خدمات سئو چیست؟ خدمات SEO در تهران {بهمن ۱۴۰۲}

این می تواند کمی گیج کننده باشد که “خدمات SEO ” به چه معنی است، چه چیزی شامل می شود و چگونه می توان آن را اندازه گیری کرد. به بیان ساده، هدف سئو این است که با اطمینان از اینکه سایت شما تا حد امکان در صفحات نتایج موتور های جستجو (SERP) برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی مرتبط ظاهر می شود تا تعداد بازدیدکنندگان با کیفیت را به حداکثر برساند.

 

خدمات سئو چیست ؟

 

خدمات سئو خدمات بهینه سازی موتور جستجو هستند که سایت شما را برای سئو بهینه می کند تا بتوانید ترافیک و درآمد بیشتری را از جستجو جذب کنید. اکثر پلن های سئو شامل سئو داخلی، خارج از صفحه و سئوی فنی می‌ شوند.

 

خدمات سئو وب سایت در تهران

 

خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت در تهران شامل بستن قرارداد و مشاوره حضوری و همینطور جلسات برای ارائه گزارش و پیشرفت کار است.

 

خدمات سئو شامل چه مواردی می شود ؟

 

خدمات سئوی حرفه ای باعث صرفه جویی در زمان و هزینه. سئوی سایت شما را بهینه می کند تا دید و ترافیک جستجوی ارگانیک آن را افزایش دهد. این خدمات شامل سئو داخلی سایت، سئو خارجی و سئوی تکنیکال است.

 

خدمات سئو

سئو داخلی چیست؟

 

سئو داخلی به منظور بهینه سازی بخش های مختلف وب سایت شما است که بر رتبه بندی موتور جستجو تاثیر می گذارد. این چیزی است که شما کنترل خود را در دست دارید و می توانید بر روی وب سایت خود تغییر دهید در اینجا بزرگترین فاکتورهای سئو داخلی عبارتند از :

 

تگ عنوان و توضیحات متا

 

به گفته گوگل، تگ‌ های عنوان همچنان به رتبه‌ بندی شما کمک زیادی می‌ کنند. بنابراین ارزش بهینه سازی را دارند.

 

این همان داستان با توضیحات شما است. ممکن است گوگل از توضیحات شما برای درک محتوای صفحه شما استفاده نکند، اما ربات های گوگل از آن برای تشخیص اینکه روی کدام نتیجه کلیک کنند استفاده می کنند. بنابراین باید تگ های عنوان و توضیحات متا مناسب سئو بنویسید.

 

از کلمه کلیدی خود در تگ های H2، H1 یا H3 استفاده کنید

 

هدینگ معمولا بزرگترین کلمات در صفحه هستند که معمولا موتورهای جستجو کمی بیشتر به آن ها اهمیت می دهند این کلمات نشان دهنده بازتاب محتوای شما هستند.

 

ساختارurl

 

کلید واژه ها در url ها هم تا حد امکان باید باشد ساختار url قدیمی را نباید تغییر بدهید مگر اینکه ریدایرکت بشه به مطلب جدید.

 

تگ alt برای عکس ها

 

هر سیستم مدیریت محتوا به شما اجازه می دهد از چیزی به عنوان تگ alt یا متن جایگزین استفاده کنید این متن برای بازدید کننده معمولی قابل رویت نیست به کار بردن کلمات کلیدی مرتبط در این بخش به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای صفحه شما را درک کنند.

 

لود سریع صفحات

 

گوگل قصد دارد به کاربران خود کمک کند تا آنچه که آنها به دنبال آن هستند را پیدا کنند تا بهترین تجربه کاربر را ارائه دهند.

 

بنابراین، بهینه‌ سازی صفحات برای باز کردن سریع تر به رتبه سایت شما در نتایج جستجو کمک می‌ کند.

