمه اضافه کنید. این روش دو مزیت را برای شما به دنبال خواهد داشت.

  1. گوگل محتوای شما را ارزشمند‌تر تصور می‌کند: هنگامی که محتوا آپدیت می‌شود، گوگل پی می‌برد که شما بر روی مقاله‌ی سایت خود کار می‌کنید و آن‌ را به حال خود ول نکرده‌اید. از این رو احتمال دارد تا جایگاه مقالات آپدیت شده در گوگل بهتر شود.
  2. کاهش هزینه‌ی سفارش تولید محتوا: شما می‌توانید برای آپدیت مقالات خودتان اقدام کرده و در زمان کم، مطالب جدیدی را به مطالب قدیمی اضافه کنید. همچنین به دلیل این که آپدیت مقالات تعداد کلمات کمتری از یک مقاله کامل دارد، هزینه‌ی تولید محتوا کاهش می‌یابد. برای آپدیت مقالات نیز می‌توانید از سایت‌های مختلفی نظیر SEOEDU استفاده کنید.

چگونه محتوایی نظر مخاطب و گوگل را جلب می‌کند؟

از آموزش سئو می‌دانیم که محتوا به طور کلی برای خزنده‌های گوگل و مخاطبان منتشر می‌شوند، به همین دلیل باید مواردی در آن در نظر گرفته شود، تا بتوان گوگل و مخاطب را راضی نگه داشت. در ادامه توضیحاتی را در این باره بیان خواهیم کرد.

محتوا باید کاملا یونیک و تالیفی باشد: شاید مهم‌ترین موضوعی که برای خزنده‌های گوگل اهمیت دارد، کپی نبودن مقاله‌ها است. سایت‌هایی که از محتوا‌ی کپی استفاده می‌کنند، در چشم گوگل ارزش و اعتبار ندارند و به مرور زمان جایگاه خود را از دست خواهند داد. از این رو در هنگام سفارش تولید محتوا به این موضوع توجه داشته باشید.

محتوا‌ها باید کاملا سئو شده باشند: برای آن که بتوان محتوایی تولید کرد که گوگل آن را ارزشمند بداند، باید قوانین و تکنیک‌های سئو در آن کاملا رعایت شده باشد. مهم‌ترین موردی که باید برای سئو محتوا به آن توجه کرد، چگالی کلمات کلیدی و کلمات مترداف است.

محتوا باید کاملا خوانا باشد: موضوع مهم دیگری که می‌تواند نرخ پرش سایت را بسیار کاهش دهد، خوانایی محتوا است. از جمله مهم‌ترین موارد که می‌تواند در خوانایی محتوا نقش داشته باشد، می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • علائم نگارشی
  • عدم غلط املایی
  • کوتاه بودن جملات
  • کوتاه بدون پاراگراف‌ها
  • استفاده از عکس‌های مرتبط و جذاب
  • و…

شما اگر باکیفیت‌ترین و غنی‌ترین محتوا‌ها را با عدم رعایت این موارد بر روی سایت خود منتشر کنید، هیچگاه مخاطبان آن را نمی‌خوانند و سریع از سایت خارج می‌شوند.

محتوا را باید یک فرد متخصص نوشته باشد: شاید یکی از مهم‌ترین مواردی که سایت‌های تولید کننده محتوا‌ را از یکدیگر متمایز می‌کند، همین موضوع باشد. اگر می‌خواهید محتوایی کاملا درست و غنی را روی سایت خود منتشر کنید، باید نویسنده آن در مورد حوزه مورد نظر اطلاعات کاملی داشته باشد. از این رو باید گفت که SEOEDU با در اختیار داشتن محتوانویس‌های متخصص در حوزه‌های مختلف خیال شما را از کیفیت محتوا کاملا راحت می‌کند.

با تکنیک تاپیک کلاستر SEOEDU، زودتر به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید

 

 

کاهش هزینه تولید محتوا سایت

 

محتوای تاپیک کلاستر می‌تواند مزیت‌های زیادی را برای سایت‌ها به ارمغان بیاورد. به طور کلی این روش یکی از بهترین روش‌هایی است که به وسیله‌ی آن می‌توان ترافیک زیادی را برای سایت‌ها به وجود آورد. معمولا مشاور سئو با ارائه این پیشنهاد به کسب و کار‌ها سبب می‌شود، تا آن‌ها سایت خود را در زمان کمتری به صفحات اول گوگل بیاورند.

این تکنیک بدین صورت است که به عنوان مثال شما یک مقاله اصلی دارید و بر اساس آن چند مقاله مختلف تولید می‌کنید. از این رو در مقاله اصلی‌ خود می‌توانید چند لینک داخلی خوب و مرتبط ایجاد کنید. به همین دلیل کاربر نه تنها از سایت شما سریعا خارج نمی‌شود، بلکه به صفحات مختلف شما منتقل شده و از مطالب آن‌ها استفاده می‌کند.

به عنوان مثال شما اگر یک کسب و کار در زمینه‌ی خرید لباس داشته باشید. می‌توانید یک مقاله اصلی برای خرید لباس تولید کنید و سپس چند مقاله با عنوان‌هایی نظیر بهترین ست تابستانه، بهترین جنس لباس، روانشانی رنگ‌ها برای خرید لباس و… را در در سایت خود قرار دهید. سپس باید در مقاله خرید لباس این چند لینک داخلی را برای عناوین گفته شده ایجاد کنید. بهره گیری از سایت SEOEDU برای سفارش تولید محتوا تاپیک کلاستر این امکان را به شما می‌دهد تا از این تکنیک به بهترین نحوه ممکن استفاده کنید؛ چرا که این سایت در این زمینه بسیار خوب و باکیفیت عمل کرده است.

افزایش مشتری و فروش با استفاده از روش سفارش تولید محتوا 

این موضوع را در قالب یک مثال توضیح می‌دهیم. به عنوان مثال فردی به دنبال خرید مکمل‌های ورزشی است و در گوگل سرچ می‌کند: “بهترین مکمل‌های ورزشی برای بدنسازی” او پس از سرچ کردن، به احتمال زیاد سایت اول را باز می‌کند و توضیحاتی را در مورد مکمل‌ها می‌خواند؛ در این بین او اگر از مکملی خوشش بیاد به فکر خرید آن است. در این هنگام اگر سایت لینکی برای خرید محصول گذاشته باشد، فرد به آن رجوع کرده و احتمال آن که این محصول را خریداری کند بسیار افزایش می‌یابد.

با توجه به این مثال می‌توان گفت که اگر شما به وسیله‌ی محتوا کاربران سایت خود را افزایش دهید، به مرور زمان احتمال آن که کاربران از مقالات شما به صفحه‌ی خرید محصول بروند بسیار زیاد می‌شود. البته باید مجدد به این نکته اشاره کرد، که برای رسیدن به این مهم باید محتوا‌های خوب و باکیفیتی را تولید کنید و از این رو سایتی که برای سفارش تولید محتوا از آن‌ بهره خواهید گرفت بسیار اهمیت پیدا می‌کند. به نوعی می‌توان گفت که محتوای غنی و مناسب اعتبار شما را در پیش کاربران افزایش می‌دهد، بدین ترتیب آن‌ها به مرور زمان به کاربران وفادار تبدیل می‌شوند. معمولا اکثر خرید از کسب و کار‌های اینترنتی را کاربران وفادار انجام می‌دهند. با SEOEDU این نوع کاربران را برای کسب و کار خود افزایش دهید.

لطفا دیدگاه خود را درباره این نوشته برای ما ارسال کنید