شناسایی محتوای با کیفیت پایین و کیفیت بالا

شناسایی محتوای با کیفیت پایین و کیفیت بالا

محتوا یکی از اساسی‌ ترین عناصر مورد نیاز برای هدایت ترافیک به هر نوع وب سایت

است.محتوا در بسیاری از اشکال، مثل بلاگ ها، infographics، اعلامیه‌ها، تصاویر، ویدئو، و غیره ظاهر می‌شود.

وقتی بحث بر سر کیفیت محتوا باشد، عوامل بسیاری وجود دارند که به تعیین اینکه آیا چنین چیزی وجود دارد یا خیر، کمک می‌کنند. این

می‌تواند شامل قابل‌ اعتماد بودن، اقتدار، و مشروعیت محتوا باشد. اغلب اوقات

نوشتن و یا ایجاد محتوا تا زمانی که اطمینان حاصل کنید محتوای

شما قصد توزیع اطلاعات مفید برای کاربران را دارد،

خوب خواهد بودبا این حال، مواردی وجود دارند که وب سایت‌ها محتوای کیفیت پایین را توزیع می‌کنند، که منجر به کاهش ترافیک می‌شود و ممکن است منجر به مفاهیم منفی بیشتری برای وب سایت شما شود.

محتوای کم کیفیت قطعا یک چیزی است که شما

می‌خواهید از آن در حد امکان دور شوید. با این حال زمان‌هایی هست که شما با یک وب سایت روبرو می‌شوید که حاوی این نوع محتوا است که باید بهینه‌ سازی کنید. زمان زیادی طول می‌کشد تا این محتویات را بررسی کنید،

نگاهی به محتوای کم کیفیت می‌تواند در یک نگاه ساده

 شروع شود. با این حال،محتوای بیشتری که شما باید از طریق یک وب سایت انجام دهید، پیدا کردن محتوای با کیفیت پایین

سخت‌تر است. اخیرا گوگل مجموعه‌ ای از دستورالعمل‌های به روز شده را ارائه کرده‌ است که به کاربران کمک می‌کند تا محتوای کیفیت پایین را شناسایی کنند. در اینجا دستورالعمل‌های جدید بازبینی

شده وجود دارد که رتبه پایین محتوای شما را تعیین می‌کنند:

حجم زیادی از محتوای اصلی سایت که رضایت بخش نیست و به یک صفحه خاص اشاره میکند

عنوان اغراق آمیز یا تکان دهنده

صفحات و یا وب سایت های مخرب

صفحات هک یا اسپم شناخته شده

پر کردن گزارش با تصاویر بزرگ و یا دیگر محتویات حواس پرت کننده

کپی کردن کل گزارش از یک دانشنامه با تغییر کلمات یا

ساختار جمله 

محتوایی که پر شده از کلمات کلیدی

محتوای خودکار تولید شده یا کپی کل محتوا از یک منبع دیگر که  زمان و تلاشی برای آن صرف نشده و ارزش افزوده برای کاربر ایجاد نمیکند

در بخش بعد، مهم‌ ترین عواملی که محتوای با کیفیت بالا را تعیین می‌کنند را به شما نشان خواهیم داد.

اجزای محتوای با کیفیت بالا

ایجاد محتوای با کیفیت بالا نیاز به زمان و تلاش خوبی دارد تا مطمئن شوید که چیزی که شما عرضه می‌کنید، سودمند و مناسب برای

بسیاری از کاربران خواهد بود. 

در زیر برخی از این ترکیبات کلیدی ازمطالب خوب آورده شده‌ است که به شما کمک می‌کند از محتوای بد استفاده نکنید:

کلمات بیشتر

ایجاد محتوای طولانی و مفصل به این معنی است که محتوایی خواهید داشت که بیش از۸۰۰ کلمه طول دارد و گاهی اوقات حتی برای برخی از موضوعات به ۲۰۰۰ می‌رسد. این چیز بدی نیست، چرا که

محتوای بسیار مفید است را فراهم می‌کند. با این حال، محتوای شما نیز باید برای چشم خوشایند باشد.

شما ممکن است یک مقاله خوب و با جزئیات داشته باشید، اما اگر حاوی تصاویر مربوط نباشد که به کاربران

تاثیر می‌گذارد، اغلب آن‌ها ترجیح می‌دهند که از آن عبور کنند.

سرگرمی و تبدیل

محتوا نه تنها باید حاوی اطلاعات مفید و مرتبط باشد، بلکه باید به تبدیلات

و تعامل کاربران کمک کند.

وقتی بحث درباره تعامل برقرار می‌شود، وب سایت‌های ارتباط جمعی کلید هستند، چون این سکویی است که در آن

بسیاری از پیروان خود را پیدا می‌کنید. وب سایت‌های ارتباط جمعی به شما این امکان را می‌دهد که بلافاصله با کاربران خود تعامل داشته باشید و به شما این امکان را می‌دهد که کاربران بیشتری را به وب سایت خود دعوت کنید.

اشتراک گذاری در :


info@seouser.ir

ارسال یک نظر