 

محتوای صفحات

 

محتوای صفحات شما باید برای کاربران مفید باشد گوگل راه‌ های مختلفی برای اندازه‌ گیری اینکه آیا محتوای شما مفید است یا نه دارد.

 

لینک سازی داخلی

 

ارتباط داخلی با صفحات دیگر در وب سایت تان برای بازدید کنندگان و موتورهای جستجو مفید است.

 

سئو داخلی این اطمینان را به شما می دهد که سایت شما می تواند توسط مشتریان بالقوه و روبات های موتور جستجو خوانده شود. موتور های جستجو می توانند به راحتی صفحات وب سایت شما را ایندکس کنند و به راحتی محتوای شما را درک کنند.

 

سئو خارجی چیست؟

 

سئوی خارج از سایت به اقداماتی اشاره دارد که خارج از وب سایت شما انجام می شود تا بر رتبه شما در صفحات نتایج موتور های جستجو تاثیر بگذارد. همراه با سئو داخلی، این موارد شامل چندین عامل می شود.

 

سئو خارجی به افزایش اعتبار دامنه سایت شما از طریق گرفتن لینک از دیگر وب سایت ها می پردازد با استفاده از تولید محتوای خوب که باعث لینک دادن دیگران به سایت شما می شود و یا share محتوای شما در شبکه های اجتماعی و روش های دیگر.

 

در حالی که هنوز کمیت مهم هست تولید محتوای خوب و کیفیت لینک ها مهم تر هست و به همین ترتیب ایجاد محتوای خوب اولین گام برای بدست آوردن لینک های خوب است.

 

هوش مصنوعی موتورهای جستجو در حال حاضر با هوش تر از قبل هست و روز به روز پیشرفت می کند تا تجزیه و تحلیل دقیق تری داشته باشد.

 

سئوی تکنیکال

 

سئوی تکنیکال یا فنی بر روی بهبود جنبه های پیچیده تر و تخصصی وب سایت شما تمرکز دارد. هدف در اینجا بهبود عملکرد در نتایج جستجوی ارگانیک و در عین حال کمک به تجربه کاربر است. سئوی تکنیکال اغلب شامل مواردی مانند بهینه سازی سرعت وب سایت، خزیدن، افزایش عملکرد، و رسیدگی به مسائل ایندکس و خطا های سایت است.

 

خدمات سئو برای کسب و کار شما مهم است

 

خدمات سئو یا به انگلیسی SEO Services یافتن وب سایت شما را برای کاربران آسان تر می کند و کیفیت ترافیک سایت را افزایش می دهد. برای مثال یک شرکت پشتیبانی شبکه ممکن است از خدمات سئو برای رتبه بندی کلماتی مانند نگهداری شبکه، پشتیبانی آنلاین شبکه، پشتیبانی شبکه های کامپیوتری استفاده کند که در اینجا SEO نقش مهمی را ایفا می کند و باعث افزایش ترافیک ارگانیک سایت و هدفمند شدن آن می شود.

 

موتورهای جستجو ترافیک اینترنت را هدایت می کنند. در حالی که بازاریابی محتوای شبکه های اجتماعی می تواند راهی موثر برای جذب بازدید کنندگان به وب سایت شما باشد، موتور های جستجو حجم فوق العاده ای از ترافیک آنلاین را هدایت می کنند. اگر بتوانید وب سایت خود را برای رتبه بندی نزدیک به بالای صفحه نتایج موتور جستجو بهینه کنید، می توانید ترافیک وب سایت خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

 

محتوای بهینه شده همیشه سبز است. پس از تولید محتوا با عبارات جستجوی مناسب، ترافیک جستجوی شما می تواند بدون سرمایه گذاری اضافی افزایش یابد. اگر چه ممکن است به‌ روز رسانی‌ های گاه به گاه ضروری باشد، محتوا به نگهداری کمی نیاز دارد.

 

خدمات سئوی با کیفیت منجر به داشتن ترافیک هدفمند برای سایت شما می شود که باعث می شود کاربران علاقه مند به محتوای شما مدت زمان بیشتری را در سایت بمانند.

 

انواع مختلف سئو

 

هنگامی که در حال توسعه کمپین سئوی خود هستید، مهم است که انواع مختلف سئو را که کسب و کار شما می تواند استفاده کند، درک کنید و مطمئن شوید که نوع سئویی را انتخاب می کنید که بهترین نتایج ممکن را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

 

در اینجا ۳ نوع اصلی از تکنیک های سئو وجود دارد که با آنها روبرو خواهید شد:

 

۱ . سئو کلاه سفید

 

سئو کلاه سفید به تمام تکنیک های بهینه سازی اشاره دارد که از دستورالعمل های موتور جستجوی گوگل پیروی می کنند. اگر چه برای مشاهده نتایج باید صبور بود، اما آنها پایدار هستند و حسن نیت واقعی را در اطراف برند شما ایجاد می کنند. علاوه بر این، در صورت تغییر الگوریتم جدید، هیچ خطری وجود ندارد که سایت شما مسدود شود یا در نتایج جستجو سقوط کند. در مجموع، سئوی کلاه سفید در صورتی که آن را به درستی انجام دهید کم خطر و پاداش بالایی دارد. نمونه‌ هایی از تکنیک‌ های سئو کلاه سفید شامل نوشتن محتوای مفید و مرتبط پس از انجام تحقیقات گسترده در مورد کلمات کلیدی، کسب لینک از سایت‌ های معتبر بر اساس شایستگی محتوای درون صفحه شما و غیره است.

 

۲ . سئو کلاه سیاه

 

سئو کلاه سیاه دقیقا برعکس سئو کلاه سفید است، زیرا هر گونه حفره یا ضعف در الگوریتم جستجوی گوگل را پیدا کرده و از آن بهره می برد تا در نتایج جستجو رتبه بهتری کسب کند. به لیست موتورهای جستجو از باید ها و نباید ها نمی چسبد و به روش های هرزنامه یا لینک سازی پولی، پر کردن کلمات کلیدی، نشان دادن محتوای مختلف به ربات ها/خزنده ها و انسان ها (به نام cloaking) و غیره متوسل می شود تا جلو بیفتد. ناگفته نماند که سئو کلاه سیاه می تواند سایت شما را در لیست سیاه قرار دهد یا رتبه آن را کاهش دهد، بنابراین بهتر است از آن اجتناب کنید. علاوه بر این، این تکنیک های سئو پر خطر فقط نتایج کوتاه مدتی به شما می دهد.

 

۳ . سئو کلاه خاکستری

 

تاکتیک های سئو کلاه خاکستری بین سئو کلاه سفید و سیاه از نظر رویکرد استفاده می شود. اگرچه دستورالعمل‌ های گوگل به صراحت نمی‌ گویند که چنین روش‌ هایی ممنوع هستند، اما همچنان مورد انتقاد قرار می‌ گیرند و می‌ توانند به نتایج جستجوی نا مطلوبی منجر شوند.

 

نمونه‌ هایی از این نوع سئو عبارتند از محتوای کلیکی که هیجان‌ انگیز و در عین حال متوسط ​​است و برای کاربر ارزشی ندارد، تبادل لینک بیش از حد و مشکوک بین سایت‌ ها، بررسی‌ های پولی و غیره. باز هم بهتر است از چنین تاکتیک‌ های سئوی پنهانی دوری کنید.

 

استراتژی های سئو برای بهبود رتبه وب سایت شما

 

این عوامل رتبه بندی اولیه و ابزار های سئو را برای بهبود رتبه وب سایت خود در نتایج موتور جستجو در نظر بگیرید:

 

۱ . مخاطبان خود را بشناسید. هنگام توسعه یک استراتژی سئو برای بهینه سازی صفحه فرود خود، باید مخاطبان هدف خود را درک کنید. دانستن جستجو های مخاطب هدف می تواند به شما کمک کند محتوای با کیفیتی ایجاد کنید که به سوالات آنها پاسخ دهد و قابلیت استفاده سایت شما را برای نیاز های آنها به حداکثر برساند.

 

۲ . مطمئن شوید که خزنده های موتورهای جستجو می توانند سایت شما را ببینند. برای اینکه موتور جستجو بتواند صفحات و زیر صفحه های وب سایت شما را ایندکس کند، باید به راحتی در دسترس باشند. سعی کنید یک نقشه سایت تهیه کنید – لیستی از لینک ها به تمام صفحات مهم سایت شما – تا خزنده بتواند بدون مشکل آن صفحات را کشف کند. اگر سایت شما دارای رسانه غیر متنی مانند اینفوگرافیک، فیلم و عکس است، در کد HTML متنی بنویسید تا خزنده بداند آن رسانه در مورد چیست.

 

۳ . انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای اطمینان از استفاده استراتژیک از کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا، از ابزار تحقیق کلمات کلیدی یا پلتفرم سئو استفاده کنید. تحقیق کلمات کلیدی باید به شما کمک کند تا بفهمید مخاطبان شما دقیقا چه چیزی را جستجو می کنند، چگونه می خواهند آن اطلاعات را جذب کنند و چه تعداد از مردم به دنبال آن هستند.

 

۴ . محتوای با کیفیت ایجاد کنید. هنگامی که فهمیدید مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند، محتوای جذاب و آموزنده تولید کنید که به سوالات جستجوی آنها پاسخ دهد.

 

۵ . یک تجربه کاربری مثبت ایجاد کنید. وب سایت شما باید دید محتوای شما را به حداکثر برساند و آن را به گونه ای ارائه کند که دسترسی به آن آسان باشد. با فشرده سازی تصاویر و ارتقا به یک سرویس میزبان وب ممتاز، سرعت صفحه خود را افزایش دهید. بررسی کنید که محتوای شما خوانا و دارای طول مناسب باشد. با پیکربندی وب‌ سایت برای موبایل و حذف پنجره‌ های پاپ‌ آپ، سایت خود را موبایل‌ فرندلی کنید.

 

۶ . URL و عناوین صفحه مناسب سئو را انتخاب کنید. هنگام انتخاب نام دامنه خود، سعی کنید یک کلمه کلیدی با حجم بالا را به روشی جذاب و به یاد ماندنی وارد کنید. هنگام ساختاردهی و عنوان‌ گذاری صفحات فرعی خود، یک سیستم عنوان را انتخاب کنید که به وضوح بیان می‌ کند که هر صفحه درباره چه چیزی است.

 

۷ . دانش فنی سئو را پیاده سازی کنید. اگر دانش کد نویسی دارید یا می‌ توانید یک متخصص سئو استخدام کنید، مواردی مانند متا تگ‌ ها و نشانه‌ گذاری داده‌ های ساختار یافته که به آن نشانه‌ گذاری Schema نیز می‌گویند را وارد کنید تا سازماندهی و ارائه محتوای وب‌ سایت خود را برای خزنده‌ ها آسان‌ تر کنید. متا تگ ها تکه های متنی هستند که محتوای وب سایت شما را برای خزنده موتور جستجو توصیف می کنند. توضیحات متا فقط در سورس کد HTML سایت شما ظاهر می شود و در صفحه واقعی قابل مشاهده نیستند.

 

۵ موردی که باید شامل خدمات شرکت سئو شود

 

خدمات سئو سایت

 

اکنون که با تعریف خدمات سئو آشنا شدید، بررسی خدمات ارائه شده توسط شرکت های سئو ضروری است. در حالی که هر شرکت میتونه خدمات متفاوتی ارائه بده ولی شما می خواهید با شرکتی شریک شوید که بسته کاملی را در مورد سئو ارائه می دهد.

 

۱ . آنالیز سئو

 

خدمات هر شرکت سئو باید دارای آنالیز SEO باشد.

 

با بررسی SEO، شرکت سئوی شما نگاهی عمیق به استراتژی فعلی شما می‌ اندازد.

 

حتی اگر استراتژی سئو ندارید، آژانس سئو وب سایت شما را از منظر سئو ارزیابی می کند و به این می پردازد که کجا برتر است و کجا می تواند پیشرفت کند.

 

در حالی که می توانید از ابزارهای بررسی رایگان سئو استفاده کنید، آنها بینشی مشابه تیمی از متخصصان سئو برای کسب و کار شما ارائه نمی کنند.

 

به همین دلیل است که خدمات سئو باید شامل آنالیز باشد. اگر این کار را نکنند، نشان دهنده عدم آمادگی و سرمایه گذاری توسط شرکت سئوی شما است.

 

۲ . تحلیل رقبا

 

مهم نیست که صنعت شما چقدر جایگاه ویژه ای دارد، شما می خواهید یک تحلیل از رقبا با خدمات سئوی خود داشته باشید.

 

این تحلیل می تواند استراتژی شما را مشخص کند و به شما کمک کند تا از نقاط ضعف رقبا بهره ببرید. در حالی که بسیاری از آژانس های سئو شامل تجزیه و تحلیل اولیه رقبا با خدمات خود می شوند، شما می خواهید با شرکت هایی شریک شوید که تجزیه و تحلیل رقبا را به بخشی منظم از استراتژی شما تبدیل می کنند.

 

آنها به طور مداوم رقبای شما را ارزیابی می کنند و همیشه به دنبال فرصت ها هستند.

 

 ۳ . استراتژی سفارشی

 

یک استراتژی سفارشی جزو اصلی تعریف خدمات سئو است. وقتی رویکردی شخصی سازی شده برای کسب و کار خود دارید، می توانید نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خود را از SEO به حداکثر برسانید. این به تماس‌ ها، سفارش‌ ها و بازدید های بیشتر از شرکت شما تعبیر می‌ شود.

 

اگر در خدمات سئو سرمایه گذاری می کنید، تیم شما باید اطمینان حاصل کند که آژانس سئو یک استراتژی سفارشی ارائه می دهد.

 

به این دلیل که بسیاری از شرکت‌ های سئو، به‌ویژه آنهایی که خدمات سئوی «ارزان» را تبلیغ می‌ کنند، استراتژی‌ های کپی پیست را ارائه می‌ کنند.

 

۴ . گزارش های ماهانه

 

در مورد خدمات سئو، شفافیت ضروری است.

 

شما آژانسی می‌ خواهید که تیم شما بتواند به آن اعتماد و تکیه کند، به همین دلیل است که همکاری با یک شرکت SEO که شامل گزارش‌ های منظم ماهانه است بسیار مهم است. با گزارش عملکرد، کسب و کار شما می تواند بینش فوری از نتایج استراتژی سئوی شما دریافت کند.

 

۵ . بهینه سازی تصاعدی

 

سئو یک استراتژی مداوم است، به همین دلیل است که تعریف خدمات سئو به طور کلی بر مشارکتی که کسب و کار شما با آژانس سئوی شما شکل می دهد تاکید دارد.

 

شما به طور مداوم با آژانس خود همکاری می کنید، به همین دلیل است که شرکت های سئو باید به عنوان توسعه دهنده کسب و کار شما کار کنند. همچنین به همین دلیل است که خدمات آنها باید شامل بهینه سازی تدریجی باشد.

 

حتی پس از اینکه سایت شما استانداردهای سئو را برآورده کرد، آنها همچنان به یافتن راه هایی برای بهبود و ارتقای استراتژی سئوی شما ادامه می دهند که به شما امکان می دهد از سئو درآمد بیشتری کسب کنید.

 

چه چیزی هزینه سئو را تعیین می کند ؟

 

عوامل بسیاری تعیین کننده هزینه سئو هستند، مانند:

 

اندازه کسب و کار شما، مانند یک شرکت یا کسب و کار کوچک

 

مقیاس پروژه سئو و وب سایت شما

 

تجربه و محل آژانس یا مشاور

 

مدل قیمت گذاری SEO انتخابی شما، مانند ماهانه

 

عملکرد فعلی سئوی شما

 

نیاز ها و اهداف شرکت شما

 

بودجه شما

 

اگر از قبل یک استراتژی سئو موجود دارید اما فقط برای مدیریت آن به کمک نیاز دارید، هزینه های سئوی شما می تواند کمی کمتر از شرکت دیگری باشد که از ابتدا شروع کرده است.

 

همچنین ممکن است متوجه شوید که شرکت ها و مشاوران سئو با تجربه زیاد برای خدمات خود هزینه بیشتری دریافت می کنند.

 

چرا خدمات سئو توسط سئو یوزر

 

به عنوان یک آژانس سئو ما در سئو یوزر فقط از تکنیک های اصولی برای بهینه سازی محتوای وب سایت شما استفاده می کنیم. استراتژی ما هم مبتنی بر سئو داخلی و هم خارج از صفحه است. ما از تحقیقات گسترده کلمات کلیدی برای شناسایی کلمات کلیدی هدفی استفاده می کنیم که ارتباط بیشتری با کسب و کار شما دارند و احتمال بیشتری برای جذب مخاطبان هدف شما دارند.

 

فهرست برخی از خدمات سئو قابل ارائه در سئو یوزر :

 

آنالیز و تحلیل و بررسی سایت

 

تجزیه و تحلیل رقبای سایت شما

 

پیشنهاد کلمات کلیدی مرتبط و موثر برای جذب بازدید هدفمند

 

استفاده از ابزارهای مناسب برای تجزیه و تحلیل سایت

 

آموزش مقدمات سئو

 

تولید محتوای مناسب مطابق با اصول سئو

 

بررسی قالب سایت و بهینه سازی قالب سایت از نظر سئو

 

بهبود کدهای خروجی سایت از نظر ساختاری و سرعت لود شدن صفحات

 

اصلاح ساختار و معماری سایت

 

افزایش نرخ تبدیل سایت

 

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

 

لینک سازی اصولی

 

ارائه گزارش و پیشرفت کار

 

موارد اصلی پروپوزال سئو سایت توسط سئو یوزر

 

تحلیل تکنیک های فعلی سئو

 

راه اندازی کمپین سئو

 

گزارش تحلیل جامع وب سایت

 

ارائه آموزش سئو

 

تحقیق کلمات کلیدی

 

آنالیز رقبا

 

بهینه سازی محتوا

 

کمپین لینک سازی

 

استراتژی محتوا

 

بهینه سازی فنی

 

برآورد هزینه و زمان

 

سوالات متداول در مورد خدمات سئو

 

چرا باید سئو یوزر را برای انجام پروژه سئو انتخاب کنیم؟

دیجیتال مارکتینگ سئو یوزر تمام پروژه های سئو را بر اساس روش های اصولی سئو انجام می دهد و به هیچ وجه از روش های سئو کلاه سیاه استفاده نمی کند.

قیمت خدمات سئو در سئو یوزر چقدر است؟

پس از بررسی نیاز شما تیم ما بستگی به خدماتی که نیاز دارید درخواست شما را کاملا بررسی کرده و هزینه نهایی را اعلام می کنیم.

برای رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر زمان نیاز است؟

جواب به این سوال میتونه برای هر پروژه سئو متفاوت باشه چون بستگی به میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی و میزان جستجو و عوامل متفاوت دیگری داره که تاثیر گذار هستند در مدت زمان کسب رتبه برای صفحه اول گوگل.